Naujas logistikos valdymo įrankis „Freidesk“ savo klientams padeda pervežti krovinius greitai ir pigiai – vienu mygtuko paspaudimu. Jis jau įgijo daugiau nei 100 žinomų partnerių pasitikėjimą. Platforma naudojasi per 1200 vežėjų įmonių ir jų gretos nuolat auga. Iki 2020 m. vidurio per „Freidesk“ platformą sėkmingai išgabenta per 2000 krovinių . Visi per „Freidesk“ platformą vežami kroviniai yra papildomai apdrausti, tad užsakovams nereikia papildomai rūpintis saugumo klausimai.
Nesibaigiančios „Skype“, „WhatsApp“ žinutės, informacijos kroviniui vežti paieška, pasiklydę duomenys, lydinčiųjų dokumentų medžioklė, o dar ir sąskaitų dešimtims vežėjų išrašymas – tai daugelio gamybos bei prekybos įmonių darbuotojų kasdienybė. Daugelio, bet tikrai ne visų. Dalis logistikos įmonių vadybininkų bei vadovų jau dabar džiaugiasi optimizavę darbus ir svarbiausius logistikos procesus, sutaupę daug laiko ir įmonės kaštų. Šią išskirtinę galimybę jiems suteikė inovatyvus logistikos valdymo įrankis „Freidesk“.
Unikaliu startuoliu naudojasi ir žinomiausios šalies įmonės
„Freidesk“ – sparčiai augantis ir kas mėnesį apyvartą dvigubinantis startuolis, kuris jau dabar džiaugiasi pelnęs daugiau nei šimto partnerių pasitikėjimą. Pasitelkę „Freidesk“, transporto paieškos bei logistikos valdymo procesus sėkmingai optimizavo daugybė žinomų Lietuvos ir tarptautinių įmonių: „Birštono mineraliniai vandenys“ (žinomi prekės ženklais „Akvilė“ bei „Vytautas“), „Vilandra“ – „Johnson’s baby“, „Vileda“, „Chupa Chups“ ir kitų žinomų prekės ženklų atstovė Lietuvoje.
Per „Freidesk“ platformą visus su logistika susijusius klausimus taip pat be rūpesčių sprendžia ir „Atrona“, besirūpinanti prekės ženklo „Mogyi“ plėtra. „Freidesk“ paslaugomis sėkmingai naudojasi visiems žinomas koncernas „Agrochema“. Lengviau atsikvėpti gali ir „Keraplast“, „Wienerberger“ bei „Vilkritis“ įmonių darbuotojai, nes ir jų darbą ženkliai supaprastino sistema, leidžianti vienu mygtuko paspaudimu suformuoti užsakymą bei pasirinkti geriausią kainą pasiūliusius vežėjus.
Platforma, padedanti išvengti ilgo detalių derinimo telefonu
Kažkur praeityje liko laikai, kai taksi teko kviesti ilgai skambinant dispečeriams ir diktuojant adresą. Dabar viskas kur kas paprasčiau, nes tokio tipo paslaugos pasiekiamos praktiškai per bet kurio išmaniojo įrenginio programėles.
Atėjo laikas ir krovinių gabenimą perkelti į skaitmeninę erdvę: tokį tikslą išsikėlė „Freidesk“ platformos kūrėjai. „Freidesk“ platforma galima naudotis bet kuriuo mobiliuoju įrenginiu: telefonu, planšete ar kompiuteriu. Užsakovas ir vežėjas visuomet greitai randa būtiną informaciją. Užsakymo būsena, integruota komunikacija, automatizuotai pateikiama mažiausia krovinių vežimo kaina, skaidrumo garantija – viskas, ko reikia, kad darbas vyktų sklandžiai, paprastai ir efektyviai, užsakovui užsiimant kitais svarbiais darbais.
„Freidesk“ įrankis sukurtas tam, kad užsakovas, užpildęs vos kelis laukelius, greitai ir patogiai įkeltų skelbimą į platformą ir automatiškai, be jokių skambučių, gautų krovinio gabenimo pasiūlymą. Užsakovai vidutiniškai sulaukia 4 kainų pasiūlymų: jie leidžia tiksliai sužinoti rinkos tendencijas, realią rinkos situaciją, jausti pulsą.
„Freidesk“ padeda nepasiklysti tarp dokumentų ir sąskaitų
Ypač patogu ir tai, kad, pasirinkus vežėją ir mažiausią kainą, papildomai nereikia gauti transporto numerių – „Freidesk“ vežėjai sistemoje patys priskiria numerius ir pažymi pakrovimo bei iškrovimo laiką. Visi lydintieji dokumentai yra prisegami prie atitinkamo užsakymo, todėl užsakovui nereikia ieškoti, kur šį kartą buvo atsiųstas CMR važtaraštis – į „Skype“, „Viber“ ar į kolegos el. paštą.
Sąskaitos – dar vienas galvos skausmas, kurį sprendžia „Freidesk“. Visos sąskaitos sugeneruojamos automatiškai, o taip pat gali būti konsoliduojamos. Tai labai palengvina apskaitos darbuotojų kasdienybę – nebelieka dešimčių sąskaitų ir mokėjimų skirtingoms vežėjų įmonėms. Viskas paprasta, skaitmenizuota ir automatizuota.
Augantis populiarumas ir optimistinės prognozės
„Freidesk“ siekia dar sparčiau augti, o vis daugiau prekybos ir gamybos įmonių nori įsidiegti skaitmenines technologijas. Naudojantis „Freidesk“ tai įmanoma padaryti paprastai ir greitai, neinvestuojant į jokią sudėtingą ir brangią programinę įrangą. „Freidesk“ iki šių metų rudens išleis dar daugiau naudingų ir inovatyvių funkcijų, kurios dar labiau supaprastins krovinių valdymą.
„Freidesk“ platforma yra orientuota į vartotoją, tad ja yra labai paprasta naudotis. Su „Freidesk“ galima nebijoti naujovių, nes ši sistema yra lengvai suprantama tiek jaunajai kartai, tiek vyresnio amžiaus atstovams. „Freidesk“ komandoje dirba geriausi specialistai, todėl dėmesys klientui – „Freidesk“ prioritetas.