Skaitmeninė transformacija reikšmingai paveikė visas sritis ir tapo neatsiejama verslo kasdienybe. Lietuvių įmonės „DocLogix“ IT inžinieriai sukūrė pramonės sektoriui skirtus inovatyvius skaitmeninius produktus, padedančius automatizuoti įmonės verslo procesus. Kūrėjai pristato analogų rinkoje neturinčios skaitmeninės darbo prašymų sistemos prototipą, darbuotojų savitarnos portalą ir dinaminių įvykių valdymo sistemą „Next Gen“.
Lietuvių IT inžinieriai sukūrė sprendimus, kurie įmonėms padės dar efektyviau skaitmenizuoti veiklos procesus
Įvairių pramonės sektorių įmonėms šie sprendimai leis visiškai atsisakyti popierinių dokumentų ir ilgalaikėje perspektyvoje padės sutaupyti darbo laiką nuo kelių dienų iki keleto savaičių. Organizacijos vidaus ir išorės procesų optimizavimas užtikrins geresnę kokybę ir komunikaciją pačios organizacijos viduje bei jos darbe su savo klientais.
„Procedūros, kurių administravimas anksčiau atimdavo daugybę darbo laiko, persikels į skaitmeninę erdvę, o visa informacija bus išsaugoma archyviniuose failuose. Nuo šiol įvairių dokumentų ir verslo procesų administravimas gali būti žymiai paprastesnis, patogiai valdomas nuotoliniu būdu ir specialaus savitarnos portalo pagalba“, – teigia „DocLogix“ vadovė Natalija Jonušienė.
Įmonė pirmoji Lietuvoje ir viena pirmųjų Europoje pradėjo naudoti dinaminių įvykių valdymo (angl. Dynamic case management) principus, kurių pagrindu sukūrė skaitmeninį produktą „Next Gen“. Šiuo metu tai plačiausias rinkoje įmonės procesų valdymo sprendimas, verslo informaciją, vartotojus ir procesus sujungiantis į visumą.
Skaitmenizuotas dokumentų valdymas
Novatoriškų sprendimų autoriai pasakoja, kad vienas procesų, kurį galima efektyviai optimizuoti – personalo dokumentų valdymas. Tai verslui aktualu, kadangi dalis gamybinio sektoriaus įmonių susiduria su opia problema – darbuotojai neturi nuolatinių kompiuterizuotų darbo vietų, dirba bendroje patalpoje prie gamybinių linijų, todėl jiems yra nepatogu parašyti, atsispausdinti ir pateikti įvairius darbo ar atostogų prašymus. Taip pat pastebima praktika, kad šių procesų administravimas užima nemažą personalo specialistų, vadovybės darbo laiko dalį.
Dėl išvardytų priežasčių kuriami individualiai pritaikomi sprendimai, leidžiantys laiką atimančias ir pridėtinės vertės nesukuriančias užduotis perduoti technologijoms. Vienas iš daugelio sukurtų produktų – programinė įranga, kurią įdiegus į specialų darbuotojo savitarnos infoterminalą, įmonės darbuotojas gali būti identifikuojamas darbuotojo ID kortele ar kitais organizacijai patogiais būdais. Naujojo savitarnos portalo skaitmeninė aplinka – draugiška ir patogi, išsiskirianti lengvu valdymu ir užtikrinanti komfortišką vartotojų patirtį net ir mažesnį kompiuterinį raštingumą turintiems asmenims.
Savitarnos infoterminalo prototipo įrangą tiekia lietuviško kapitalo įmonė „Altum Retail“.
Savitarnos portalas ir jo siūlomi sprendimai yra tik vieni iš daugelio „Doclogix“ pristatomų inovacijų viešajam ir privačiam sektoriui. Lietuvių įmonė šiuo metu plečia savo komandą ir planuoja sukurti papildomų darbo vietų informacinių technologijų ir kitų sričių specialistams.