Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » IT sprendimai, programinė įranga Dalintis | Spausdinti

„RackRay“: kaip dirbtinis intelektas užtikrina patikimumą

Publikuota: 2021-06-04 17:11
Tematika: IT sprendimai, programinė įranga
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Akimirką įsivaizduokite: jūs valdote tris dideles gamybos įmones, išdėstytas skirtingose valstybėse – su skirtingu teisiniu ir politiniu reguliavimu. Gamybos procesas vyksta nepertraukiamai: dirbama trimis pamainomis, daugelis procesų yra robotizuoti. Kas svarbiausia šios tarptautinės bendrovės verslo sėkmei?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Akimirką įsivaizduokite: jūs valdote tris dideles gamybos įmones, išdėstytas skirtingose valstybėse – su skirtingu teisiniu ir politiniu reguliavimu. Gamybos procesas vyksta nepertraukiamai: dirbama trimis pamainomis, daugelis procesų yra robotizuoti. Klausimas proto mankštai – kas svarbiausia šios tarptautinės bendrovės verslo sėkmei? Atsakingas finansų valdymas? Tarptautinė rinkodara? Vadovų lyderystės įgūdžiai? Ne.

„RackRay“ nuotr.
„RackRay“ nuotr.

Kertinis aspektas čia – duomenys ir jų apykaita realiu laiku.

Duomenys – tarsi kraujas mūsų kūne: sustojus širdžiai ir nustojus kraujui tekėti, ištinka mirtis; pradingus duomenims ar saugiai prieigai prie jų, verslas kas minutę skaičiuoja nuostolius.

Iššūkis – augantys poreikiai

Žan Ratomskij, duomenų centro „RackRay“ verslo vystymo vadovas, pasakoja, kokie buvo augantys ilgamečio kliento – tarptautinės bendrovės – „Sorus Enterprises“ poreikiai ir kaip jie išsprendė šiuos iššūkius.

Šis klientas „RackRay“ duomenų centre turėjo sudėtingą serverių infrastruktūrą, kuria norėjo naudotis iš maždaug 10 nutolusių taškų. Sustojus veikti infrastruktūrai, sustodavo visa įprasta įmonės veikla. Klientas norėjo duomenų dubliavimo, todėl buvo suteikti papildomi resursai ir suplanuotas periodinis duomenų kopijavimas iš pagrindinio duomenų centro į rezervinį. Duomenų kiekiui augant, duomenų kopijavimas pradėjo įtakoti kliento serverių veikimą – proceso metu viskas sulėtėdavo. „Duomenys per dvi valandas negalėjo sinchronizuotis tarp dviejų sistemų“, – problemos esmę apibūdina verslo vystymo vadovas.

Taigi, pagrindiniai kliento iššūkiai buvo sparčiai augantys duomenų kiekiai ir laikas, per kurį jie sinchronizuodavosi tarp dviejų duomenų centrų.

„Pagrindinis „RackRay“ išskirtinumas rinkoje – tai, kad sprendžiame klientų problemas ir siūlome individualiai jiems pritaikytus optimalius sprendimus, o ne tik standartizuotas paslaugas“, – sako Marius Keizikas, „RackRay“ technologijų vadovas. – Būtent dėl šio kliento mes įdiegėme inovatyvų duomenų valdymo sprendimą HPE Nimble“.

Spręsdamas technologinę kliento problemą, „RackRay“ įsigijo du HPE Nimble duomenų masyvus, kurių vieną sukonfigūravo kaip pagrindinį, o kitą – rezervinį.

Patikima. 99,9999 proc.

„Industrijoje šiuo metu, galima sakyti, nėra patikimesnės duomenų saugyklos nei HPE Nimble (skaičiuojama, kad patikimumo rodiklis viršija 99,9999 proc.). Be to, teikiame našumo garantiją: kad ir koks gedimas beįvyktų, sistemos našumas, pralaidumas ir panašiai liks tokie patys. Trečias dalykas: HPE Nimble atėjo į rinką su pažadu viską supaprastinti – sistemos valdymas ir priežiūra yra itin paprasta, todėl reikalauja mažiau dėmesio“, – IT sprendimą pristato Martynas Skripkauskas, HPE Hibrid IT specialistas.

Pasak Martyno, „šešių devynetukų“ (99, 9999 proc.) patikimumas reiškia, kad tiek laiko – vertinant globaliai – sistema veikia be jokių netikėtų trikdžių.

Išbandymas „karo lauko“ sąlygomis

Žan Ratomskij pasakoja, kad įsigijus sprendimą prasidėjo sistemos testavimas pagal kliento poreikius. „Pirmiausia tikrinome, ar tarp HPE Nimble modulių – pagrindinio ir rezervinio – visa informacija nukeliauja per mums kliento leistą laikotarpį, t.y. per vieną ar dvi valandas, priklausomai nuo duomenų kiekio. HPE Nimble veikia gerokai greičiau, negu mes tikėjomės“, – sako jis.

„Taigi, pirmasis testavimo etapas praėjo sėkmingai, nes mes pamatėme, kad greičiai iš tikrųjų yra labai dideli, visi duomenys nukeliauja laiku ir vienas iš pagrindinių kliento reikalavimų jau įvykdytas“, – apibendrina ekspertas.

