„Dell“ pristatė naujus sprendimus, kurie padės užtikrinti visapusišką klientų saugumą – siekiama organizaciją apsaugoti nuo kintančių grėsmių ir stiprinti verslo gebėjimą atstatyti pradines konfigūracijas. Ateičiai pritaikytų saugumo sprendimų rinkinį sudaro: nauja metodika, skirta aptikti ir blokuoti pažangias nuolatines grėsmes; išplėsta vartotojo apsauga debesų kompiuterijos taikomosioms programoms su daugiafunkciniu autentifikavimu (MFA); „Dell Data Protection“ (DDP) duomenų saugumo paketo patobulinimai; administravimo ir politikos integracija į „Dell“ naujos kartos ugniasienes (angl. next-generation firewalls), prieigos taškai prie jungiklio ir bevielio tinklo; naujų taikomųjų programų saugumo paslaugos. Šie nauji sprendimai sustiprina „Dell“ įsipareigojimą kurti platų saugumo sprendimų asortimentą, skirtą įveikti visus saugumo iššūkius, su kuriais susiduria klientai.
„Įsilaužimai ir verslo duomenų užpuolimai ir toliau dažnėja, tampa vis sudėtingesni. Todėl įmonėms būtina sukurti tvirtą duomenų apsaugos strategiją, padėsiančią apsisaugoti ne tik šiandien, bet ir ateityje. Šie nauji sprendimai patikimą programų, duomenų, darbuotojų ir klientų apsaugą kompanijoms užtikrina integruotų, ateities iššūkiams paruoštų, ugniasienių, vartotojo saugumo ir prieigos teisių bei vartotojo valdymo sąsajos paketu“, – sako „Dell Security“ direktorius ir viceprezidentas Curtis Hutcheson‘as.
„Dell“ pasaulinis technologijų panaudojimo indeksas 2015 (angl. Global Technology Adoption Index 2015) neseniai parodė, kad verslas vis labiau strategiškai planuoja investicijas į saugumą užtikrinančius sprendimus, juos naudoja naujiems produktams ar kaip konkurencinį pranašumą. Tyrimo duomenimis, apklausus IT ir verslo sprendimų priėmėjus, paaiškėjo, kad strateginis požiūris į saugumą įsitvirtina Šiaurės Amerikoje ir Vakarų Europoje. Š. Amerikos organizacijų dalis, kuri nurodė, kad saugumas sudaro sąlygas naujiems produktams kurti arba suteikia verslo pranašumą, padidėjo nuo 25 proc. 2014 metais iki 35 proc. 2015 metais, o Vakarų Europoje – nuo 26 iki 30 proc.
„Dell“ požiūris į saugumą remiasi paprastumu, efektyvumu ir suderinamumu – tuo remiantis izoliuoti IT saugumo aspektai sujungiami į modulinius ir integruotus sprendimus, kurie leidžia įžvalgomis ir valdymu dalintis visoje organizacijoje. Tai supaprastina saugumo sistemą, todėl verslo klientai gali valdyti jos taisykles ir politiką, o vartotojai – jų nesunkiai laikytis.
Tinklo saugumui pritaikyti sprendimai
Siekiant užtikrinti vartotojų saugumą nuo vis sudėtingesnių nuolatinių grėsmių (angl. advanced persistent threats), pristatyta „Dell“ SonicWALL APT Protection Service“ paslauga, skirta ugniasienėms ir elektroninio pašto saugumo sprendimams. Ši programa skenuoja bet kokio dydžio duomenis ir sulaiko potencialiai kenkėjiškus failus iki bus nuspręsta, ką su jais daryti. Šis sprendimas sukurtas daugiasluoksniu užkrėstų programų atskyrimo technologijų pagrindu, naudojančiu tiek sistemos imitacijos, tiek virtualizacijos technologijas. Taip siekiama aptikti daugiau grėsmių, nei su konkurentų siūlomais vienos pakopos sprendimais. Pasitelkiama „SonicWALL GRID“, debesų teisminių tyrimų ir analizės platforma, galinti realiu laiku priimti apdorotų duomenų iš daugiau nei 500.000 sujungtų naujos kartos ugniasienių. Tokiu būdu vartotojai greičiau gauna atsakymus į užklausimus, užtikrinama patikima duomenų apsauga, mažėja bendri duomenų apdorojimo kaštai.
