Keturis kartus pigesnis ir dukart efektyvesnis minkštųjų įgūdžių treniravimas – tokius ambicingus tikslus užsibrėžė rugsėjo pradžioje „Google Play“ ir „App Store“ oficialiai startavusios programėlės „Emotika“ kūrėjai. Vos per keletą mėnesių nedidelė, bet stipriai motyvuota ir turtingą know how bagažą turinti lietuvių komanda parengė ir vartotojams pristatė mobiliąją programėlę, kuria užsimojo pakeisti visą nuotolinio mokymosi paradigmą: jau dabar Lietuvoje, o artimiausiu metu ir daug didesnėse užsienio rinkose.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Per pirmąjį investicijų pritraukimo etapą, šių metų pradžioje „Emotikos“startuolis pritraukė 100 000 EUR iš JAV investuotojo ir jau birželį paleido pirmąją programėlės versiją. Aktyviai bendradarbiaudama su bandytojų grupėmis ir pirmaisiais klientais, aštuonių žmonių komanda skelbia oficialų startą su jau ketvirtąja „Emotikos“ programėlės versija ir artimiausiu laiku planuoja antrąjį investicijų etapą plėtrai į užsienio rinkas.
Bendradarbiaudama su žinomiausiais Lietuvos konsultantais, „Emotika“ vartotojus pasiekė lietuvių kalba, siūlydama asmeninio efektyvumo, vadovavimo, derybų ir darbo komandoje įgūdžių treniruotes.
Idėją padiktavo dešimtmečių patirtis
Kaip rodo pasaulinė statistika, vos 3-7 procentai žmonių, pradėjusių nuotolinio mokymosi programą, ją sėkmingai užbaigia. Tai reiškia, kad daugiau kaip 90 % besimokančiųjų nuotoliniu būdu nepabaigia programos, net jeigu yra už ją sumokėję.
„Treneriu dirbu jau 20 metų ir matau, kad mokymus auditorijoje užbaigia daugiau kaip 99 %. atėjusiųjų. Tad natūraliai kilo mintis: kaip padaryti, kad nuotolinio mokymo efektyvumas priartėtų prie mokymosi auditorijose efektyvumo?“ – apie idėjos gimimą sako vienas „Emotika“ sumanytojų, asmeninio augimo konsultantas, derybų ir lyderystės treneris Darius Pietaris.
Idėjai virsti kūnu padėjo „Emotika“ bendraįkūrėjas, pasaulinę patirtį sukaupęs technologinių produktų vystymo profesionalas Karolis Merkys, akimirksniu įžvelgęs šansą pakeisti mokymosi paradigmą rinkoje, kuri yra iš principo mažiausiai versta aukštyn kojomis, lyginant su kitomis rinkomis.
„Apgyvendinimo verslą transformuoja „Airbnb“, pavėžėjimo paslaugas – „Bolt“ ar „Uber“. O pažvelgus į mokymosi rinką, nėra tokio radikalaus sprendimo. Akivaizdu, kad jį sukūrus, pokyčių mastas vertintinas ne procentais, bet kartais,“ – imtis projekto paskatinusius argumentus dėsto Karolis.
Mikro mokymosi formatas
Nuotolinis, tęstinis, interaktyvus ir bendruomeninis – tai raktiniai žodžiai, nusakantys mobiliosios minkštųjų įgūdžių mokymų platformos „Emotika“ veikimo principą. Per 10-15 min. įsisavinamas turinys, pasiekiamas bet kur ir bet kada – kai patogiausia mokytis vartotojui. Suasmenintas mokymosi procesas yra pritaikytas pagal konkretaus žmogaus poreikius ir esamas kompetencijas.
Pagrindiniais klientais programėlės kūrėjai laiko organizacijas, norinčias padidinti mokymosi efektyvumą ir tuo pačiu ženkliai sumažinti darbuotojų ugdymo kaštus. Programėlės turinys bus prieinamas ir visiems savo augimu besirūpinantiems vartotojams – nuo klientus aptarnaujančių specialistų iki vadovų.
Bendraudami su klientais, startuolio kūrėjai įžvelgė ir papildomų programėlės pritaikomumo nišų: taip buvo nuspręsta „Emotika“ papildyti funkcijomis, virtusiomis ne tik pridėtine verte vartotojams, bet ir papildoma paslauga – patogiu 360° grįžtamojo ryšio tyrimo, organizacijų klimato įvertinimo ar pardavimo veiklos efektyvumo diagnostikos įrankiu. Panaudodama savo produktų kūrimo patirtį, komanda šią galimybę nuo idėjos iki pasiūlymo klientams įdiegė vos per du mėnesius. Taigi, naujasis „Emotika“ e. treneris suteikia galimybę tyrimus paversti paprastu, greitu bei patogiu procesu, o pagal tyrimo rezultatus toje pačioje platformoje iškart pasiūlyti tinkamiausias treniruotes.
Asmeninis emocinės kompetencijos treneris ir tyrimų platforma – „Emotika“ programėlė – oficialiai startavo rugsėjo 8 d., ją parsisiųsti galima iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvių.