Nedelsiamas mokėjimas telefonu tai vis dar yra nauja technologija, kurią verslo atstovai siekia įgyvendinti. Ypač įmonės, susiduriančios su skolų išieškojimo procedūromis.
Klientai kasdien žada skolų išieškotojams, kad sumokės skolas per kelias dienas. Vienintelė problema: dažniausiai šių pažadų nesilaikoma. Taip nutikus, skolų išieškotojai neturi kito pasirinkimo, kaip tik skambinti klientams ir priminti apie įsiskolinimą. Tada prasideda užburtas ratas: tušti pažadai ir jokių realių mokėjimų.
Turime gerų žinių: pastaraisiais metais Europos rinkoje įsitvirtino unikali tikralaikių mokėjimų technologija „VCC Live Pay“. Ji keičia šioje srityje vyraujančias tendencijas pirmoji teikdama tikralaikių mokėjimų telefonu sprendimą Europos regione, kuria pasinaudoję skolų išieškojimo įmonių agentai vienu telefono skambučiu gali gauti realius mokėjimus.
Augant klientų poreikiui greitai ir patogiai spręsti klausimus su bendrove, nedelsiamų ir tikralaikių mokėjimų sprendimai sparčiai populiarėja visame pasaulyje. Kaip ir kiti verslo sektoriai, skolų išieškojimo įmonės privalo patenkinti šiuos naujus poreikius teikdamos savo klientams sprendimus, kurie jiems leistų sumokėti skolas pasinaudojus saugiomis ir paprastomis mokėjimų technologijomis.
Nors daugumai klientų šiais laikais natūralu atlikti tikralaikius mokėjimus per interneto sąsajas, unikali „VCC Live Pay“ technologija žymi naują etapą tikralaikių mokėjimų sprendimų srityje. Kuo gi „VCC Live Pay“ skiriasi nuo konkurentų? Tuo, kad įsiskolinę klientai gali sumokėti skolas telefoninio pokalbio metu.
Ką apie „VCC Live®“ technologiją sako Verslo plėtros skyriaus vadovas Péter Málhai: „Kaip pastebėjo vienas iš mūsų klientų operatorių, „naudodamiesi „VCC Live Pay“ dabar gauname pinigus, o ne tuščius pažadus“. Skolų išieškojimo įmonės niekada nežino, kiek pažadų iš tiesų virs realiais mokėjimais. Tuo tarpu naudodamosi „VCC Live Pay“, dabar bendrovės gali tikruoju laiku, kiekvieną valandą stebėti, kiek pinigų jos iš tiesų surenka telefoninių pokalbių metu“.
Naudotis „VCC Live Pay“ paprasta:
- Agentas telefonu susisiekia su klientu ir paragina sumokėti įsiskolinimą telefoninio pokalbio metu.
- Klientas įrašo savo banko kortelės duomenis mobiliojo telefono klaviatūra. Operatoriai neturi prieigos prie šių duomenų.
- Agentas inicijuoja mokėjimą ir padeda klientui procedūros metu.
„VCC Live Pay“ atitinka PCI DSS reikalavimus. Tai vienas iš griežčiausių duomenų apsaugos standartų pasaulyje, kurį parengė penkios didžiausios kredito ir debeto kortelių organizacijos („Visa“, „MasterCard“, American Express“, „Discover“ ir „JCB“). Todėl mokėjimo procesas ne tik paprastas, bet ir visiškai saugus.
Mokėjimo metu agentas gali stebėti mokėjimo prašymo eigą, tačiau niekada neturi prieigos prie kliento kortelės duomenų. Kadangi agentas dalyvauja viso telefoninio pokalbio metu, jis bet kada gali klientui pagelbėti. „Galimybė klientams mokėti debesijos aplinkoje telefoninio pokalbio metu padedant agentui vis dar yra labai unikali šioje rinkoje, – pastebėjo Péter Málhai. – Iš tiesų, mūsų bendrovė – pirmoji Europoje, sukūrusi tokią technologiją.“
„Per pastaruosius metus mes daugybei klientų padėjome paspartinti skolų išieškojimo procesus naudojantis „VCC Live Pay“, – sako Szabolcs Tóth, „VCC Live®“ įkūrėjas ir generalinis direktorius. – Pavyzdžiui, kai Europos kabelinių tinklų operatorė „UPC“ 2016 metais ėmė naudotis „VCC Live Pay“, jos skolų išieškojimo rodikliai per vienerius metus išaugo nuo 18 % iki 43 %. Šiandien „VCC Live Pay“ yra populiariausias mokėjimo būdas „UPC“ klientams sumokėti savo skolas. „UPC“ per mėnesį inicijuoja 4000 mokėjimų iš 10 operatorių.“
Norėdami daugiau sužinoti, kaip „VCC Live Pay“ gali pagerinti jūsų skolų išieškojimo procesą, apsilankykite vcc.live/vcc-live-pay arba skambinkite +44 2086380169.