Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 - Elektronika, automatika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Organizaciniai
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
Gruodžio 20 d. 17:12
KTU mokslininkai sukūrė nanolazerį – sidabro nanokubus panaudojo šviesos generavimui
Gruodžio 20 d. 14:28
Lietuvių kalba ir technologijos: VU mokslininkų projektas LIEPA-3 atvers naujas galimybes
Gruodžio 20 d. 11:49
Stacionarūs kompiuteriai: koks jų vaidmuo nešiojamųjų kompiuterių eroje?
Gruodžio 20 d. 08:14
„DS Automobiles“ pristato naujausią savo elektrinį flagmaną – „DS N°8“ kupė
Gruodžio 19 d. 20:18
Naudingi patarimai, kurie padės maksimaliai padidinti jūsų elektrinio automobilio priemonės įveikiamą atstumą
Gruodžio 19 d. 17:27
Žaidybinimas: efektyvus švietimo įrankis ar bėgimas nuo tikrovės?
Gruodžio 19 d. 14:27
Orkaitės darbymetis prasideda: 5 paprasti patarimai, kurie kalėdinius kepinius leis paruošti elektrą naudojant taupiau
Gruodžio 19 d. 11:15
Proveržis magnetų tyrimuose: ištisas savaites tarnaujanti telefono baterija ir 1000 kartų didesnė jo sparta
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Vykdomi projektai » Elektronika, automatika Dalintis | Spausdinti

„Bentley“ kuria naujo tipo elektromobilių variklius

Publikuota: 2020-09-22 18:35
Tematika: Elektronika, automatika
Vykdytojai: Profesionalai
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

Elektriniai automobilių varikliai geri ne tik dėl savo galios, sukimo momento ir švaros, bet ir dėl kompaktiškumo. Jie gali draugiškai kartu su baterijomis pasislėpti po automobilio grindimis, palikdami vietos dviem bagažinėms. „Bentley“ nori pagerinti elektrinių variklių draugiškumą aplinkai pasitelkdama įprastai varikliuose nenaudojamus sprendimus.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Elektriniai automobilių varikliai geri ne tik dėl savo galios, sukimo momento ir švaros, bet ir dėl kompaktiškumo. Jie gali draugiškai kartu su baterijomis pasislėpti po automobilio grindimis, palikdami vietos dviem bagažinėms. Tačiau ir juos galima pagerinti – „Bentley“ nori pagerinti elektrinių variklių draugiškumą aplinkai pasitelkdama įprastai varikliuose nenaudojamus sprendimus.

„Octopus“ koncepcija - elektros varikliai, kuriuose visai mažai vario ir jokių nuolatinių magnetų © Gamintojo nuotrauka
„Octopus“ koncepcija - elektros varikliai, kuriuose visai mažai vario ir jokių nuolatinių magnetų
© Gamintojo nuotrauka

Įprastai elektromobilių varikliuose sutiksime magnetus. Ypač dažnai naudojamas neodimis – neodimio, geležies ir kitų metalų lydinys suformuoja galingiausius lengvai prieinamus nuolatinius magnetus. Neodimio magnetai leidžia pakankamai lengvai išvystyti aukštą sukimo momentą. Be to, tokie varikliai yra patikimi ir lengvai valdomi.

Neodimio gavyba nėra pats aplinkai draugiškiausias procesas, todėl „Bentley“ norėtų nenaudoti šių magnetų. Nuolatiniai magnetai varikliams nėra būtini – juos galima pakeisti elektromagnetais. Tačiau tokie varikliai nėra tokie efektyvūs ir ne taip lengvai valdomi. Be to, tokie varikliai naudoja daugiau vario, kurį vėliau tektų kruopščiai atskirti nuo plieno, kad brangius metalus būtų galima perdirbti.

Taigi, „Bentley“ kartu su 15 partnerių pradėjo projektą „Octopus“ („Aštuonkojis“), kuriuo stengiasi pagerinti elektromobilių variklių draugiškumą aplinkai. Tikslas – sukurti tokį variklį, kurio gamyba galėtų būti santykinai švari, o perdirbimas – paprastas ir nebrangus.

„Octopus“ jau pasiekė neblogų rezultatų. Inžinieriai tiria galimybes pakeisti varį aliuminiu, kuris yra lengvesnis, pigesnis ir lengviau atskiriamas nuo plieno. Žinoma, yra priežasčių, kodėl elektros varikliuose įprastai matome varį, o ne aliuminį – varis yra žymiai geresnis elektros laidininkas. Tai reiškia, kad toks aliuminio pagrindo elektros variklis neišvystytų tokio aukšto sukimo momento ir tiesiog nebūtų toks efektyvus. Tačiau „Octopus“ partneriai jau galvoja apie šių problemų sprendimo būdus.

Visų pirma, jei toks variklis būtų silpnesnis pagal sukimo momentą, jam tereikėtų suktis didesniu greičiu, kad tai kompensuotų. „Octopus“ koncepcijoje numatytas 30 tūkstančių apsisukimų per minutę greitis. Kol kas tik brėžiniuose gyvas išradimas – tai du aliuminio pagrindo elektros varikliai, sujungti su vieno laipsnio transmisija. Juose nėra neodimio ar kitų nuolatinių magnetų – jų darbą atlieka elektromagnetai. Geresnė variklių kontrolės sistema turėtų kompensuoti bet kokius praradimus, atsirandančius dėl elektromagnetų naudojimo.

Be to, šis sprendimas siūlo ir dar vieną galimybę – kai automobiliui reikėtų mažiau galios, vienas variklis būtų tiesiog išjungiamas. Nuolatiniai magnetai neleidžia to padaryti, nes patys sudaro nemažą pasipriešinimą. Elektromagnetai būtų išjungti ir leistų varikliui laisvai suktis. Mažesniuose automobiliuose būtų montuojamas vienas „Octopus“ variklis. Rezultatas – pakankamai efektyvus variklis, pagamintas iš lengvai perdirbamų medžiagų.

„Bentley“ planuoja, kad kiekvienas markės modelis 2023 metais turės hibridinę versiją. 2026 metais kiekvienas modelis turės ir visiškai elektrinį variantą.


Technologijos.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama