Atsiskaitymo sprendimus prekybos vietoms siūlanti Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) kompanija „Shift4 Payments“, turinti padalinį Lietuvoje, restoranų rinkai pristatė analogų neturintį sprendimą – visapusį svečio aptarnavimą nenuėjus nuo jo staliuko („pay-at-the-table“) „SkyTab“. Šį produktą restoranų padavėjams bei svečiams nuo pagrindų sukūrė ir toliau vysto Vilniuje įsikūrusi bendrovės „Android“ programuotojų komanda.
„SkyTab“ šį mėnesį oficialiai startavo JAV, o apie šio produkto pateikimą restoranų rinkai buvo pranešta didžiausios JAV restoranų parodos „National Restaurant Association Show“ metu. „SkyTab“ sprendimas išskirtinis tuo, kad leidžia restoranų svečiams greitai ir patogiai padalinti sąskaitą visiems svečiams po lygiai, nustatyti norimą arbatpinigių sumą, įvertinti aptarnavimo kokybę, atsispausdinti ar atsiųsti sąskaitą el. paštu. Šis sprendimas sklandžiai integruojasi su kitais atsiskaitymo sprendimais, o klientui patogi mokėjimo sąsaja palaiko bekontaktes (NFC), lustines (EMV) ir magnetines (MSR) korteles.
„Šis revoliucinis JAV rinkai mokėjimų sprendimas iš esmės keičia atsiskaitymų restoranuose ar baruose verslą. Galint susimokėti, laisvai pasidalinti sąskaitą ar bet kada pakoreguoti užsakymą, norisi ir dažniau lankytis restorane ar užsisakyti daugiau patiekalų bei gėrimų. Džiaugiamės tuo, kad prie jo vystymo stipriai prisidėjo ir Lietuvos komanda. Vilniaus biure nuo pagrindų sukūrėme ir toliau vystome platformą operacinei sistemai „Android“ – tai dar vienas įrodymas, kokie stiprūs yra Lietuvos technologijų specialistai“, – teigia bendrovės „Shift4 Payments Lithuania“ vadovas Tadas Vizgirda.
Be mokėjimų, „SkyTab“ sprendimas turi funkciją, leidžiančią restoranams sumažinti nepasitenkinusių klientų skaičių. Pavyzdžiui, klientams po apmokėjimo siūloma įvertinti restorane gautas paslaugas. Jeigu reitingas yra mažesnis už iš anksto nustatytą ribą, restorano vadovybei iš karto išsiunčiamas pranešimas, kad jie galėtų sušvelninti klientų nepasitenkinimą jiems dar neišėjus iš restorano ir galbūt pakeisti nepalankų vertinimą. Taip pat daug lengvesnis tampa ir restoranų padavėjų darbas, ne tik dėl to, kad jie gali priimti apmokėjimą čia pat prie staliuko, nes nereikia bėgti iki pagrindinio kasos aparato, bet ir dėl to, kad „SkyTab“ leidžia priimti pakartotinius užsakymus, o užsakymo informacija automatiškai atspausdinama virtuvėje ar prie baro.
Kaip teigia šio sprendimo programėlę „Android“ įrenginiams kūręs įmonės vyr. „Android“ inžinierius Danielius Jonušas, darbas su JAV rinka – malonus iššūkis.
„Nuo pirminės koncepcijos iki pirmųjų mokėjimų restorane užtrukome apie pusmetį. Per šį laiką mūsų komandai netrūko ir įdomių iššūkių. Pavyzdžiui, greitai pastebėjome, kad nemaža dalis JAV restoranų negali pasigirti tokiu patikimu interneto ryšiu, kokiu mes džiaugiamės Vilniuje. Todėl turėjome suprogramuoti sprendimą, kuris gebėtų kaip įmanoma efektyviau ir greičiau atsistatyti esant interneto ryšio sutrikimams, užtikrinant programėlės patikimumą ir vartotojų pasitenkinimą. Taip pat vartotojo sąsaja turi būti labai paprasta ir intuityvi, nes prietaisas gali būti paliekamas ant restorano lankytojo stalo be padavėjo priežiūros, taip taupant restorano darbuotojų ir svečių laiką“, – apibendrina D. Jonušas.