Rugsėjo pradžioje vykusioje prestižinėje „Maison&Objet“ parodoje Paryžiuje buitinės technikos gamintoja „Electrolux“ pristatė naujo konceptualaus dizaino liniją „Colour Passion“, kuri, kaip ir madingi drabužiai, pretenduoja tapti vartotojų saviraiškos priemone.
„Apklausos rodo, jog šiandieniniam europiečiui techniniai parametrai nebėra svarbiausias kriterijus, renkantis buitinį prietaisą. Ne mažesnį dėmesį vartotojai kreipia į ekspresyvų, individualumą išreiškiantį dizainą, tad ši buitinės technikos linija – taiklus kompanijos atsakymas į naujausias buitinės technikos dizaino tendencijas“, - sako UAB „Electrolux“ generalinis direktorius Deimantas Kirlys.
„Colour passion“ demonstruoja, kad buitinė technika neturi būti balta ir nuobodi. “Spalvos jaudina emocijas ir pojūčius, o atotrūkis tarp mados, interjero ir buitinės technikos dizaino sparčiai mažėja. Šia linija aš norėjau sukurti produktus, kurie kelia galingas vartotojo emocijas“ , - sako „Electrolux“ dizainerė Gina Gonzalez.
Į „Colour Passion“ liniją dėmesį atkreipė viena žymiausių pasaulyje tendencijų prognozių agentūrų „NellyRodi“, kuri ir pasirinko demonstruoti kompanijos produktus savo tendencijų forume „Reduce, Recycle, Rethink!“ Paryžiaus parodoje.
„Colour Passion“ buitinės technikos linija susideda iš keturių „premium“ klasės produktų ir siūlo keturias ryškias spalvas bei prie jų priderintus rankų darbo raštuotus paviršius. Emocingas ir ryškus dizainas buvo pritaikytas geriausioms „Electrolux“ skalbimo mašinoms su novatoriška „Time manager“ funkcija, lyginti padedančioms džiovyklėms, bešerkšniams šaldytuvams bei automatinėms ir energiją taupančioms indaplovėms. Visi naujosios linijos produktai savo kategorijose išsiskiria draugiškumu aplinkai – taupo elektros energiją ir vandenį.
„Colour Passion“ linija siūlo buitinės technikos prietaisų dizaino variantus, tinkančius įvairiausiam skoniui: optimistišką auksinę (Deep Gold), energiją spinduliuojančią oranžinių prieskonių (Orange Spice), jausmingąją violetinės lelijos (Velvet Lilla) bei gamtos harmoniją atspindinčią apšerkšnijusios žalios (Frosted Green). Prietaisų darbaviršiai yra rankų darbo, pagaminti iš natūralių medžiagų bei dekoruoti raštais, insipiruotais gamtos.
Kurti vartotojo individualumą išreikšiančius, išskirtinio dizaino buitinės technikos prietaisus „Electrolux“ pradėjo 2005 m., kuomet buvo paskelbtas taip vadinamas „karas su balta“. Siekdama geriau atliepti vidinius vartotojų poreikius, kompanija atsigręžė į mados industriją, ieškodama įkvėpimo pasaulio podiumuose bei bendradarbiaudama su žymiausiais pasaulio dizaineriais.
Pirmasis „Electrolux“ žingsnis individualizuotų buitinių prietaisų kūrimo link – spalvingai dekoruotų šaldytuvų ir skalbyklių koncepcija, kuri, debiutavusi „Salon de Pret-a-Porter Paris“ parodoje, sukėlė didžiulį tiek specialistų, tiek visuomenės susidomėjimą bei sudrebino visą buitinės technikos rinką.