„Cisco Systems, Inc.“ pristato rinkai „Cisco® Unified Communications“ – naują balso, duomenų ir vaizdo komunikacijos sprendimų komplektą, kuris padės įmonėms efektyviau keistis informacija ir padidins jų darbo produktyvumą.
„Cisco Unified Communications“ sistema leidžia darbuotojams keistis įvairia informacija - elektroniniu paštu, balso ryšiu ar faksu - perduodant ją fiksuoto ir mobilaus ryšio priemonėmis. Mažoms, vidutinėms ir didesnėms įmonėms, kurios stokoja laiko ir išteklių, „Cisco Unified Communications“ sistema suteiks platesnes ir geriau integruotas bendravimo galimybes. Siūlomos naujos funkcijos leidžia kalbėtis vaizdo telefonu taip pat paprastai, kaip ir balso telefonu. Visa tai dabar bus galima atlikti per saugų bevielį tinklą tiesiai iš nešiojamojo kompiuterio. Vartotojai gali bendrauti ir dirbti kartu su kolegomis naudodamiesi viena paprasta sąsaja, iš kompiuterio valdančia telefoną, elektroninį paštą, žinutes ir balso, vaizdo ar tinklo konferencijas. Šios funkcijos leis darbuotojams ir klientams bendrauti greičiau, o darbas taps našesnis ir ekonomiškesnis.
„Cisco Unified Communications“ išplečia 2005 rugsėjį pasiūlytą „Business Communications Solution“ sistemą specialiai sukurtą smulkiam ir vidutiniam verslui.
„Naujoji „The Cisco Unified Communications“ sistema leidžia organizacijoms efektyviai integruoti komunikacijas į savo IT infrastruktūrą. Tam, kad smulkios, vidutinės ir didesnės įmonės galėtų naudotis visais sistemos privalumais, „Cisco“ padeda įmonėms plėtoti technologijas naudodama „Smart Business Roadmap“ - efektyvaus verslo vadovą. Ši programa pasiūlo sprendimus, atitinkančius ir trumpalaikius, ir ilgalaikius verslo poreikius, ji leidžia investuoti į kompanijos ateitį nepatiriant papildomų išlaidų ar rizikos,“ – sako Edzard Overbeek, „Cisco Systems“ viceprezidentas pardavimams Europos rinkose.
Naudodamiesi „Cisco Smart Business Roadmap“, klientai gali plėtoti technologijas pagal savo verslo poreikius ir įdiegti „Cisco Business Communications Solution“, sukurtą „Smart Business Communications“ architektūros pagrindu. Ši saugi programinė įranga, veikianti atvirame ir augti galinčiame tinkle, leidžia verslo programoms ir paslaugoms glaudžiai sąveikauti tarpusavyje, kad duomenys nukeliautų į reikiamą vietą reikiamu laiku ir reikiama forma. Smulkios, vidutinės ir didesnės organizacijos gali daugiau sužinoti apie „Cisco“ technologijų žemėlapį pasinaudodamos „Smart Business Assessment“ programa, kurią galima atsisiųsti internetu.
Smulkioms ir vidutinėms įmonėms pritaikyta „Cisco Unified Communications“ sistema siūlo:
- patobulintą „Cisco Unified CallManager Express“ - daug galimybių teikiančią, lengvai įdiegiamą skambučių apdorojimo sistemą, kuri dabar gali valdyti ir balso, ir vaizdo komunikacijas;
- „Cisco Unity Express“ programą, skirtą žinučių siuntimui - jos išplėtimo galimybėmis padidėjo iki 250 pašto dėžučių, o naujoji „Voice View Express“ programa leidžia vartotojams naršyti balso pašto dėžutėse naudojant delninį kompiuterį, elektroninio pašto programą ar „Cisco IP“ telefoną;
- naują „Cisco IP“ komunikatoriaus palaikymą, užtikrinantį saugius balso ir vaizdo pokalbius IP protokolu iš asmenino ar nešiojamojo kompiuterio;
- naują „Unified Video Advantage“ sistemą, suteikiančią vartotojams galimybę naudotis efektyvia vaizdo telefonijos paslauga.
