Nieko nebenustebins sparčiai tobulėjantis dirbtinis intelektas, kuris pats rašo tekstus ar analizuoja įvairius duomenis. „ChatGPT“ pokalbių robotui sukėlus tikrą technologinį sprogimą, vis dažniau pasigirsta svarstymų, kad technologijos jau greitu metu atims dalį darbo vietų. Nors dirbtinis intelektas puikiai pakeičia tam tikras užduotis ar profesijas, per mažai kalbama kaip tai gali padėti išsaugoti darbo vietą.
Kai kurie darbuotojai baiminasi, kad dirbtinis intelektas pakeis žmonių darbą, tačiau situacija realybėje – kur kas įvairesnė. Dirbtinis intelektas gali tapti vertingu pagalbininku darbo aplinkoje, leidžiantis išplėsti žmonių kompetencijas ir galimybes bei tuo pačiu išlaikyti didesnį efektyvumą ir konkurencingumą.
„Kitaip tariant, dirbtinis intelektas automatizuoja pasikartojančias ir monotoniškas užduotis, palengvindamas darbą. Tai reiškia, kad vienam darbuotojui sumažėja rankinio darbo, todėl tas pats darbuotojas turi daugiau laiko kitų užduočių atlikimui“, – sako „twoday“ departamento vadovas Vilius Žukauskas.
Palengvina informacijos apdorojimą
„twoday“ „AI Agent“ aplinka
Šiaurės Europoje ir Lietuvoje veikianti IT įmonė „twoday“ pristato visiškai naują dirbtinio intelekto paslaugą, pavadinimu „AI Agent“, kuri sumažina rankinio darbo krūvį ir palengvina informacijos apdorojimą skirtingose srityse – nuo viešojo sektoriaus iki. mažmeninės prekybos.
„Įsivaizduokite situaciją: turite 100 atsakymo eilėje laukiančių klientų. Ką tokiu atveju darysite? Jums į pagalbą atskuba superintelektas, kuris žaibišku greičiu apdorojęs visus jūsų pateiktus duomenis, gali atsakyti į bet kokį personalo ar kliento klausimą. 24 valandas per parą, kiekvieną dieną, visus metus“, – teigia V. Žukauskas.
Atsakymai – tik iš pateiktų duomenų šaltinių
Dirbtinio intelekto paslauga paremta GPT kalbos modeliu, bet skirtingai nei „ChatGPT“, „AI Agent“ sugeneruoja atsakymą remiantis tik jūsų pateiktais duomenimis, o ne visuotinai prieinama informacija internete.
„Pastaruosius metus kūrėme „AI Agent“, o kai įdiegėme GPT kalbos modelį, tai radikaliai pakeitė mūsų sprendimą. Ši paslauga jau dabar sužadino didelį susidomėjimą Europos dirbtinio intelekto rinkoje“, – pabrėžia „twoday“ įmonių grupės direktorius Carsten Boje Møller.
Saugi ir patikima informacija
„AI Agent“ užtikrina, kad visa informacija būtų tiksli ir patikima, kartu išlaikant aukščiausią duomenų apsaugos lygį. „AI Agent“ nesidalina jokia informacija, įkelta iš jūsų duomenų šaltinių. Paslauga iš esmės keičia darbo efektyvumą, sutaupo daug laiko, pinigų ir rankinio darbo, automatizuojant pasenusius ir sudėtingus procesus.
Tai reiškia, kad tokios darbo funkcijos kaip personalo valdymas, finansai ar teisė, drastiškai keičiasi jau dabar. Pavyzdžiui, įkeliate didelės apimties finansinius dokumentus ir užduodate klausimą: kuris įmonės veiklos ketvirtis buvo pelningiausias?
„AI Agent“ iš karto atpažinęs dokumentą ir žaibiškai apdorojęs informaciją, pateikia greitą ir teisingą atsakymą.
Naudojimui paruošta aplinka
„AI Agent“ turi paruoštą veikimo aplinką, todėl juo naudotis galėsite iš karto – be mėnesius ar metus trunkančių projektų. „AI Agent“ išsiskiria tuo, kad jį lengva integruoti prie bet kurios jau egzistuojančios sistemos (klientų aptarnavimo, bylų valdymo, el. parduotuvių, pagalbos tarnybos ar CRM/ESP).
Paslauga leidžia pasiekti informaciją iš didelių duomenų šaltinių, naudojant integruotą, neriboto dydžio duomenų bazę, kuri supranta vartotojo užklausas ir teikia atitinkamą informaciją.