„Alcatel-Lucent“ (Euronext Paris ir NYSE: ALU) pranešė apie savo „Office Communication Solutions 2008“ išleidimą, kuris yra pagrindinis sprendimų rinkinys smulkiam ir vidutiniam verslui (SMB), suteikiantis verslui IP infrastruktūrą, komunikaciją, mobilumą, bendradarbiavimą ir žinias bei turintis savybių, kurios reikalingos, kad pasisektų greitai besikeičiančiame šių dienų verslo klimate. „Office Communication Solutions 2008“ yra papildytas atvirojo kodo programine įranga individualiems verslo poreikiams, kuri sukurta SMB rinkos pagrindu ir kurią remia paskirtoji SMB kanalo programa.
„Kaip ir dauguma augančių įmonių, mes jaučiame spaudimą iki maksimumo didinti mūsų vidinių išteklių panaudojimą, kad laimėtume naują verslą; mes taip pat turime palaikyti aukštus esamų klientų palaikymo standartus. Tuo tarpu, kai mes visada pripažinome santykių su klientais valdymo (CRM) vertę ir išteklių dalijimąsi įrankiais, anksčiau mus sulaikydavo dideli licenzijos mokesčiai,“ - sakė Steve Mills, generalinis direktorius „A-1 Lofts“ įmonėje, kuri specializuojasi stogo erdvių keitimu į gyvenamąsias patalpas didžiajame Londone (JK). „Susijungimas su „Alcatel-Lucent“ verslo partneriu „The Comms Company“ pasirodė esanti kur kas geresnė investicija. Įmonė išanalizavo mūsų kasdienį verslo procesą ir nustatė „Alcatel-Lucent“ atvirojo kodo požiūrį kaip patį sėkmingiausią ir efektyviausią būdą pagerinti kiekvieną procesą.“
„Office Communication Solutions 2008“ yra numatytas teikti saugią, integruotą, atsparaus ateičiai balso ir duomenų infrastruktūrą su atvirojo kodo funkcionalumu kritinėms inkorporuotojo verslo programoms. Tai sumažina išlaidas ir užtikrina tęstinumą įmonės komunikacijų tinkle. Įtraukiami moduliniai, rentabilūs mobilieji sprendimai, suteikiantys vieno numerio paslaugą ir aktyviąsias programas, kad būtų stiprinami klientų santykiai bei gerinamas darbuotojų produktyvumas palengvinant efektyvią prieigą prie informacijos.
„Alcatel-Lucent“ atvirojo kodo iniciatyva yra daugiau nei investicijų išlaidų mažinimas, kad būtų didinamos pajamos naudojant bendrąją konsultaciją ir tuo pačiu metu skatinant artimesnius ryšius su klientais. „Su „Alcatel-Lucent Office Communication Solutions“ verslo partneriai turi tiesioginę prieigą į visišką balso, duomenų ir programų rinkinį su unikalia apsipirkimo vienu sustojimu patirtimi, iki minimumo sumažinant investavimą ir apmokymus, kurių reikia platinant visą pasiūlymą. Klientai vis mažiau mus mato kaip „telefonų ant stalų“ tiekėjus ir daugiau kaip patikimus verslo partnerius susiliejusioje erdvėje,“ - sakė Jeremy Ryan, „The Comms Company“ direktorius.
„Office Communication Solutions 2008“ palaiko keturis pagrindinius dinamiškų komunikacijų aspektus:
- TINKLAS – IP yra būtinas tiek tinklo spartos gerinimui, tiek pažangiausių programų diegimui, o „Alcatel-Lucent“ padeda savo klientams padaryti tokį pasikeitimą.
- „OmniSwitch 6400“ įkraunamasis LAN jungiklis būdingas „Gigabit“ ir „Layer 2+“ perjungimui.
- „OmniAccess“ „Wi-Fi“ sujungimas didina mobilumą.
- Plačiai suderinama SIP jungiamoji linija suteikia didesnį paslaugos tiekėjų pasirinkimą.
