„Logitech“ paskelbė iš esmės atnaujinanti „Sync“ įrangos valdymo platformą, kuri buvo sukurta šiuolaikiškiems pagal mišrų modelį dirbantiems darbuotojams. Šiuo metu „Sync“ rūpinasi asmeninio bendradarbiavimo įrankiais, kaip antai internetinėmis vaizdo kameromis, ausinėmis ir prijungimo moduliais, todėl informacinių technologijų specialistai gali paprastai valdyti konferencijų sales ir darbo stotis iš vienos debesų kompiuterijos sąsajos.
Daugiau nei pusė viso pasaulio žinių ekonomikos sektoriaus darbuotojų dirba nuotoliniu būdu ir dauguma darbuotojų (83 proc.) ateityje pirmenybę teiks mišriam darbo modeliui. Nors mišrus darbo modelis didina darbuotojų pasitenkinimą ir našumą, IT specialistams jis kelia nemažai iššūkių, pavyzdžiui, nuotolinės pagalbos apimties padidėjimas, poreikis aprūpinti darbuotojus tinkama nuotolinio bendradarbiavimo įranga ir skirtumai tarp biuro ir nuotolinės įrangos administravimo ir priežiūros.
„Nuotolinio darbo ir bendradarbiavimo priemonės visomis prasmėmis išgelbėjo pasaulio ekonomiką ir per pandemiją leido mums visiems našiai dirbti. Tačiau dabar, kai šimtai milijonų žmonių sėdi namie, o informacinių technologijų specialistų grupės beveik arba visai nemato techninių problemų ir nežino, kaip lokalizuoti gedimus, akivaizdu, kad tokios darbo priemonės sukūrė ir didžiulę problemą. Dėl to gali kilti našumo krizė, – sako „Logitech Video Collaboration“ generalinis direktorius ir viceprezidentas Scottas Whartonas. – „Logitech Sync“ sprendžia šį svarbų klausimą išplėsdama galimybes pamatyti, kas vyksta namų biure (ar dar kur nors), jau nekalbant apie daugybę visiškai naujų įžvalgų ir analizių, kad jūsų organizacijos toliau dirbtų ir klestėtų.“
Naudojant „Logi Tune“ IT specialistams yra lengva vienu metu užregistruoti visas darbo stotis ir taip jie gali matyti įrenginio būklę, o galutiniai vartotojai gali personalizuoti savo internetines vaizdo kameras, ausines ir prijungimo modelį „Logi Dock“.
„Sync“ reikšmingai supaprastina informacinių technologijų specialistų veiklą ir išsprendžia kai kurias su pagalba skirtingose vietose dirbantiems komandos nariams susijusias problemas. Naudodamas vieną internetinę platformą informacinių technologijų specialistas gali atlikti mikroprogramų atnaujinimus ir įdiegti naujas savybes tūkstančiuose posėdžių kabinetų, o taip pat milijonuose asmeninio bendradarbiavimo įrenginių, taip sumažindamas potencialias rizikas, kol jos dar nesukėlė problemų ir nesustabdė darbo. „Sync“ veikia visos populiariausiose bendradarbiavimo platformose, kaip antai „Microsoft Teams“, „Zoom“ ir „Google Meet“, todėl informacinių technologijų komanda gali matyti visus įrenginius, nepriklausomai nuo to, kokią platformą tie naudoja.
Be to, „Sync“ pateikia vertingų įžvalgų, kaip antai dėl posėdžių kabineto užimtumo, kad IT specialistai galėtų priimti svarbius duomenimis paremtus sprendimus. Įmonėms pradėjus kitaip vertinti savo darbo erdves, analitikai padeda apsispręsti, ar reikia perorganizuoti darbo erdvę, kad ji labiau skatintų bendradarbiavimą, o gal didelę erdvę derėtų išskaidyti į mažesnes arba (kai koridoriai yra beveik visiškai tušti) iš viso atsisakyti fizinio biuro.
Kaina ir galimybė įsigyti
Naujos asmeninio bendradarbiavimo įrenginio valdymo paslaugos visame pasaulyje viešai pateikiamos kaip beta versija ir vartotojai jomis gali naudotis nemokamai. Iš anksto užsisakykite galimybę naudotis šiomis keliais etapais pristatomomis paslaugomis per „Sync Portal“.