Prasidėjus 2021-iesiems metams Lietuvos bankai pristatė savo planus, kokius pokyčius žada savo klientams.
Koronaviruso pandemijai pakoregavus iš esmės visus gyvenimo įpročius, prisitaikyti teko ir bankams – klientų aptarnavimą jie šiuo metu organizuoja dažniau nuotoliniu būdu.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Štai „Šiaulių bankas“ skelbia, kad jau nuo sausio 1-osios pradėjo veikti nuotolinis klientų identifikavimas.
„T. y. klientai, paskambinę mums telefonu gali savo prisijungimo priemonėmis patvirtinti tapatybę ir atlikti dar daugiau veiksmų nuotoliniu būdu“, – sako „Šiaulių banko“ komunikacijos specialistė Monika Rožytė.
Planų suteikti klientams galimybę tapti banko klientu nuotoliniu būdu naudojantis tik išmaniuoju telefonu turi ir SEB bankas.
Tokią naujovę pristatė ir „Citadele“ bankas. „Bankas suteikė gyventojams galimybę banko klientu tapti nuotoliniu būdu – užtenka atsisiųsti banko programėlę, pasidaryti asmenukę ir nufotografuoti savo pasą ar asmens tapatybės kortelę. Visas procesas ir duomenų pateikimas užtrunka ne ilgiau kaip 10 minučių“, – sako „Citadele“ banko Verslo ir mažmeninės bankininkystės vadovas Darius Burdaitis.
Tobulins interneto bankus ir mobiliąsias aplikacijas
Augant nuotolinių paslaugų poreikiui bankai sparčiai tobulina savo interneto banko tinklapius bei mobiliąsias aplikacijas.
„Tęsiame savo pažadą klientams būti arčiau ir vystyti visus klientų aptarnavimo kanalus: šiais metais toliau tobulinsime naująjį interneto banką ir mobiliąją Šiaulių banko programėlę. Taip pat planuojame atnaujinti dar 9 klientų aptarnavimo skyrius visoje Lietuvoje“, – priduria Šiaulių banko atstovė M. Rožytė.
„Mobiliajai bankininkystei skiriame aukščiausią prioritetą, todėl ir šiemet ją toliau tobulinsime ir papildysime naujomis funkcijomis. Vos pieš kelias savaites ją vėl atnaujinome – nuo šiol klientai, turintys būsto ar vartojimo paskolą, programėlėje gali matyti informaciją apie paskolos likutį ir artimiausią mokėjimo sumą bei datą, palūkanų normą, grąžinimo terminą, kt.
Nors dauguma bankininkystės paslaugų yra teikiamos internetu ir klientui nebėra poreikio fiziškai atvykti į skyrių, tačiau, įvertinę, kad didžiuosiuose miestuose skyrių poreikis išlieka, šiemet planuojame skyrių plėsti ir Vilniuje atidaryti dar vieną „Citadele“ klientų aptarnavimo skyrių.
Bankomatų tinklo klausimą savo klientams esame patogiai pasiūlę sprendimą tam tikrą sumą grynųjų pinigų eurais pasiimti nemokant „Citadele“ komisinio mokesčio bet kuriame Lietuvos ir užsienio banko bankomate“, – apie pokyčius pasakoja „Citadele“ banko Verslo ir mažmeninės bankininkystės vadovas D. Burdaitis
„2021 metais toliau skirsime dėmesio banko skaitmeninių paslaugų plėtrai ir toliau investuosime į tai, kad kuo daugiau banko paslaugų klientai galėtų gauti savarankiškai, nuotoliniu būdu.
Planuojame toliau plėtoti savo mobiliosios programėlės funkcijas, suteikdami daugiau galimybių ir patogumo investuojantiems klientams, plėtoti skaitmeninius sprendimus kortelių srityje, tobulinti klientų finansavimo paslaugas, suteikiant klientams naujų galimybių patogiai ir lanksčiai patiems atlikti reikiamus paskolų pakeitimus.
Vaizdo konsultacijas internetu, kurių poreikis nuo pernai metų pavasario yra išaugęs 3 kartus, klientams nuo šių metų teikiame per „MS Teams“ – tai suteikia dar daugiau patogumo, taip pat planuojame ir toliau tobulinti ir investuoti į finansinių konsultacijų internetu patogumą.
Taip pat, siekdami būti tvarūs, palaipsniui banko skyriuose įprastas sutartis, tokias kaip banko sąskaitų, interneto banko, ar mokėjimo kortelių, su klientais sudarysime tik skaitmeniniu būdu, visiškai atsisakant ir nenaudojant popieriaus.
Tokią praktiką jau taikome naujame Klientų konsultavimo centre Vilniuje, palaipsniui šį modelį diegsime ir kituose banko skyriuose – apskaičiavome, kad per metus tai leis mums sutaupyti apie 60 proc. skyriuose sunaudojamo popieriaus“, – pokyčius pristato SEB banko valdybos narė ir SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
„Stebėdamas klientų elgseną ir įsiklausydamas į jų poreikius, „Swedbank“ nuolat atnaujina esamus el. bankininkystės įrankius – interneto banką ir išmaniąją programėlę – ir papildo juos naujomis funkcijomis.
Tai yra nuolatinis procesas, kuriuo siekiama sukurti kuo geresnę klientų skaitmeninę patirtį. Apie konkrečius atnaujinimus ir naujoves paprastai nekalbame, kol jie nebūna galutinai ištestuoti ir paruošti pristatymui klientų naudojimui.
Reaguodami į augantį bekontakčių mokėjimų populiarumą ir norėdami užtikrinti maksimalų saugumą, šiemet planuojame plėsti ir bekontakčių atsiskaitymų galimybes“, – atsakyme rašo „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.