Kompanija „LG Electronics“ (LG), buitinės technikos gamybos lyderis, atkreipė dėmesį į eko-gyvenimo sritį ir tarptautinėje parodoje „Maison & Objet“, vykstančioje rugsėjo 5 – 9 dienomis Paryžiuje, pristatė naujoves, išlaikytas šiuolaikinių aktualijų koncepcijos „Eko-šik“.
Parodos lankytojams įmonė pristatė nepakartojamo savito dizaino ir inovacinių techninių charakteristikų šaldytuvus ir skalbimo mašinas, kondicionierius ir įmontuojamą techniką, mikro bangų krosneles, televizorius ir namų kino teatrus.
Viena iš pagrindinių šiuolaikinio gyvenimo tendencijų – ekologiškumo siekimas, atsirandantis ne tik rūpinantis žmonių gyvenimo būdu, tinkamu maitinimusi, naudojimusi ekologiškai švariomis medžiagomis, bet ir norint sukurti maksimaliai ekologiškus ir tuo pačiu komfortiškus namus sau ir savo šeimai. Daugelį metų, kompanijos „LG Electronics“ specialistai atlikinėjo tyrimus šioje srityje, ko pasekoje buvo sukurta inovacinė energiją ir vandenį taupanti technika, kurioje suderinti aukšto lygio technologijos ir elegantiško stiliaus dizainas, atspindintys pagrindinę „LG Electronics“ koncepcinę idėją – „Eko-šik“. Kompanijos LG specialistų nuomone, technika šiuolaikiniam namui būtinai turi rūpintis savininko sveikata ir turėti energijos taupymo funkcijas, tačiau be to ji dar turi būti graži ir stilinga, kad suteiktų estetinį pasitenkinimą.
„Eko-gyvenimas nėra suprantamas kaip grįžimas į praeitį ir asketinis gyvenimo būdas, tai reiškia harmoniją ir, taip vadinamą, neo-sveikatingumą, kai didmiesčių gyventojai mėgaujasi „protinga“ ir patrauklia technika, sukurta atsižvelgiant į visas ekologines tendencijas“, kalbėjo Кaroline Kik, „LG Electronics“ buitinės technikos strateginės rinkodaros planavimo skyriaus vice-prezidentė.
Stendas, kuriame buvo pristatytos „LG Electronics“ naujovės, buvo sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su žinoma Europos dizainerių grupe NellyRodi Trendlab, pagarsėjusia sugebėjimu įžvelgti ateities mados tendencijas. LG buitinė technika, kuri gali būti pavadinta tikra šiuolaikinio interjero puošmena, dėl originalaus stendo įrengimo, buvo puikiai pristatyta „Maison & Objet“ lankytojams.
„Dėl kompanijos NellyRodi Trendlab unikalaus žvilgsnio į dizainą, LG Electronics turėjo galimybes puikiai realizuoti „Eko-šik“ koncepciją ir lankytojams pateikti techniką originalioje nestandartinėje aplinkoje, kas puikiai išryškino jos privalumus“, - pažymėjo Кaroline Kik, „LG Electronics“ buitinės technikos strateginės rinkodaros planavimo skyriaus vice-prezidentė.
Stendas buvo padalintas į kelias zonas (svetainė, kambarys virtuvė ir pan.), išpildytas originalia stilistika ir apipavidalintas „Eko-šik“ stiliumi, puikiai atskleidžiančiu unikalias kiekvieno gaminio savybes. Stendo lankytojai galėjo nukeliauti į skirtingas gyvenimiškas erdves, stilizuotas gamtine aplinka ir dekoruotas inovaciniais ir stilingais LG gaminiais LG.
Sektoriai, kuriuose buvo eksponuojama stambi buitinė technika, urbanistinę atmosferą sujungė su žalia erdve, sudarydama tikrą šviežumo oazę: samanos, paparčiai ir medžiai – visą tai padėjo sukurti stebuklingą eko-pasaulį, kuriame be garso veikė garinės skalbimo mašinos ir elegantiški, gėlių raštais išpuošti, šaldytuvai. „Grįžimas į gamtą“ - taip šią koncepciją pavadino dizaineriai. O papildomą šios temos akcentą sukūrė vieno iš spalvingiausių eksponatų dizaino idėja – skalbimo mašinų „Steam“: jų korpusai buvo dekoruoti veidrodine mozaika, tarsi šioje technikoje atsispindėtų pati gamta ir saulės šviesos žaismas.
Ne mažiau įdomiai buvo apipavidalintas ir kitas sektorius: įėjus į salę, lankytojai pajausdavo, kad jie pateko į švelnų alyvų pumpurų žiedlapių glėbį. Paslaptis glūdi šviesos žaisme ir harmoniniame technikos išdėstyme erdvėje, o taip pat sistemos HomNet („protingi namai“) veikimo demonstravime, kurios paskirtis užtikrinti kūno ir sielos poilsį, savo namuose, neeikvojant jėgų namų technikos veikimo kontrolei: dėl HomNet sistemos viskas vyksta intuityviai ir paprastai. Be to, parodos lankytojai turėjo galimybę patys išbandyti interaktyvią svetainės erdvę: išbandyti aromaterapiją ir sužinoti oro prognozę „stebuklingame“ veidrodyje.
SK televizorių salėje, lankytojų dėmesį traukė tyras žydras dangus ir lengvi balti debesėliai. Ramybės ir artumo gamtai atmosferoje buvo demonstruojamas dizaino atžvilgiu, labai įdomių televizorių - LG 6000 veikimas. Ši technika buvo pristatyta kaip langas į naują, šviesų pasaulį, užpildytą fantastiškai sodriomis spalvomis ir erdviniais garsais.
Švara ir vėsa lankytojus pasitiko salė, kurioje svarbiausiais eksponatais buvo kondicionieriai. Lankytojai atsidūrė žiemiškos gamtos skaisčiame pasaulyje, sukurtame „LG Art Cool Gallery“ kondicionierių pagalba. Čia buvo galima pilnai įvertinti kompanijos sukurtą kompozicijos estetiką, kurios pirmame plane buvo visame pasaulyje žinomų fotografų laukinės gamtos nuotraukos: „Antarktika“ Micuaki Ivago ir и „Medis žiemą“ Šin Iošino. Kondicionieriai „Art Cool Panel“ kartu su fotonuotraukomis sukūrė visumą, kuri pati yra atskiras meno kūrinys.
Ekspozicijos centre lankytojai atrado nuostabų aukštosios virtuvės pasaulį, kur karaliavo vyr. virėjas iš „Potel et Chabot“, siūlydamas gurmaniškus patiekalus, paruoštus „LG SolarCUBE“ krosnelėje. Šis nedidelis kulinarinis šou vyko ryškiai raudonos virtuvės fone su įmontuota LG technika.
Tie, kuriems nusišypsojo laimė būti „Maison et Objet“ parodoje ir aplankyti LG kompanijos stendą, galėjo akivaizdžiai įsitikinti, kad „LG Electronics“ technika, iš tikrųjų verta papuošti net paties įnoringiausio kliento namus.