Tokiame dideliame mobiliojo pasaulio renginyje kaip „CTIA Wireless 2009“ lengva pasimesi šviesų ir spalvų gausybėje. Kiekviena kompanija stengiasi pritraukti ir sudominti kuo daugiau lankytojų. Tik pamačius „Samsung“ stendą, į akis krinta milžiniškas, ryškiomis spalvomis šviečiantis šauktukas. Jau savaime tokia simbolika byloja apie kažką svarbaus. Iš arčiau matosi, kad šauktukas sudėliotas iš mažų mobilaus telefono ekranų, kurie neįprastai spalvingi ir ryškūs. Ir tai nieko keisto, juk dekoracijos kompanija panaudojo savo naująjį telefono aparatą - „Samsung Impression“, apginkluotą naujos kartos OLED ekranu.
Jei bent kartą smalsiai vaikštinėjote buitinės technikos salone ir buvote užklydę į itin brangių televizorių skyrių, tai matyt jau savo akimis patyrėte OLED (angl. k. - organic light-emitting diode) technologijos pranašumus. Kadangi tokiuose ekranuose kiekvienas vaizdo elementas yra savarankiškas šviesos šaltinis, tokio ekrano charakteristikos yra nepalyginamai geresnės, nei įprasto LED ekrano, kuriame apšvietimui naudojamos lempos. Tiesa nors ši technologija labiausiai tobulinama būtent televizoriuose, jos privalumais skuba pasinaudoti ir mobiliųjų įrenginių gamintojai. Juk visos problemos gaminant televizorių kyla dėl didelės įstrižainės matricos, tuo tarpu nedideli mobilaus telefono ekranas, net ir naudojantis dabartinėmis technologijomis - ne bėda.
Taigi būtent „Samsung“ kompanija pirmoji suskubo išleisti telefono aparatą su OLED ekranu - ši antradienį išskirtinai AT&T mobiliojo ryšio tiekėjo klientams pristatytas „Samsung Impression“. Būtent šis telefonas ir eksponuojamas spalvingame stende. Vos pažvelgus, stebina ekrano spalvingumas ir kontrastas, kokio negalima pasiekti įprastiniame LCD ekrane.
Pati kompanija teigia jog OLED ekranų panaudojimas leis sumažinti suvartojamos energijos kiekį palyginus su dabartiniais LCD ekranais. Tiesa abejotina ar šis skirtumas bus realiai jaučiamas - „Impression“ pokalbio ir budėjimo laikai tikrai nėra išskirtiniai, atitinkamai 3 ir 240 valandų. Kitas nerimą keliantis dalykas - ekrano degradavimo sparta, kuri šiandieninės technologijos OLED ekranuose yra gana didelė. Bet kita vertus jei tai ir svarbu perkant televizorių, ar mums tikrai svarbu koks bus telefono aparato ekrano ryškumas po poros ar daugiau metų? Matyt ne, nes telefono aparatus dažnai keičiame dar dažniau.
Taigi likusiai daliai pasaulio dar teks kiek palūkėti, o JAV gyventojai jau dabar gali nusipirkti pirmąjį OLED telefoną, kuris su 2-jų metų AT&T mobiliojo ryšio paslaugų sutartimi kainuoja apie $200.