Antrasis žingsnis – tai galimybė patikrinti, kad – esant avarinei situacijai – rezervinė sistema greitai pradeda veikti kaip pagrindinė. Tokia situacija gali atsitikti tik tuo atveju, jei pagrindinė sistema sugedo – tai gali lemti milijonas priežasčių: nuo žmogiškosios klaidos iki hakerių užpuolimo. Šis testavimo etapas taip pat buvo sėkmingas.

„Maždaug po poros mėnesių nuo HPE Nimble naudojimo pradžios sugedo kliento pagrindinė sistema. Tai buvo tikrasis išbandymas – įtampa yra gerokai didesnė, kai supranti, jog neturi daug laiko, neturi kliento leidimo ir galimybės suklysti, – įtampos pilnas minutes prisimena Žan Ratomskij. – Mes turėjome visą sistemą paleisti iš rezervinės ir patys buvome gerokai nustebę, kai viskas pradėjo veikti per minutę. Po kelių minučių klientas gavo visus duomenis, visus prisijungimus, viskas pradėjo veikti iš rezervinės sistemos“. Įvyko tikrasis HPE Nimble išbandymas „karo lauko sąlygomis“.

Pasak Mariaus Keiziko, taip „RackRay“ tik dar kartą įrodė, kad klientams garantuoja aukščiausią saugumą ir patikimumą.

Kodėl sistema tokia „gudri“?

Sąvoką „nimble“ verčiant iš anglų kalbos į lietuvių, gaunamos dvi pagrindinės reikšmės: „vikrus / greitas“ ir „apsukrus / gudrus“. Taigi, dėl greičio jau įsitikinome, bet kodėl – jis toks „gudrus“?..

HPE Nimble į priekį veda dirbtinis intelektas, kuris iš esmės keičia požiūrį į duomenų centrus bei jų aptarnavimo paslaugas (support).

Didžiausias dirbtinio intelekto sistemų privalumas klientams – pro-aktyvumas numatant galinčias kilti problemas ir „užbėgimas joms už akių“. Tai yra raktas į tai, kodėl HPE Nimble yra tokia išskirtinai patikima.

„Duomenų masyvas turi savyje „įsiūtą“ labai detalaus raportavimo sistemą, t.y. ataskaitų, įvairios informacijos apie konkretaus sprendimo „sveikatą“ siuntimą į mūsų debesiją (HPE Infosite). Ten įvairūs dirbtinio intelekto sprendimai analizuoja duomenis, juos lygina tarp skirtingų klientų ir ieško įvairių nukrypimų nuo normos, – pasakoja Martynas Skripkauskas, HPE Hibrid IT specialistas. – Ką tai reiškia klientui? Pavyzdžiui, vienas klientas atsinaujino turimą programinę įrangą ir staiga visos kitos sistemos pradėjo griuvinėti, trūkinėti, kažkas negero vykti – sutriko sistemų darbas. Dirbtinis intelektas gali automatiškai aptikti, kad kažkas pas tą klientą vyksta, tada automatiškai „praskenuoti“ visą valdomą infrastruktūrą, surasti kitus klientus, pas kuriuos gali susidaryti panaši situacija, kad sistemos dėl panašių priežasčių sutriks“.

Dirbtinis intelektas automatiškai informuoja visus tuos likusius klientus, kad – žiūrėkite, jums potencialiai gresia tokia bėda, jūs nedarykite šitų veiksmų, arba atvirkščiai, padarykite tokius veiksmus (atnaujinkite kažką ar kaip tik neatnaujinkite), kad išvengtumėte tų problemų, kurios kilo kitam klientui.

„Tokiu būdu mes „užbėgame už akių“. Vienam klientui paslauga sutriko, bet likusiems šimtui klientų mes „užbėgame už akių“ ir juos išgelbėjam nuo sistemų trikdžių“, – apibendrina Marius Keizikas.

Paprasta priežiūra – mažiau dėmesio

„RackRay“ technologijų vadovas pastebi, kad dirbtinio intelekto naudojimas labai supaprastina sistemos priežiūros darbus, nes daugelis sutrikimų surandama ir išsprendžiama automatiškai, o jeigu visgi tenka kreiptis į palaikymo organizaciją (support), iš karto nukreipiama į aukščiausio lygmens inžinierių.

Marius Skripkauskas pažymi, kad tai yra didelis HPE Nimble pranašumas rinkoje, nes aptarnavimo ir sprendimo greitis padidėja. „Pavyzdžiui, jeigu kompleksinės klientų problemos kartais sprendžiamos po kelias savaites, kol mes surandame, kur, kokiame kitame produkte yra sutrikimas, tai Nimble atveju mes dažnai „apsisukame“ greičiau nei per parą, kartais net per kelias valandas“,– sako jis.

Marius Keizikas su šypsena prisimena istoriją, kai susirgęs neatsakė į gautą žinutę apie potencialą grėsmę sistemoje ir neatliko prašomų veiksmų. „Inžinieriai iš JAV pradėjo skambinti visais oficialiai rastais įmonės telefonais ir manęs ieškoti, tuo ne juokais išgąsdindami kolegas“, – pro-aktyvų problemų sprendimą iliustruoja Marius.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama