„Facebook“ bando prisitaikyti prie besikeičiančio lankytojo ir pasivyti laikmetį, tad neseniai pristatė savo naują funkciją „Dating“ – galimybę artimiau ir paprasčiau susipažinti su kitais paslaugos naudotojais.
Tačiau daugiausiai triukšmo ir žiniasklaidos dėmesio sulaukė pristatyta galimybė išvysti savo slaptą gerbėją.
Asociatyvi nuotr.
Balandžio 30-ąją vykusioje technologijų konferencijoje F8 „Facebook“ pasakojo apie naujos paslaugos plėtrą – prie 5 dabartinių valstybių, kuriose paslauga jau yra aktyvuota, prisidėjo dar 14. Deja, Lietuvos vartotojams dar teks palaukti. Vargu ar paslauga pas mus pasirodys dar šiais metais. Pažinčių paslauga nesinaudoja nei JAV, nei Europos valstybių gyventojai.
Apribos „slaptos simpatijos“ paieškas
„Dating“ naujoji funkcija „Secret Crush“, arba „Slaptoji simpatija“, leidžia pasirinkti iki 9 draugų, kurie jums labai, labai patinka. Jeigu jūs pažymėjote atitinkamą funkciją programoje, jie gaus pranešimus, kad kažkuris iš draugų jaučia jiems simpatiją. Jeigu jie taip pat prisidės jus prie savo slaptų meilių sąrašo, abu gausite pranešimą „Messenger“, rašoma „Rappler“.
Vartotojai taip pat negalės kiek nori keisti savo „slaptų simpatijų“ sąrašą. „Facebook“ kūrėjai numatė, kad atsiras tokių, kurie aklai bandys visus savo pažįstamus, tikėdamasis „netyčia surasti simpatiją“. Todėl bus įvestas vieno žmogaus iš sąrašo pakeitimas per dieną, pažymima „TechCrunch“.
Kuo tai skiriasi nuo „Tinder“ ar panašių programų?
„Secret Crush“ suteiks „Facebook“ privalumą prieš kitas internetinių pažinčių paslaugas. Pastarosios neturi iš esmės jokios informacijos apie dabartinius vartotojo draugystės ryšius, tuo metu feisbukas disponuoja milžinišku informacijos kiekiu apie kiekvieną iš savo vartotojų.
„Tinder“ gali būti puikiu pasirinkimu, norint susitikti su kažkuo, kas yra už jūsų socialinio burbulo ribų, tačiau jame nėra jokio mechanizmo, įgalinančio pagyventi bendravimą su jūsų pažįstamais, rašoma „The Wired“.
„Facebook“ tikriausiai planuoja, kad vietoje simpatijos telefono numerio gausite feisbuko paskyrą, kurią vėliau galėsite įtraukti į savo slaptų simpatijų sąrašą.
Kas nutiko „Dating“ – lieka „Dating“
Kitos šiuolaikinės socialinių tinklų programos tokios galimybės neturi, tačiau „Secret Crush“ nėra kažkas išskirtinai inovatyvaus interneto istorijoje. Vienas iš seniausių „Facebook“ konkurentų „Friendster“ panašią funkciją pristatė dar 2012 metais. Pažinčių portalas „GoodCrush“ – paleistas Prinstono universiteto studentų dar 2007-aisiais, pasižymėjo faktiškai identiška idėja.
Noras patenkinti savo smalsumą ir pajausti vertę žmones iš pradžių pastūmės išbandyti naująją funkciją. Mažai kas nenori sužinoti, kuris iš draugų ar kolegų jaučia jums simpatiją. Tačiau vėliau dėl to gali kilti problemų.
„Nėra sunku įsivaizduoti, kad „Secret Crush“ gali baigtis liūdnai. Jus gali lengvai išjuokti ar pasityčioti vien pridėjus prie „simpatijos“ sąrašo, nesivadovaujant tyrais jausmais“, – tvirtina „The Wired“ apžvalgininkė Louise Matsakis.
„Facebook“ pažymėjo, kad jie nenaudos „Dating“ ar „Secret Crush“ informacijos reklamai ar turinio formavimui. Pavyzdžiui, vien tai, kad įtraukėte asmenį į savo slaptų simpatijų sąrašą nereikš, kad jums dažniau rodys jo įrašus.
„Visas veiksmas, kuris vyks „FB Dating“ liks „FB Dating“ ir niekur į išorę nebus pateikiamas“, – cituojamas portale „Facebook“ atstovas.