- „Alcatel-Lucent 8-Series Extended Edition“ telefonams būdingas „Gigabit“ ir tolesnės SIP raidos palaikymas.
-
ŽMONĖS – Asmeniniams poreikiams pritaikyti įrankiai ir mobilumas saugioje aplinkoje leidžia darbuotojams, klientams bei prekiautojams greičiau ir efektyviau dalintis informacija, kuri baigiasi galutiniu verslo pelnu.
- „Alcatel-Lucent“ komunikacijų serveris „Extended Communication Server“ (4.1) apima naująjį aktyvųjį el. paštą, efektyviam intelektualiojo telefono pašto, kontaktų, užduočių ir kalendoriaus turinio sinchronizavimui ir siūlo įmontuotą faksą.
- Vieno numerio paslaugos suteikiamos dviem lygiais: bet kokiu prietaisu ir 2 klientų intelektualiaisiais telefonais („Alcatel-Lucent Cellular Extension“ naudojant su „Windows Mobile“ ir „Intellisync Call Connect“ naudojant „Nokia eSeries“).
- Tinklo audio konferencija su „OmniTouch My Teamwork Office Edition“ (5.0) yra sujungiama per SIP įgalintą „OmniPCX Office“ smulkaus ir vidutinio verslo naudojimui.
-
PROCESAS – Atvirojo kodo plėtojimas, iliustruojamas ryšiu su pagrindiniu atvirojo kodo sprendimo tiekėju „Red Hat“, leidža „Alcatel-Lucent“ į pagrindinius verslo procesus integruoti tikrojo laiko balsą.
- Naujoviška e-komercija arba santykių su klientais valdymas (CRM) paremti „SugarCRM Inc.“ atvirųjų kodų paketais, teikia tiesioginį verslo pelną SMB, kaip „A1 Lofts“.
- XML programų sistemos integravimas su serveriu „Extended Communication Server“ (ECS) suteikia tikrojo laiko bendravimą smulkaus ir vidutinio verslo procesuose.
- ŽINIOS – palengvintos mobilumo, suvienytomis komunikacijomis ir verslo 2.0 programomis, dalijimasis žiniomis įkūnija dinamiškas komunikacijas. Atvirojo kodo paketai (paremti „Drupal“ (registruotasis „Dries Buytaert“ prekės ženklas)) teikia Web2.0 interaktyvią bendradarbiavimo platformą integracijai į smulkųjį ir vidutinį verslą (SMB).
„„Alcatel-Lucent“ įsipareigojimas atviriems standartams suteikia mūsų smulkiems ir vidutiniams klientams tikrą lankstumą priklausomai nuo to, kokią operacinę sistemą, liniją ir programas jie panaudoja pereidami prie dinamiško komunikacijų modelio, kuris, tikime, yra pagrindinis dalykas į jų sėkmę. Dinamiška komunikacijų sistema įgalina smulkųjį ir vidutinį verslą sustiprinti komunikacinius ryšius, pagerina bendradarbiavimą mobiliojoje aplinkoje ir padidina veiklos efektyvumą pagal individualius verslo poreikius,“ - komentavo Tom Burns, vyriausiasis technikos pareigūnas „Alcatel Lucent“ įmonės veikloje. „„Alcatel-Lucent“ palaiko IP pasikeitimą geriausiais komunikacijų ir bendradarbiavimo sprendimais rinkoje.“
„Alcatel-Lucent Office Communication Solutions“ smulkiajam ir vidutiniajam verslui priėmė daugiau nei 12 milijonų darbuotojų 500000 įmonių 130 šalių, palaikomi daugiau nei 1500 atestuotų kanalų partnerių.
Išsamesnės informacijos apie „Office Communication Solutions 2008“ ieškokite www.alcatel-lucent.com/smb. Vaizdo įrašo apžvalgą tinkle apie „Alcatel-Lucent“ dinamišką įmonės viziją galima pamatyti www.the-dynamic-enterprise.com.