Šių metų rugsėjo mėnesį „Alcatel“ (PARIS: CGEP.PA ir NYSE:ALA) ir „Nokia“ (NYSE:NOK) pranešė apie bendradarbiavimą, kuris praplečia „Alcatel“ verslo telefonijos pasiūlymą iki mobilios darbo erdvės, „Nokia Eseries“, plataus verslo klasės įrenginių spektro, pagalba. „Alcatel“ kompanijai siūlomas „Intellisync Call Connect“ yra „Nokia“ sumanymas, sukurtas integruoti „Nokia Eseries“ įrenginius į „Alcatel“ IP komunikacijos serverį. Šis bendradarbiavimas dar kartą patvirtina abiejų kompanijų atsidavimą mobilizuojant verslo komunikacijas.
„Alcatel“ kompanijai siūlomas „Intellisync Call Connect“ remiasi „Alcatel OmniPCX Enterprise“ pajėgumais taip pat, kaip ir „Nokia Eseries“ galia. Šio sprendimo dėka, populiarios ofiso telefono funkcijos prieinamos mobiliam vartotojui. Pavyzdžiui, darbuotojai turi tik vieną verslo numerį, tačiau kontroliuoja kur, kada ir į kurį įrenginį jie priima savo skambučius. Be to, tokios ofiso telefono privilegijos, kaip konferencinis skambutis, perskambinimas, ir skambinimas pagal vardą, suteikiamos lengvai naudojamų „Nokia Eseries“, vidinėje įmonės aplinkoje.
Kol darbuotojai mėgaujasi laisve dirbti bet kurioje vietoje, įmonė gali pasidžiaugti išaugusiu darbuotojų pasiekiamumu ir žymiai sumažėjusių kainų sutaupytomis lėšomis. IP telefonijos infrastruktūra įgalina kompanijas pasinaudoti „Alcatel“ „Least Cost Routing“ (mažiausios kainos maršruto parinkimo) galimybėmis, pastebimai sumažinant tarptautinių mobilių skambučių kainas ir suteikiant geresnę visų komunikacijos kainų kontrolę.
Sprendimas suteikia pridėtinio skaidrumo kompanijos telefonijos kainų struktūrai padarydamas sąskaitų įrašus lengvai prieinamais, o taip pat gali padėti kompanijai identifikuoti brangiausiai kainuojančius jų telefonijos sistemos elementus. Informacija, kurią pateikia šis sprendimas, gali padėti kompanijai planuoti ir kurti efektyviausią, jų verslui tinkamą, telefonijos sistemą.
„Kartu su „Alcatel“, „Nokia“ turi puikią galimybę išplėsti konverguotų mobilumo sprendimų įsisavinimą,“ teigia Scott Cooper, „Nokia“ Mobilumo Sprendimų Viceprezidentas. „Naujojo sprendimo, kuris integruoja „Nokia Eseries“ verslo įrenginius ir „Alcatel OmniPCX“, pristatymas, kai „Nokia“ balso sprendimai įmonėms yra derinami su pirmaujančiais verslo komunikacijų sprendimais, - mums yra reikšmingas įvykis. „Alcatel“ ir „Nokia“ yra sprendimų, kurie padeda įveikti barjerus tarp mobilių ir fiksuotų komunikacijų, kūrimo mobiliai rinkai priešakyje, darydamos verslo komunikacijas efektyvesnėmis ofise ar už jo ribų.“
„Alcatel“ ir „Nokia“ susiburia į komandą, kad galėtų suteikti verslui ir darbuotojams daugiau lankstumo jų kasdieninėje komunikacijoje,“ teigia Jean-Christophe Giroux, „Alcatel“ verslo sprendimų skyriaus Prezidentas. „Verslui skirtas mobilusis telefonas, darbuotojams suteikia laisvę dirbti ten, kur jie gali tai daryti produktyviau, tuo tarpu įmonės gauna naudos iš numatomų ir kontroliuojamų komunikacijų kainų ir pagerėjusių paslaugų vartotojams, kai skambinantysis nedelsiant susisiekia su reikiamu žmogumi. Kartu, „Alcatel“ ir „Nokia“ pristato mūsų atsidavimą mobilumui ir verslui.“
Naujasis „Alcatel“ kompanijai pateiktas „Intellisync Call Connect“ pasiūlymas yra „Nokia Intellisync Mobile Suite“ dalis. „Nokia“ verslo paslaugų paketas taip pat apima ir aukštos veikimo kokybės „Nokia Eseries“ įrenginius, kurie apjungia patrauklų ir lengvai naudojamą dizainą, apeliuojantį į individualius verslo vartotojus, su pagrindinėmis technologijomis, kurios leidžia IT departamentams efektyviai valdyti saugumo nustatymus, kolektyvines taikomąsias programas ir duomenis, o taip pat programinę įrangą, kuri įgalina mobilias taikomąsias programas, tokias kaip elektroninis paštas, įmonės balso ir įrenginių valdymas.
