Šią vasarą „Apple“ pranešė, kad po „iOS 13“ atnaujinimo jų žemėlapių programėlė sulauks daugybės pokyčių. Pagaliau pasirodžius naujajai operacinės sistemos versijai, šių pokyčių sulaukė kai kurie Jungtinių Valstijų vartotojai.
Kai kurios funkcijos yra ne ką blogesnės negu „Google Maps“ siūlomos ypatybės. Kitos funkcijos, deja, vis dar atsilieka. Pavyzdžiui, „Apple Maps“ siūlo detalius tranzito nurodymus tik 10-yje didmiesčių ir 17-oje valstybių. Šie skaičiai nublanksta prieš „Google“, kurie siūlo tranzito nurodymus tūkstančiuose miestų ir miestelių visame pasaulyje.
Taip pat buvo integruota nauja „Look Around“ funkcija, kuri iš esmės yra „Google Street View“ kopija, tačiau, vėlgi, ne tokia išsami.
Dar viena nauja funkcija leidžia pasidalinti prognozuojamu atvykimo laiku su savo draugais. Nebuvo pamirštas ir vartotojų privatumas, kadangi „Apple“ panaudojo kompiuterio mokymąsi, kad užtušuotų praeivių veidus, mašinos numerius ar net žmonių atspindžius.
Naujasis „Apple Maps“ estetiškai atrodo kur kas geriau. Pirmas dalykas, kurį turėtumėte pastebėti, yra žaluma. Ankstesnis smėlio spalvos dizainas buvo pakeistas į topografiškai ir ekologiškai tikslesnį žemėlapį. Pastatams suteikta daugiau detalių, o vaizdai, naudojantis „Look Around“ funkcija, yra aukštos rezoliucijos ir atrodo kokybiškai.
„Apple“ savo žemėlapių programėlę išleido 2012 metais rugsėjo mėnesį ir pakeitė „Google“ teikiamus žemėlapius, kurie standartiškai buvo naudojami „iPhone“ telefonuose nuo 2007 metų. Vis dėlto iškart po to prasidėjo problemos. Dauguma vartotojų greitai suvokė, kad „Apple Maps“ trūksta tokio detalumo, kokį siūlo „Google Maps“. Tranzito nurodymai buvo neužbaigti, vietovės buvo klaidingai pavadintos, o programėlės „Flyover“ funkcijos nuotraukos buvo labai iškraipytos.
Naujo dizaino darbai pamažu prasidėjo 2018 metais, kai „Apple“ išleido atnaujintą žemėlapių programėlę „iOS 12“ versijoje. Pasirodžius „iOS 13“, kompanija ir toliau stengiasi ištaisyti praeities klaidas. Technikos gigantai tai siekia padaryti investuodami į infrastruktūrą, kuri padės sukurti išskirtinius žemėlapius. „Apple“ naudojo šimtus automobilių ir lėktuvų su kameromis ir jutikliais duomenų rinkimui.
Iš lėktuvo darytos nuotraukos pasitarnavo „Flyover“ funkcijos atkūrimui. Šios funkcijos dėka, didieji miestai gali būti stebimi iš paukščio skrydžio. „Apple“ teigimu „Flyover“ funkciją palaiko 350 miestų.
Realaus laiko tranzito informacija yra naudingas papildymas. Nuo šiol vartotojai turės prieigą prie informacijos apie viešojo transporto sistemos išvykimo laikus ar atšaukimus. Vis dėlto „Apple“ turės patobulinti savo tranzito integraciją, jeigu norės konkuruoti ne tik su „Google“, bet ir su „Uber“ ar „Lyft“, kurie per pastaruosius mėnesius taip pat patobulino tranzito detales savo programėlėse.
„Siri“ dėka, „Apple Maps“ balso nurodymai skambės natūraliau. Natūralesnės balso komandos jau veikia Niujorke. Taip pat yra sukurti vidaus žemėlapiai, kuriuos palaiko 500 oro uostų bei prekybos centrų.
„Apple Maps“ vis dar yra ankstyvoje stadijoje, tačiau produktas jau atrodo geriau negu anksčiau. Žinoma, jeigu „Apple“ nori įtikinti vartotojus atsisakyti „Google“ ar „Waze“ programėlių, jiems reikia paspartinti darbo tempą.