Atnaujinta „Lietuvos draudimo“ mobilioji programėlė leidžia bendrovės klientams patogiau ir greičiau valdyti savo draudimo produktus bei paslaugas mobiliajame telefone, o bendrovei didinti naudotojų pasitikėjimą ir dar geriau atliepti jų lūkesčius.
Šią programėlę kūrusi IT ir skaitmenizacijos paslaugų įmonė „Baltic Amadeus“ pastebi, kad „Lietuvos draudimo“ sprendimas investuoti į klientams pritaikytus daugiakanalius sprendimus užtikrins tvaresnį draudimo bendrovės bei jos klientų ryšį.
„Esame seniausiai veikianti draudimo bendrovė Lietuvoje, o mumis pasitiki kas trečias besidraudžiantis šalies gyventojas. Kruopščiai atsižvelgiame į šiuolaikinio naudotojo poreikius, todėl siekdami patenkinti augančius klientų lūkesčius, ieškome ir diegiame sprendimus, kurie leidžia lengviau naudotis mūsų paslaugomis bei sutaupyti laiko – būtent tai ir atliepia mūsų išmanioji programėlė“, – sako Nerijus Zinevičius, „Lietuvos draudimo“ Elektroninių kanalų plėtros vadovas.
Kaip pastebi N. Zinevičius, išmaniosios programėlės atnaujinimai reikšmingai prisidės prie klientų patirties gerinimo, suteikiant klientams daugiau galimybių savarankiškai spręsti su sveikatos draudimu susijusius klausimus vos keliais paspaudimais telefone.
Naudodamiesi išmaniąja programėle, „Lietuvos draudimo“ klientai gali greitai ir patogiai atsiskaityti už sveikatos paslaugas, peržiūrėti savo sveikatos draudimo limitus bei likučius, pateikti prašymą kompensuoti paskirtas sveikatos draudimo išlaidas nufotografavus ar pridėjus jas patvirtinančius dokumentus.
Programėlėje taip pat galima peržiūrėti registruotų išlaidų kompensavimo prašymo statusą ir jų istoriją, o prireikus konsultacijos, tiesiogiai susisiekti su „Lietuvos draudimo“ žalų specialistu.
„Šiuolaikiniai klientai nori akimirksniu pasiekti reikiamus produktus bei paslaugas pasitelkdami jiems patogius kanalus ar įrenginius. Taigi daugiakanaliai sprendimai tapo itin svarbia dedamąja prekybos bendrovėms planuojant verslo IT strategiją. Daugelį metų bendradarbiaudami su Lietuvos ir užsienio klientais įsitikinome, kad profesionaliai įgyvendinami ir kruopščiai prižiūrimi daugiakanaliai sprendimai verslui leidžia pasiekti didesnę rinkos dalį, išlaikyti konkurencinį pranašumą bei skatinti klientų lojalumą. Savo ruožtu mes ir toliau užtikrinsime „Lietuvos draudimo“ programėlės priežiūrą bei palaikymą siekiant, kad ji ne tik būtų saugi, bet ir veiktų lengvai, greitai bei patogiai“, – komentuoja „Baltic Amadeus“ technologijų direktorius Vitalis Kavaliauskas.
„Lietuvos draudimo“ mobilioji programėlė jau sulaukė teigiamų atsiliepimų iš klientų dėl sklandžios naudotojo patirties ir lengvo naudojimo. Klientai teigia, kad programėlės pagalba patogiai valdo savo draudimo produktus ir paslaugas per mobiliuosius įrenginius, greitai pasiekia norimą informaciją bei reikalui esant lengvai susisiekia su draudimo bendrovės atstovais.
„Mobilieji įrenginiai tapo neatsiejama naudotojo kasdienybės dalimi, tad įmonėms yra svarbu telkti pastangas ir kurti tokią mobiliąją patirtį, kuri didintų klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis. Pastebime, kad įmonės labai greitai pamato tokių sprendimų finansinę grąžą. Be to, mobilioji programėlė organizacijoms suteikia tiesioginį ir asmeninį bendravimo su klientais kanalą, leidžiantį geriau suprasti klientų pageidavimus, elgseną bei pirkimo įpročius. Nenuostabu, kad toks sprendimas atsiperka dar ir vertingomis įžvalgomis, padedančiomis visapusiškai tobulinti produktus bei paslaugas”, – teigia „Baltic Amadeus“ technologijų direktorius V. Kavaliauskas.
Programėle gali naudotis visi „Lietuvos draudimo“ klientai. Ji veikia tiek „Android“, tiek „iOS“ įrenginiuose. Atsižvelgiant į programėlės naudojimą ir klientų atsiliepimus, ateityje jos galimybės bei funkcionalumai gali būti išplėsti, įtraukiant kitas „Lietuvos draudimo“ paslaugas.