„Alcatel OmniPCX Enterprise“ yra integruotas, interaktyvus komunikacijų sprendimas, kuris pateikia „Alcatel Cellular Extension“ programinę įrangą įgalinančią naudoti „Intellisync Call Connect“. Šiuo metu, „Alcatel“ kompanijai siūlomas „Intellisync Call Connect“ pasinaudoja mobiliojo ryšio tinklais prisijungimui prie kompanijos PBX infrastruktūros, tačiau artimoje ateityje bus įgalintas abiejų (mobiliojo ir „WiFi“ tinklų) palaikymas dvigubo rėžimo telefonų pagalba.
Šis sprendimas bus įgyvendintas paskutiniame 2006 ketvirtyje. „Alcatel“ ir „Nokia“ perpardavinėtojai komentavo šią galimybę:
„Naujasis sprendimas suteikia Pabaltijo vartotojams prieigą prie plačių galimybių, susijusių su mobilumu, pasirinkimo, kurį suteikia gerai regione išvystyta mobiliųjų tinklų infrastruktūra“, teigia Andris Laumanis, „SIA Alcatel Baltics“ Pabaltijo regiono pardavimų vadybininkas. „Kai rinkoje atsiranda vis daugiau ir daugiau naujų sprendimų fiksuotoms ir mobilioms komunikacijoms, galimybė integruoti darbuotojų mobiliuosius telefonus ir plačiai mūsų regione naudojamą „Alcatel OmniPCX“ ofiso komunikacijų sistemą žymiai palengvina ir optimizuoja darbuotojo kasdieninę komunikaciją, o taip pat padaro ją daug efektyvesne“.
„Alcatel“ organizacijai pasiūlyto sprendimo „Intellisync Call Connect“ bandymai „NextiraOne“ vyksta neįtikėtinai gerai,“ teigia Neil Moss, „NextiraOne“ Rinkodaros ir Strategijos Direktorius. „Mus pasiekę darbuotojų atsiliepimai apie sistemos naudojimo lengvumą, savybių turtingumą, bei glaudžią „Nokia“ ir „Alcatel“ technologijų integraciją, yra labai geri. Padidėjęs verslo mobilumas yra pagrindinis faktorius padedant mūsų klientams keisti jų verslo modelį, o „Intellisync Call Connect“ pristato kitą svarbų žingsnį tiksliai suvienytų komunikacijų link, kuris yra „NextiraOne“ ėjimo-į-rinką strategijos esmė.“
„Mūsų verslo klientai išgyvena pokyčius, nes jie vysto savo įmonės balso komunikacijų sistemą nuo atskirų mobilios ir fiksuotos infrastruktūros į vieną konverguotą sistemą,“ teigia Anders Nordin, „TDC Dotcom“ Produkcijos Valdymo Direktorius, Švedija. „Mūsų, kaip atsidavusiai tarnaujančių verslo klientams sistemos integruotojų vaidmuo, yra padėti mūsų klientams planuoti jų investicijas išskiriant jų dabartinę ir trokštamą padėtį, resursus ir kitus faktorius. Naujasis „Nokia Eseries“ sprendimas bus pagrindinis elementas dviejų sistemų suliejime.“
„Pastebimas augantis poreikis padidinti mobilumą tarp verslo vartotojų. Mūsų klientai tikisi pasinaudoti įmonės balso taikomosiomis programomis jų mobiliųjų įrenginių pagalba tuo pačiu funkcionalumo, patikimumo ir saugumo lygmeniu, kaip jie yra pripratę daryti fiksuotomis ir IP telefonijos paslaugomis. Po to, kai buvo pristatytas, „Nokia“ pasiūlytas „Intellisync Call Connect“ kompanijai „Alcatel“, mes galime reaguoti į mūsų klientų poreikius tiksliai, bei toliau stiprinti mūsų fiksuotos ir bevielės IP telefonijos strategiją,“ teigia Jorma Mellin, „TDC Song“ Produkcijos Direktorius, Suomija.