Didesnėms įmonėms pritaikyta „Cisco Unified Communications“ sistema siūlo:
- „Cisco Unified CallManager“ – paprastą programą skambučiams apdoroti, valdančią IP (Interneto protokolu) perduodamas komunikacijas;
- Programą „Cisco Unity“, leidžiančią elektroninio pašto, balso pašto ir fakso pranešimus gauti į vieną pašto dėžutę;
- „Cisco Unified MeetingPlace“ – konferencijų programą, integruojančią balso, vaizdo ir virtualias konferencijas;
- „Cisco Unified IP Contact Centre“ (IPCC), leidžiantį bendrovėms pagerinti skambučių valdymo centro darbą.
Dar viena nauja „Cisco Unified Comunnications“ sistemos dalis yra „Cisco Unified Personal Communicator“, kuris palengvina darbuotojų tarpusavio bendravimą ir apjungia atskiras kompiuterio programas, telefoną ir kompiuterių tinklą. „Cisco Unified Presence Server“ surenka informaciją apie vartotojų būsenas ir nusprendžia, kokiu būdu geriausia bendrauti su vienu ar kitu darbuotoju. Sistemoje taip pat yra įdiegta dvigubo ryšio „Nokia“ smartfonų palaikymo galimybė, leidžianti skambinti ir viešuoju GSM tinklu, ir privačiais bevieliais IP tinklais. „Cisco Unified Communications“ sistemoje įdiegtas atviro standarto „Session Initiation Protocol“ (SIP) palaikymas. Visa „Cisco Unified Communications“ sistema – tai daugiau kaip 30 naujų produktų su patobulintomis valdymo ir administravimo funkcijomis bei supaprastinta kainodara ir papildomomis paslaugomis.
„Smulkios bei vidutinės įmonės gali skirtis įvairiose pramonės šakose ar pasaulio regionuose, tačiau visoms joms reikia veikti efektyviai, greitai reaguoti į klientų pastabas, mažinti išlaidas ir užtikrinti tinklų saugumą,“ – sako Kneko Burney, „Compass Intelligence, LLC“ prezidentas ir strateginės plėtros direktorius. – „Sinergiški, integruoti ir paprasti sprendimai, pagrįsti atvirais standartais leidžia planuoti ilgalaikę technologijų strategiją ir sukurti realiąją įmonės vertę bei konkurencingumą.“
Nereikėtų nuvertinti efektyvių komunikacijos sprendimų paklausos. Neseniai „Cisco Systems“ atliktas tyrimas parodė, kad IP telefonijos paslaugų vartojimas tikrai išaugs tarp smulkių ir vidutinių įmonių Europoje bei besivystančiose Rytų Europos, Afrikos ir Artimųjų Rytų šalyse. Europoje 60 procentų apklaustų bendrovių pareiškė, kad šiek tiek žino apie IP telefonijos privalumus; augančiose rinkose tokių atsakymų skaičius buvo 76 procentai.( 2005 metų spalio mėnesį ir 2006 metų sausio mėnesį, „Cisco Systems, Inc“ kartu su „Coleman Parkes Research Limited“ atliko tyrimą, kokie yra pagrindiniai smulkaus bei vidutinio verslo iššūkiai ir „privalomos turėti“ technologijos. Tyrimas buvo atliktas dviem etapais: ES šalyse ir besivystančiose Rytų Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos šalyse. Ištirta 2000 bendrovių 22 šalyse. Išsamesnę informaciją galite gauti iš savo „CISCO“ atstovo viešiesiems ryšiams arba parašę News@Cisco.)
Nick van der Walt, kompanijos „CBI Eastern Ansalt“ (Dubajuje įsikūrusi inžinerijos ir statybos bendrovė, veikianti naftos chemijos pramonėje) IT vadybininko nuomone, „Duomenų ir balso perdavimas dar niekada nebuvo toks paprastas, kaip su naujaisiais „Cisco“ produktais. Veiklos kaštų sumažinimas ir užtikrinimas bet kurioje pasaulio vietoje, neaukojant kokybės, visuomet buvo didžiausia verslo problema, o su „Cisco“ aš galiu atlikti darbus laiku ir bet kur.“