Neretas smulkaus arba vidutinio verslo savininkas galvoja, kad kibernetinio saugumo grėsmės yra būdingos tik stambioms įmonėms, tokioms kaip bankai ar telekomunikacijų bendrovės. Tiesa tokia, jog kibernetiniai nusikaltėliai vienodai domisi stambiais ir smulkiais verslais, o pastarųjų Lietuvoje yra didžioji dauguma.
„ESET Lietuva“ IT inžinierius Ramūnas Liubertas mini dažniausiai įmonių daromas klaidas, susijusias su IT saugumu. „Programišiai geba įsilaužti į kompiuterius, mobiliuosius telefonus vaizdo stebėjimo kameras ar į kitą prie interneto prijungtą aktyvią įrangą. Norint to išvengti, reikėtų atsisiųsti ir įdiegti programinės bei techninės įrangos atnaujinimus, naudoti pažangesnes antivirusines programas, nuolat daryti atsargines duomenų kopijas, keisti gamintojo numatytus prisijungimus, jungiantis prie sistemų naudoti sudėtingesnius slaptažodžius ir pan.“, – pataria ekspertas.
Didelė dalis smulkaus ir vidutinio verslo bendrovių IT saugumui negali skirti didelio biudžeto. Dažnas verslininkas nori rinktis antivirusines programas ir kitą saugumo įrangą, kuri atitiktų verslo poreikius ir būtų už prieinamą kainą. Įmonės vis dažniau renkasi sprendimus, kuriuos paprasta valdyti ir kurie nereikalauja papildomų apmokymų bei išorinio IT personalo samdymo.
„Būtina kelti savo darbuotojų kompiuterinį raštingumą ir informuoti juos apie kibernetines grėsmes, būti atsargiems ir nespausti nežinomų nuorodų internete bei neatidarinėti įtartinų failų, gautų el. paštu. Įmonei svarbius ir jautrius duomenis būtina šifruoti, kad piktavaliai negalėtų pasinaudoti pasisavinta informacija. Norint užtikrinti efektyvų įmonės saugumo programinės įrangos valdymą, patariama turėti centralizuotą nuotolinio valdymo įrankį, kuris leistų reaguoti į darbo vietose kilusias grėsmes realiu laiku“, – pataria ekspertas.
Pagalbos ranka verslininkams – debesyje
Siekiant padėti išspręsti smulkaus ir vidutinio verslo IT saugumo problemas, ESET pristatė naują nuotolinio IT saugumo valdymo sprendimą debesyje – „ESET Cloud Administrator“. IT inžinierius R. Liubertas komentuoja, kodėl verslininkai turėtų rinktis įmonės saugumo valdymą debesyje: „ESET sprendimas leidžia mažesniais kaštais patikimai apsaugoti ir centralizuotai valdyti visas darbo vietas be jokios papildomos techninės įrangos įsigijimo ir diegimo. Tereikia nemokamai susikurti „ESET Business Account“ paskyrą, į ją įkelti įsigytą licenciją, jungtis prie „ESET Cloud Administrator“, sugeneruoti valdymo agentą kartu su saugumo produktu ir iškart paleisti diegimą darbo vietose. Be to, „ESET Cloud Administrator“ sistemos atnaujinimus atlieka automatiškai be papildomo IT administratoriaus įsikišimo.“
„ESET Cloud Administrator“ yra centralizuoto valdymo įrankis, skirtas valdyti ESET saugumo produktus įmonėms, turinčioms iki 250 darbo vietų. Sprendimas apsaugo nešiojamus ir stacionarius kompiuterius bei serverius, veikiančius ne tik vidiniame tinkle, tačiau ir už įmonės ribų.
„ESET Cloud Administrator“ leidžia matyti įmonės įrenginiuose kilusias grėsmes ir jas nuotoliniu būdu kontroliuoti bei nereikalauja IT administratoriaus atvykimo į vietą. Sprendimas teikia ataskaitas apie įmonės IT saugumo lygį bei ESET saugumo produktų veikimą įmonės tinklo įrenginiuose. Intuityvus valdymo skydas bei nesudėtingas diegimo procesas darbo vietose padeda IT ūkį prižiūrintiems asmenims užtikrinti patikimą įmonės saugumo valdymą ir tam nebūtina turėti išplėstinių IT žinių.
„ESET Cloud Administrator“ nereikalauja valdymo serverio diegimo. Įsigijus šį debesijoje veikiantį sprendimą, jį galėsite aktyvuoti nedelsiant. „ESET Cloud Administrator“ galite įsigyti nuo 2018 m. rugsėjo 26 dienos Lietuvoje ir visame pasaulyje. Patikimą pagalbą Jums visuomet suteiksime lietuvių kalba: pagalba@eset.lt arba telefonu +370 5 233 9992.