Pasaulinis internetinių technologijų lyderis „Cisco Systems“ pristatė „TelePresence“ sistemą, suteiksiančią net ir už tūkstančių kilometrų vienas nuo kito esantiems žmonėms unikalią galimybę IT technologijų pagalba bendrauti taip, tarsi jie sėdėtų viename kambaryje. Vaizdo, garso ir virtualaus bendravimo technologijų interneto protokolu (IP) inovacijų dėka „Cisco“ suteikė naują reikšmę posakiui „kalbėjome akis į akį“.
Tyrimai rodo, kad 55 proc. informacijos žmonės vienas kitam perduoda neverbalinėmis priemonėmis – judesiais, veido mimika. Net ir naudojant šiuolaikines technologijas, didžioji dalis šios informacijos dingsta, kai dėl geografinių priežasčių žmonės negali bendrauti „gyvai“. Naujausias „Cisco“ sprendimas - „TelePresence“, kuriame suderintos aukščiausios kokybės vaizdo, jo nenutrūkstamumo bei puikaus garso galimybės - nepaisant geografinio atstumo tarp pašnekovų, leis jiems pasijusti esant kartu.
„Kompiuteriniai tinklai iš paprastos galimybės susisiekti žmonėms tampa neatsiejama gyvenimo dalimi, keičiančia mūsų bendravimo, bendradarbiavimo, verslo ir poilsio įpročius. „Cisco“ yra pačioje šio proceso širdyje – mūsų teikiami sprendimai leidžia žmonėms dirbti, gyventi, žaisti ir mokytis pasinaudojant įvairesnėmis galimybėmis, - sako Charles Giancarlo, „Cisco“ viceprezidentas ir kompanijos naujų produktų kūrimo grupės vadovas. – IP tinklo galimybės leidžia mums plėsti bendravimo horizontus ir išnaudoti skaitmeninių technologijų galimybes. Interneto protokolo pagrindu veikiančios balso, vaizdo perdavimo ir mobiliosios technologijos jau yra nūdiena, o tokie sprendimai kaip „Cisco“ „TelePresence“ - žingsnis į skaitmeninio bendradarbiavimo ir bendravimo ateitį“.
Išnaudodama tinklo galimybes bei naujausias technologijas „Cisco“ „TelePresence“ pašalina atstumų keliamus barjerus ir leidžia pajusti visus tiesioginio bendravimo privalumus. Už šimtų ar tūkstančių kilometrų esantys pašnekovai specialiuose ekranuose atrodo taip lyg sėdėtų ištiestos rankos atstumu – jų kūnai yra natūralaus dydžio, o vedai ir gestai matomi taip, kaip ir bendraujant prie vieno stalo. Visa tai virtualiam bendravimui suteikia absoliutų tikroviškumo įspūdį. Be to, unikali „Cisco“ Unifikuotos komunikacijos sistema leidžia naudotis „TelePresence“ galimybėmis taip pat lengvai kaip skambinant įprastu telefonu.
Kuriant „TelePresence“ panaudotos naujausios „Cisco“ technologijos – tarp jų ir aukščiausios 1080 pikselių rezoliucijos nenutrūkstamo vaizdo perdavimo bei plačiajuostė erdvinio garso sistemos. Visa tai leidžia „TelePresence“ naudoti įvairioms bendravimo su „gyvu žmogumi“ reikalaujančiose srityse. Ateityje, augant „TelePresence“ paklausai, „Cisco“ planuoja sukurti specialias programas atskiriems sektoriams – sveikatos apsaugai, prekybai, bankininkystei, pramogoms ar valstybės valdymui. Tai leistų virtualiai apsilankyti pas gydytoją, konsultuotis su „virtualiu pardavėju“, virtualiai bendrauti su asmeninės bankininkystės specialistu ir prekiauti vertybinių popierių biržoje ar tiesiog suteiktų seneliams galimybė virtualiai susitikti su anūkais. Visa tai būtų galima daryti neišeinant iš darbo kabineto, o, ateityje, gal ir namų.
Pirmosios, šiandien pristatytos „Cisco TelePresence 1000“ ir „Cisco TelePresence 3000“ programos yra skirtos verslui ir padidins virtualių komandų darbo efektyvumą.
„TelePresence“ yra naujausia „Cisco“ „kylanti technologija“. Šis apibrėžimas reiškia, kad „Cisco“ tiki, jog naujoji technologija ir su ja susiję produktai turi didžiulį potencialą, tačiau bendrovei reikia laiko, kad įvertintų rinkos perspektyvas, prieš suteikiant jai „pažangios technologijos“ statusą. Pastarasis suteikiamas tada, kai numatoma, jog naujoji technologija per artimiausius 5-7 metus atneš milijardą dolerių pajamų, o „Cisco“ su ja per tą laiką užims pirmąją arba antrąją vietą pagal rinkos dalį.
„TelePresence“ yra „Cisco“ skaitmeninio vaizdo perdavimo sistemų verslui plėtros strategijos dalis. „Cisco“ verslui taip pat siūlo: fizinės apsaugos ir video pagalbos technologiją, kuri buvo pristatyta šių metų pradžioje bei „Cisco Skaitmeninės Medijos Sistemą“, skirtą skaitmeninės medijos kūrimui, valdymui bei pristatymui, kuri rinkoje pasirodė praėjusį mėnesį.