Trečias populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje „YouTube“ pristato naują svarbią funkciją ‒ „YouTube handles“ (liet. „YouTube“ kreipiniai). Ji leis visiems tinklo naudotojams rasti ir lengviau bendrauti tiek su turinio kūrėjais, tiek su kitais naudotojais, rašoma „Bitės“ siųstame pranešime žiniasklaidai.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
„Kreipiniai ‒ vienas esminių socialinių medijų elementų, kuris leidžia greitai rasti mėgstamą paskyrą ar kanalą ir užmegzti su juo ryšį. Dėl šios priežasties tokie socialiniai tinklai kaip „Instagram“, „Twitter“ ar „TikTok“ juos turi jau seniai. Pavyzdžiui, dabar „YouTube“ vaizdo įrašo komentare parašę „@“ ir nurodę konkretų kreipinį, šis turinio kūrėjas, iškart matys, kad būtent į jį ir buvo kreipiamasi“, ‒ komentuoja išmaniųjų įrenginių ekspertas, „Bitės Profas“ Martynas Vrubliauskas.
Kiekvienas turės unikalų kreipinį
Nuo šiol „YouTube“ naudotojai galės greitai rasti ir susisiekti tiek su kitais šio tinklo naudotojais, tiek su pačiais kūrėjais komentarų skiltyse, bendruomenių įrašuose, vaizdo įrašų aprašymuose ir kt.
„YouTube“ kreipiniai, kurie gali būti iki 30 simbolių ilgio, yra unikalūs. Kitaip tariant, jie negali kartotis, tad galėsite būti tikri, kad bendraujate tikrai su tuo žmogumi, kuriuo norite. Beje, kreipiniai nepakeis kanalų pavadinimų “, ‒ sako ekspertas.
Po atnaujinimo kreipiniai atsiras „YouTube“ platformos pagrindiniuose kanalų puslapiuose, paieškos rezultatuose, klipų (angl. Shorts) kanaluose, komentaruose, bendruomenės įrašuose ir kt.
Eksperto teigimu, kreipiniai taip pat bus naudojami už socialinio tinklo „YouTube“ ribų kanalus reklamuojant. Nauja funkcija atsiras per artimiausias savaites, pradedant nuo kanalų, kurie turi daugiausia lankytojų ir sekėjų.
Augs kanalų matomumas
Pasak išmaniųjų įrenginių eksperto, kreipiniai bus prieinami visiems kūrėjams, t. y. ne tik tiems, kurie naudojasi „YouTube Premium“.
„Pagrindinis socialinių tinklų turinio kūrėjų tikslas ‒ išsiskirti iš kitų ir taip pritraukti kuo didesnės auditorijos dėmesį. Jiems kreipiniai naudingi tuo, nes padidina kanalo matomumą. Būtent dėl jų naudotojai „YouTube“ platformoje gali kūrėjus lengviau rasti, pažymėti ar paminėti. Be abejo, kuo daugiau kūrėjai sulaukia naudotojų susidomėjimo, tuo jie daugiau uždirba“, ‒ sako M. Vrubliauskas.
Anot M. Vrubliausko, apie tai, kada bus galima pasirinkti kreipinį, kūrėjai sulauks pranešimo „YouTube Studio“ ir el. pašte. Tiems, kurie turi suasmenintą URL, t. y. tinklalapio adresą, jį „YouTube“ greičiausiai automatiškai rezervuos kaip kreipinį. Vis dėlto jį bus galima pasirinkti patiems, jei norimas kreipinys bus unikalus.