„LG Electronics“ Lietuvoje pristato kompiuterinių žaidimų mėgėjams skirtą išmanųjį telefoną „LG Optimus 2X“ su dviejų branduolių „NVIDIA Tegra 2“ procesoriumi. Spartus vaizdo procesorius kokybiškai atkuria sudėtingus grafinius elementus, tuo tarpu telefonas gali būti naudojamas kaip nešiojamas žaidimų kompiuteris, suderinamas ir su keliams vartotojams skirtais žaidimais.
Dviejų branduolių „NVIDIA Tegra 2“ procesorius užtikrina žaidimams reikiamą greitį, kokybiškai atkuria žaidimų grafiką ir spalvas. Sujungtas su kompiuteriu, planšetiniu kompiuteriu ar „PlayStation 3“, „LG Optimus 2X“ gali būti naudojamas kaip žaidimų konsolė – telefonas puikiai tiks tiek vienam, tiek keliems vartotojams pritaikytuose žaidimuose. Integruota HDMI jungtis leis išbandyti telefone esančius žaidimus išoriniame ekrane, tuo tarpu atkuriamas kokybiško skambesio 7.1 erdvinis garsas sustiprins vaizdo efektus.
„LG Optimus 2X“ žaidimų mėgėjams siūlo išskirtines, žaidimams pritaikytas, savybes – tikslų ir sklandų grafinių detalių, vaizdo ir garso efektų atkūrimą, išplėstą interaktyvių animacinius elementų bei valdymo įrankių pasirinkimą. Vartotojams suteikiamas nemokamas prisijungimas prie „Android“ mobiliųjų žaidimų programos „Tegra Zone“. Čia telefonų su „Android“ operacine sistema savininkai gali lengviau rasti jų įrenginiams pritaikytus žaidimus, profesionalias žaidimų apžvalgas, juos pristatančius filmukus, įvairią papildomą medžiagą.
Mobilieji telefonai vis sparčiau žengia į žaidimų rinką, o funkcionalumu – lietimui jautriais ekranais, dviejų branduolių procesoriais, trimačio vaizdo grafikos galimybėmis – ne tik varžosi, bet ir pralenkia įprastines žaidimų konsoles. Tyrimų bendrovių duomenimis, išmaniųjų telefonų vartotojai kasdien žaidžia žaidimus telefonuose – laukdami eilėje, važiuodami viešuoju transportu.
Tyrimų bendrovių „Jupiter Research“ ir „IDC“ duomenimis, mobiliųjų žaidimų pardavimai nuo 334 mln. vienetų 2010 m. išaugs iki 450 mln. šiais metais. Tuo tarpu mobiliųjų žaidimų rinka kasmet augs 19 proc., tai atneš daugiau nei 5,6 mlrd. JAV dolerių pajamų per metus. Prognozuojama, jog iki 2014 m. mobiliųjų žaidimų pardavimai jų kūrėjams ir platintojams atneš 11,4 mlrd. JAV dolerių pajamų.