Programinės įrangos gamintoja SAP pristato naujieną – generatyvinio dirbtinio intelekto natūralios kalbos asistentą „Joule“, iš esmės transformuosiantį verslo valdymą. „Joule“, kuris bus įdiegtas visuose SAP debesijos sprendimuose įmonėms, galės teikti proaktyvias, su kontekstu susijusias įžvalgas remiantis SAP sprendimų ir trečiųjų šalių šaltinių duomenimis. Greitai rūšiuodama ir analizuodama duomenis atitinkamame kontekste iš įvairių sistemų ir pateikdama išmanesnes įžvalgas, „Joule“ padės žmonėms atlikti darbą greičiau, saugiai bei laikantis reikalavimų ir leis pasiekti geresnių verslo rezultatų.
„Beveik 300 milijonų verslo vartotojų visame pasaulyje nuolat naudojasi SAP debesijos sprendimais. „Joule“ pakeis įmonių ir jose dirbančių žmonių darbo metodus. „Joule“ sukurtas vadovaujantis atsakingu požiūriu į dirbtinį intelektą, pritaikytą verslui bei ilgamete SAP patirtimi, kuriant verslo valdymo technologijas. „Joule“ žino, ką turite mintyse, o ne tik supranta tai, ką sakote“, – sako „SAP SE“ generalinis direktorius ir vykdomosios valdybos narys Christianas Kleinas.
„Joule“ bus integruotas į SAP taikomąsias programas – nuo žmogiškųjų išteklių iki finansų, tiekimo grandinės, pirkimų ir klientų patirties valdymo, o taip pat ir į debesijos platformą „SAP Business Technology Platform“. „Joule“ keičia SAP naudotojo patirtį – tai tarsi paplekšnoti protingiausiam kolegai per petį. Darbuotojai tiesiog užduoda klausimą ar suformuluoja problemą paprasta kalba ir gauna išmanius atsakymus, parengtus remiantis gausiais verslo duomenimis iš SAP sprendimų portfelio ir trečiųjų šalių šaltinių, išlaikant kontekstą. Pavyzdžiui, įsivaizduokite, kad gamintojas prašo „Joule“ padėti geriau suprasti pardavimo rezultatus. „Joule“ gali nustatyti prastai dirbančius regionus, susieti su kitais duomenų rinkiniais, kurie atskleidžia, tarkime, tiekimo grandinės problemą, taip pat gali automatiškai prisijungti prie tiekimo grandinės sistemos, kad pasiūlytų galimas pataisas, kurias gamintojas galėtų peržiūrėti. „Joule“ nuolat teiks naujus scenarijus visiems SAP sprendimams. Pavyzdžiui, žmogiškųjų išteklių srityje jis padės rašyti nešališkus pareigybių aprašymus ir generuoti tinkamus klausimus darbo pokalbiui.
„Generatyvinis dirbtinis intelektas tapo labai populiarus, dabar siekiama pamatuotos investicijų grąžos“, – sako Philas Carteris, IDC grupės „Worldwide Thought Leadership Research“viceprezidentas. „SAP supranta, kad generatyvinis dirbtinis intelektas ilgainiui taps kasdienio gyvenimo ir darbo dalimi, todėl ėmėsi kurti verslo dirbtinio intelekto papildinį, kuris generuoja atsakymus pagal realaus pasaulio scenarijus, o tuo pačiu yra atsakingas“.
„Joule“ vartotojams bus pasiekiamas kartu su „SAP SuccessFactors®“ sprendimais ir „SAP Start“ vėliau šiais metais, o su „SAP S/4HANA® Cloud“ – kitų metų pradžioje. „SAP Customer Experience“ ir „SAP Ariba®“ sprendimai kartu su „SAP Business Technology Platform“ bus atnaujinami su daugybe kitų SAP portfelio sprendimų. Apie atnaujinimus bus detaliau paskelbta renginiuose: „SuccessConnect“ renginyje, kuris vyks spalio 2–4 d., „SAP Spend Connect Live“, vyksiančiame spalio 9–11 d., „SAP Customer Experience Live“ renginyje spalio 25 d. ir lapkričio 2–3 d. „SAP TechEd“ planuojamoje konferencijoje.
„Joule“ remiasi esamais SAP verslui skirtais, patobulintais dirbtinio intelekto sprendimais. Šiuo metu daugiau nei 26 000 SAP debesų kompiuterijos klientų turi prieigą prie SAP ir partnerių dirbtinio intelekto sprendimų verslui. Įgyvendindama savo strategiją, kuria siekiama sukurti ateities įmonių DI ekosistemą, SAP taip pat investuoja į bendrovių įsigijimus. Liepos mėn. buvo paskelbta apie investicijas į bendroves „Aleph Alpha“, „Anthropic“ ir „Cohere“, taip pat ir partnerysčių plėtrą, įskaitant gegužės mėn. paskelbtas partnerystes su „Microsoft“, „Google Cloud“ ir IBM. Be to, SAP remiama pasaulinė programinės įrangos rizikos kapitalo įmonė „Sapphire Ventures LLC“, skiria daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių DI technologijas kuriančių startuolių finansavimui.