„Škoda Auto“ integruos generatyvinio dirbtinio intelekto pagrindu veikiančio pokalbių roboto „ChatGPT“ technologiją į savo automobiliuose naudojamą balso asistentę „Laura“. Šis svarbus žingsnis leis daugybei vairuotojų paprasčiau naudotis automobiliu ir palengvins kasdienį jų gyvenimą.
Gamintojo nuotr.
Šią naują funkciją turės ant MEB GP ir MEB EVO platformų sukurti „Škoda“ modeliai. Jų naudotojai galės pasiekti didžiulę dirbtinio intelekto duomenų bazę. Vairuojant jos turinys bus pateikiamas balsu.
Naujosios funkcijos įgyvendinimu pasirūpins gamintojo technologijų partnerė „Cerence Inc.“. Jos sukurta „Cerence Chat Pro“ sistema suteikia galimybę į automobilius integruoti „ChatGPT“ pokalbių robotą. Transporto priemonių ir jų naudotojų duomenys bus griežtai saugomi.
„Škoda“ balso asistavimo sistemą papildžius dirbtiniu intelektu, mūsų automobiliai tampa dar geresniais kasdieniais palydovais. Vairuotojai ir keleiviai kelyje turės lengvą žodinę prieigą prie informacijos pasaulio.
„ChatGPT“ integravimas į balso asistentę „Laurą“ yra naujausias įmonės „Škoda“ būdas pritaikyti pažangias technologijas ir palengvinti vairavimą. Vairuotojui viskas pasiekiama neatitraukiant rankų nuo vairo, o duomenų saugumas tebėra prioritetas. Esu įsitikinęs, kad vairuotojai įvertins šią modernią naują funkciją“, – pabrėžė „Škoda Auto“ generalinis direktorius Klausas Zellmeris.
Naujosios funkcijos – kad vairavimas būtų dar sklandesnis
Naujasis pokalbių robotas nuo 2024 m. vidurio bus siūlomas kartu su naujausios kartos informacijos ir pramogų sistemomis. Jį bus galima įdiegti šiuose ant MEB GP ir MQB EVO platformų sukurtuose modeliuose: pasirinktose „Škoda Enyaq“ versijose, naujos kartos „Škoda Superb“ ir „Kodiaq“ modeliuose bei atnaujintoje „Škoda Octavia“.
„Cerence Chat Pro“ leido „ChatGPT“ integruoti į balso asistentę „Laura“. Tai atvers daug naujų galimybių. Naujoji technologija gerokai pranoks ankstesnę balso komandų sistemą. Balso asistentė „Laura“ galės būti naudojama, pavyzdžiui, informacijos ir pramogų sistemai valdyti, navigacijos ir oro kondicionavimo parinktims balsu nustatyti ir galės atsakyti į bendrųjų žinių klausimus.
Ateityje atsakydamas į klausimus dirbtinis intelektas neapsiribos bazine informacija ir pateiks papildomos medžiagos, nes tai yra nuolat didėjančių galimybių technologija. Tai gali būti naudinga keliaujant automobiliu: jis praturtins pokalbius, leis išsiaiškinti kelionės metu kilusius klausimus, suteiks galimybę bendrauti su automobilio asistente intuityvia kalba, pateiks informaciją apie konkrečią transporto priemonę ir pan. Visa tai bus pasiekiama per visiškai laisvų rankų įrangą, tad vairuotojas ir keleiviai bus dar saugesni.
Duomenų saugumas liks prioritetu
Naudotis naująja technologija vairuotojui bus visiškai paprasta. Balso asistentė aktyvuojama komanda „Okay, Laura“ arba ant vairo įrengtu jungikliu.
Jei „Škoda“ sistema negali atsakyti į vairuotojo užklausą, ji anonimiškai persiunčiama dirbtiniam intelektui. „ChatGPT“ neturi sąsajos su automobilio duomenimis ar bet kokia asmenine informacija. Siekiant užtikrinti aukščiausią duomenų apsaugos standartą, apdorojus duomenis, visos sąveikos iš karto ištrinamos.