Pasaulinės statistikos duomenimis , per pastaruosius penkerius metus prekyba mobiliuosiuose įrenginiuose išaugo net 20 proc. ir šiemet jau sudaro tris ketvirtadalius visos e. komercijos pasaulyje, tad dauguma verslų vis daugiau investuoja į IT ir mobiliuosius sprendimus. Tokio žingsnio ėmėsi ir šiemet plėtrą į užsienio rinkas pradėjusi „PRO BRO Group“, valdanti specializuoto automobilių plovimo ir patalpų valymo tinklą „Švaros broliai“. Į dviejų, švaros centrų ir tunelinių plovyklų paslaugų vartotojams skirtų, programėlių kūrimo projektą įmonė investavo 160 tūkst. eurų.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Vis daugiau laiko praleidžiame telefonuose, o „Google Play Store“ bei „Apple App Store“ duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį iš viso į mobiliuosius įrenginius parsisiųsta beveik 36 mlrd . programėlių. Įvairios apklausos atskleidžia, jog vartotojai vis dažniau paslaugas ir prekes linkę pirkti per mobilias aplikacijas ir tai daro dėl patogumo.
„Atsižvelgdami į kintančius paslaugų vartotojų įpročius, „Švaros brolių“ ekspertai parengė „Express“ tunelinių plovyklų ir Švaros centrų mobiliąsias programėles. Darbai užtruko apie septynis mėnesius, o darbo rezultatai jau matomi: naudodamiesi programėlėmis mūsų klientai lengviau ir greičiau prisijungia prie savo paskyros, gali sumokėti už pirkinius vienu prisilietimu, o pateikiama informacija yra aiški ir koncentruota“, – pasakoja „Švaros brolių“ IT plėtros departamento vadovas Žilvinas Daudžvardis.
Sprendimas neturintiems laiko
„Tunelinių plovyklų programėlių kūrimą paskatino pasaulinės tendencijos – pandemijos fone žmonės įprato pirkti paslaugas ir už jas mokėti be kontakto, viską gauti greičiau, paprasčiau, aiškiau. Dauguma paslaugų taip pat persikėlė į internetą ar mobiliuosius telefonus, tad mums svarbu šiuos poreikius atliepti ir pasiūlyti platų paslaugų spektrą, kurio šiuolaikinis vartotojas tikisi“, – sako specialistas.
Anot jo, Express tunelinių plovyklų aplikacija suteikia galimybę rinktis SMART arba abonementinio mokėjimo būdą, taip pat ir vieną iš keturių plovimo programų, kurios plačiai aprašomos. Žemėlapyje galima pasirinkti artimiausią plovyklą ir sudėlioti kelionės iki jos maršrutą, suteikiama galimybė gauti elektronines sąskaitas bei stebėti apsilankymų istoriją.
Kuriant programėles, didžiausias dėmesys buvo skiriamas geriausių aplikacijos architektūros sprendimų paieškai ir vartotojų duomenų saugumo užtikrinimui, o sklandžiai kliento patirčiai sukurti, šalia programėlių pilnai atnaujintas ir internetinis narystės puslapis.
„Esame pasiruošę bene didžiausiam iššūkiui: „Express“ tunelinių plovyklų programėlių paleidimui Latvijos rinkoje, o vėliau – visoje Europoje. Sukūrėme tvirtą pamatą tolesniam programėlių vystymui tiek „Android“, tiek „iOS“ operacinėse sistemose, o ateinančiais metais žadame investuoti dar ketvirtį milijono eurų, kad programėlių funkcionalumą praplėstume“, – teigia Ž. Daudžvardis.
Nauji įrankiai atveria naujas galimybes
„Papildomų paslaugų ieškantiems Švaros centrų klientams Lietuvoje sukūrėme atskirą Švaros centrų aplikaciją, kuri leidžia itin efektyviai planuoti savo laiką rezervuojant apsilankymą, susipažinti su švaros programomis, stebėti plovyklų užimtumą, užsakytų darbų vykdymo eigą ir gauti pranešimą vos jiems pasibaigus“, – pasakoja Ž. Daudžvardis.
Specialisto teigimu, per ateinančius metus tolesniam programėlių vystymui bus pasitelktas ne tik pusantro karto didesnis biudžetas, bet ir papildomi žmogiškieji ištekliai. Planuojamos dvi naujos IT skyriaus darbo vietos, kurių specialistai diegs naujoves ir plės įrankių funkcionalumą.
Šiuo metu įmonių grupė intensyviai tobulina „Express“ tunelinių plovyklų ir Švaros centrų programėles – kuriamos papildomos funkcijos, individualizuotos paslaugos, lojalumo programos ir galimybė įsigyti dovanų kuponus – jas ketinama pristatyti kartu su kitu atnaujinimu.