Akivaizdus darbo jėgos mobilumo didėjimas globaliu mastu ir darbuotojų, kurie renkasi darbą iš namų, kiekio augimas rodo nuotolinio bendravimo technologijų poreikį. Tai paskatino Kauno mokslo ir technologijų parko verslo pre-akceleravimo programoje „EVOLUT 4.0“ dalyvavusį kūrėją paversti jau veikiančią „Live Chat“ (gyvų pokalbių) platformą į klientų aptarnavimo specialistų ir verslo bendradarbiavimo platformą.
Startuolio „Signal Zen“ tikslas – išvystyti įvairių sričių verslui patogų ir finansiškai prieinamą įrankį, kurį kiekvienos į savo tinklalapį įsidiegusios įmonės atstovai galėtų laisvai valdyti realiuoju laiku.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Vienas svarbiausių privalumų – reitingavimas
Pasak „Signal Zen“ įkūrėjo Kristijono Urbaičio, stebint globalią tendenciją, jog naudojimasis gyvais pokalbiais tinklalapiuose tampa vis populiaresnis – į rinką buvo nuspręsta žengti būtent su šia paslauga. Dar vėliau kilo idėja šią nuotoliniu būdu valdomą sistemą paversti platforma, kurioje susitiktų laisvai samdomi operatoriai ir verslai.
„Specialistai turės galimybę kaupti savo darbo istorijos portfelį ir būti reitinguojami, o verslai – skaidriai rinktis iš visų specialistų pasiūlymų, matyti pateiktą informaciją apie jų darbo kokybę, užimtumą ir kitus parametrus“, – atskleidžia K. Urbaitis.
Viena svarbiausių sprendimo ašių – platformos integracija su „Live Chat“ programine įranga. Ji leis pagalbos ieškantiems svetainių lankytojams reitinguoti specialistus realiu laiku ir taip skatins jų darbo kokybę bei motyvaciją.
Taps lengviau bendrauti su klientais skirtingose laiko zonose
K. Urbaitis atskleidžia, kad šiuo metu rinkoje jau yra daugybė „Live Chat“ sprendimų, todėl konkurencinė kova ypač didelė. Tačiau „Signal Zen“ rinkoje save pozicionuoja kaip vieną paprasčiausių ir įperkamiausių gyvų pokalbių integracijos paslaugų ir būtent tai pritraukia naujus klientus.
„Signal Zen“ idėja unikali ir tuo, kad „vieno langelio“, skaidri ir specializuota platforma leis atlikti visus klientų aptarnavimo darbus, susijusius su „Live Chat“ paslaugos teikimu. Sprendimas tenkina daugelį verslo poreikių: specialistų samdymo, apmokymų, stebėjimo ir apmokėjimo.
Lengvai integruojama sistema ketina atrišti tinklalapių savininkų ir paslaugų teikėjų rankas: norintieji žengti į tarptautines rinkas ir turėti klientų aptarnavimo sistemą kitose laiko juostose galės lengvai ir legaliai samdyti šiuos specialistus užsienyje. Anot K. Urbaičio, šiuo metu norint turėti tokią klientų aptarnavimo sistemą, reikia naudotis bent keletu platformų ir dėl to prarandama daugybė reikšmingų analitinių duomenų.
„Ši platforma bus naudinga ne tik verslo kompanijoms, bet ir klientų aptarnavimo specialistams. Jie galės skaidriai rinktis įmones net ir kituose pasaulio kraštuose, priimti jų darbo pasiūlymus, atlikti reikiamus darbus ir gauti atlygį“, – teigia K. Urbaitis.
Nors šiuo metu platforma vis dar yra kūrimo procese, tačiau veikiantis „Signal Zen“ „Live Chat“ integracijos sprendimas jau turi didžiausią galimą apdovanojimą – klientus iš tokių šalių, kaip JAV, Kanada, Austrija, Danija, Lietuva, Vietnamas ir kitų.