Telekomunikacijų bendrovė „BITĖ Lietuva“, bendradarbiaudama su „Vodafone“ ir Kanados technologijų bendrove „Research In Motion“ (RIM), vėlyvą šių metų rudenį planuoja pristatyti naujausią ir pažangiausią „BlackBerry®“ išmaniųjų telefonų modelį – „BlackBerry® Bold™“. „BlackBerry“ modeliai, į Lietuvos verslo rinką įžengę šių metų pradžioje, tapo populiariausiais išmaniaisiais telefonais tarp bendrovės klientų.
„Su „BlackBerry Bold“ mes toliau tęsiame savo įsipareigojimą teikti aukščiausios klasės mobiliuosius sprendimus verslui, leidžiančius mūsų klientams dirbti daug efektyviau“, - teigia „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas marketingui Manjunath Chandrasekhar. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, „Bitė Lietuva“ jau trečią ketvirtį iš eilės pirmauja pagal verslo klientų skaičiaus augimą.
„BlackBerry Bold“ - pirmasis RIM išmanusis telefonas, palaikantis 3G ir HSDPA technologijas. Rinkoje jis išsiskiria pažangiausiomis techninėmis savybėmis: tai ypač aukštos raiškos LCD ekranas, galingas naujos kartos 624 MHz procesorius, integruotos profesionalios GPS navigavimo ir Wi-Fi® bevielio ryšio funkcijos. Įrenginys turi 1 GB vidinę atmintį ir galimybę naudoti papildomą microSD atminties kortelę.
Tokie pajėgumai leidžia itin sparčiai atsisiųsti laiškų priedus, plačiame ekrane skaityti laiškus HTML formatu ar naršyti po internetą. „BlackBerry Bold“ išmaniuoju telefonu taip pat galima redaguoti prie elektroninio laiško prisegtus „Microsoft® Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“ dokumentus, tam pritaikyti ir patogūs QWERTY klaviatūros mygtukai. Svarbiausia – kad visa tai galima atlikti net pokalbio telefonu metu – pavyzdžiui, su kolegomis vienu metu aptarti, koreguoti ir išsiųsti prie elektroninio laiško prisegtą dokumentą ar siųsti pašnekovui čia pat padarytą nuotrauką.
Šias plačias galimybes atveria kartu su išmaniaisiais telefonais „Bitės“ teikiamos „BlackBerry“ mobiliojo pašto paslaugos. „BlackBerry Enterprise Server“ bei „BlackBerry Professional Software“ programinės įrangos sprendimai įmonėms ir organizacijoms, turinčioms nuosavą el. pašto serverį, leidžia centralizuotai valdyti įrenginius, naudotis ir keistis bendrovės vidine informacija bei saugiai perduoti duomenis. Elektroninis paštas bei tvarkyklės informacija „BlackBerry“ telefone nuolat realiu laiku sinchronizuojamos su įmonės pašto serveriu.
„BlackBerry Internet Service“ paslauga sukurta smulkesniam verslui bei individualiems vartotojams. Ji leidžia viename telefone klientams naudotis iki 10 asmeninių ir darbo pašto dėžučių, tarp jų ir pasaulyje populiariomis „Yahoo“ bei „Google Mail“, naudotis pokalbių programomis (kaip „Google Talk“), žemėlapiais, kitomis taikomosiomis programomis (kaip „Facebook“ ar „Flickr“).
Nors dailiai atrodantis „BlackBerry Bold“ pirmiausia yra skirtas tenkinti reiklius verslo klientų poreikius, pažangios jo techninės galimybės praturtins ir klientų laisvalaikio įspūdžius. Įrenginyje įmontuota 2 megapikselių kamera su blykste ir reguliuojamu skaitmeniniu objektyvu, audiovizualinis grotuvas transliuoja filmus, muziką, nuotraukų galerijas ir leidžia paprastai tvarkyti gausią muzikos kolekciją.
„Bitė“ toliau plečia išmaniųjų telefonų pasiūlą, neseniai klientams pasiūliusi naująjį „Nokia E71“ modelį, pasižymintį 3G ir HSDPA technologija, GPS ir kitomis funkcijomis bei plonyčiu dizainu.
„Sekame vartotojų atsiliepimus visame pasaulyje ir poreikius Lietuvoje siekdami pasiūlyti savo klientams pažangiausias paslaugas ir telefonų modelius, įrodžiusius savo vertę. Šiuo metu „Bitės“ verslo klientai gali rinktis iš aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų – „BlackBerry Curve“, „BlackBerry Pearl“, taip pat naujausiojo „Nokia E71“, - teigia M. Chandrasekhar.
RIM šiuo metu bendradarbiauja su 375 mobiliojo ryšio operatoriais 140-yje šalių ir turi virš 15 mln. vartotojų. Pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje RIM užima antrąją vietą po „Nokia“ ir aprėpia 13.4 proc. rinkos dalies. Savo populiarumu „BlackBerry“ ir „Nokia“ išmanieji telefonai gerokai lenkia tokius konkurentus kaip „iPhone“ ar telefonus su „Windows Mobile“ operacine sistema.