Didžiausia Baltijos šalyse nebankinė finansuotoja „SME Finance“ pirmoji rinkoje sukūrė klientams naują paslaugą – faktoringą internetu. Šis sprendimas nuolatiniams įmonės klientams suteikia galimybę užsisakyti paslaugą ir stebėti faktoringo suteikimą, kontroliuoti turimą limitą, sąskaitų apmokėjimo statusą bei kitus rodiklius. Išskirtinio bendradarbiavimo su pasauline draudike „Coface“ dėka iš nebankinių finansuotojų tik „SME Finance“ suteikia nuotolinį faktoringą su prekinio kredito draudimu.
Mindaugas Mikalajūnas, „SME Finance“ direktorius
„Smulkaus ir vidutinio verslo rinkoje tai pirmoji tokiu plačiu funkcionalumu pasižyminti paslauga, kuri pagreitina ir supaprastina sąskaitų finansavimą, – pasakoja „SME Finance“ vadovas Mindaugas Mikalajūnas. – Atsižvelgdami į ribotus nedidelių įmonių resursus, sukūrėme sprendimą, kuris padeda klientams sutaupyti laiko, suteikia daugiau informacijos apie faktoringo gavimą ir taip supaprastina verslo valdymą.“
Įmonės vadovo teigimu, naujoji sistema leidžia efektyviau išnaudoti ir pačios faktoringo bendrovės specialistų laiką, skiriant jį sudėtingesniems klausimams spręsti ar aptarnauti naujus klientus, o ne gaišti darbo valandas susirašinėjimams. Naujosios paslaugos testavimo metu nustatyta, kad techninio darbo, susijusio su faktoringo užsakymu, sumažėjo iki kelių minučių. Be to, faktoringui gauti nebereikia siųsti elektroninių laiškų.
Nuolatiniams klientams – finansavimas per kelias minutes
Naujasis sprendimas sukurtas taip, kad klientai galėtų pasinaudoti populiariausiomis faktoringo paslaugomis, tokiomis kaip klasikinis ir eksporto sąskaitų finansavimas. Jau netrukus paslaugų pasirinkimas bus išplėstas. Pasak įmonės vadovo, naudodamiesi naująja paslauga nuolatiniai klientai finansavimą gauna per kelias minutes.
„Nuo šiol gauti apyvartinių lėšų trunka vos kelias minutes, be to, tvarkydami faktoringo reikalus naujojoje sistemoje, mūsų klientai gauna daug verslo sprendimams svarbios informacijos“, – apie naująją paslaugą pasakoja M. Mikalajūnas.
Iš karto pamato sprendimams svarbius rodiklius
Naudodamiesi naująja paslauga klientai gali savarankiškai įkelti į sistemą turimas sąskaitas ir savo nuožiūra prašyti finansavimo toms, kurios jų veiklai yra svarbiausios. Įmonės gali matyt ne tik faktoringo limitą ir sąskaitų apmokėjimo statusą, bet ir pasirašyti sutartį e. parašu, gauti ir įkelti dokumentus, archyvuoti juos, stebėti sąskaitų apmokėjimą, palūkanų skaičiavimą, sekti faktoringo limitą – tai leidžia jiems greičiau priimti vadybinius sprendimus. Be to, prireikus pagalbos, tiesiai iš paslaugos sąsajos galima susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku ir žinutėmis ar balsu gauti atsakymus. Pačių klientų pasirinkimu naująja sistema gali naudotis tiek įmonės vadovai, tiek finansininkai ar kiti įmonės darbuotojai.
Paslaugos išskirtinumas – sąskaitų finansavimas su „Coface“ prekinio kredito draudimu
Pasak „SME Finance“ vadovo, naujoji paslauga ne tik yra patogi ir taupo klientų laiką, bet kartu yra integruota su prekinio kredito draudimu, kurį suteikia pasaulinė draudikė „Coface“.
„Turėdami išskirtinį bendradarbiavimą su „Coface“, galime iš karto klientams pasiūlyti kompleksinę paslaugą, suteikiančią maksimalų saugumą ir operatyvų finansavimą“, – komentuoja M. Mikalajūnas.
Naująją sistemą testavę klientai: „Greičiau, paprasčiau ir skaidriau“
Patyręs bankininkas, o dabar – modernaus kartono produktų gamyklos „Japaletė“ steigėjas bei vadovas Julius Niedvaras pasakoja tapęs vienu iš pirmųjų, pradėjusių naudotis naująja „SME Finance“ paslauga.
„Sparčiai augančiam verslui kiekviena minutė yra svarbi, todėl galimybė greičiau gauti finansavimą ir iš karto matyti susijusią informaciją padeda greičiau ir tiksliau priimti sprendimus“, – sako J. Niedvaras.
Vakarų Europos šalyse paslaugas teikiančios logistikos ir transporto įmonės „Integre Trans“ vadovė Žana Kel, turinti ilgametę patirtį ir finansų srityje, įžvelgia ir kitų pranašumų: „Tvarkant faktoringo reikalus naujoje sistemoje patogu iš karto matyti, kokia informacija pasiekė faktoringo įmonę, kada ir kaip keičiasi finansavimo suteikimo duomenys. Dokumentų apdorojimo skaidrumas – svarbus privalumas, kuris sutaupo laiko ir suteikia užtikrintumo.“
Kitos transporto paslaugas užsienyje teikiančios įmonės „Vinctra“ vyriausioji buhalterė Kristina Lakštauskienė teigia, kad dabar užklausos pateikimas naujam finansavimui užtrunka minutę-dvi, o svarbiausia – nebereikia siuntinėti informacijos e. paštu, visi dokumentai patogiai pateikiami ir saugomi naujojoje sistemoje.
„Iš karto matome faktoringo suteikimo statusą, finansavimo laiką ir nepanaudotą likutį – tai leidžia tiksliau valdyti įmonės finansinius srautus“, – pasakoja K. Lakštauskienė.
Nuo šiandien naująja paslauga galės pasinaudoti visi pageidaujantys klientai.