Papildomos tinklo saugumo galimybės:
- Naujas „Dell Networking X-Series“ jungiklių valdymas, naudojant „SonicWALL“ ugniasienės valdymo skydą. Naudodamiesi valdymo konsole ekrane vartotojai gali valdyti ir vykdyti saugumo politiką visame tinkle, perjungti ir pagreitinti bevielio (Wi-Fi) bei plačiojo (WAN) interneto tinklus. Tai palengvina procesų eigą ir didina veiklos efektyvumą.
- „SonicWALL Email Security“ technologija yra efektyvesnė su „Cyren“ antiviruso paketo parašu. „Hosted Email Security“ ir „Email Security“ techniniai įrankiai ir 8.2 versijos programinė įranga pasižymi geriausia daugiasluoksne AV apsauga, įskaitant „SonicWALL GRID AV“, „McAfee AV“, „Kaspersky AV“ ir „Cyren AV“.
Tapatybės ir prieigos valdymo sprendimai
Naujasis „One Identity Cloud Access Manager 8.1“ suteikia saugią prieigą prie visų vidinių ir debesų technologija pagrįstų interneto taikomųjų programų, užtikrindamas saugumo politiką, valdymą ir gerindamas vartotojų produktyvumą. Naujoji versija papildyta SaaS pagrindu sukurta daugiafunkcine autentifikavimo technologija, naudojančia „Defender as a Service“.
Taip pat, „Dell“ išplėtė „Security Analytics Engine“ technologiją su CAM, kad informacija būtų renkama iš daugiau šaltinių. Tokiu būdu išplečiama galimybė išmanią saugumo sistemą (angl. context-aware security) paversti realia, su realiu laiku pritaikomais sprendimais ir vykdymu.
Duomenų saugumo sprendimai
Šiandien įprasta, kad verslui naudojami duomenys tampa vis labiau mobilūs, jais keičiasi daugybė šaltinių. Trys nauji „Dell Data Protection“ (DDP) sprendimai yra skirti duomenų srautui apsaugoti.
- „Dell Data Protection | Cloud Edition 2.0“ (DDP|CE 2.0) leidžia organizacijoms užšifruoti duomenis ir, juos siunčiant į patikimiausias debesų platformas, kontroliuoti verslo klasės politiką. Naujausia DDP | CE 2.0 technologija palaiko Google Drive ir Microsoft OneDrive for Business, taip pat Box ir Dropbox platformas. Taip pat, DDP | CE 2.0 verslui leidžia išlaikyti kontrolę, naudojant jų šifravimo raktą. Tai padeda užtikrinti standartų laikymąsi ir užtikrina sklandų darbuotojų bendrą darbą.
- Vis daugiau duomenų laikoma nuotoliniuose serveriuose, kur naudojama tradicinė duomenų apsaugos infrastruktūra, todėl slapti duomenys tampa vis mažiau apsaugoti. „Data Protection | Server Encryption“ (DDP | SE) – tai išsami programinė šifravimo įranga, pritaikyta Windows serveriams darbui filialuose ar nuotoliniuose biuruose. Taip pat – valstybinėse įstaigose, mažmeninės prekybos punktuose bei teisininkų kontorose – vietose, kurios valdo konfidencialius klientų duomenis. DDP | SE verslui padeda geriau apsaugoti duomenis pažeidžiamuose serveriuose ir užtikrinti paprastesnį duomenų valdymą bei saugumo standartų išlaikymą.
- Nauji „Data Protection | Endpoint Recovery“ sprendimai klientams padeda nesudėtingai ir sistemingai kurti duomenų, saugomų nešiojamuose, stalo ir planšetiniuose kompiuteriuose, atsargines kopijas. Ji skirta iki minimumo sumažinti duomenų praradimo atvejus bei padėti greitai ir paprastai juos atstatyti.
Paslaugas užsisakę klientai gali pradėti naudotis „Emergency Cyber Incident Response“ (ECIR) galimybėmis, jei duomenis reikia perkelti į „Amazon Web Services“ (AWS). Šios naujos paslaugos kurtos atsižvelgiant į vis dažnesnę praktiką, kai verslas produkcijos darbo krūvį perkelia į AWS, o klientai nori vienkartinių pagalbos sprendimų dinamiškoje ir aktyvioje debesijoje. „Dell SecureWorks“ ir AWS bendradarbiavimo rezultatas – „Emergency Cyber Incident Response“. Ši paslauga verslo organizacijoms padeda nagrinėti internetinius incidentus, turinčius įtakos AWS debesų tarnybose laikomiems ir apdorojamiems duomenims. Nors debesų tarnybų infrastruktūra nekeičia reagavimo į incidentus bei skaitmeninių teisminių tyrimų esmės, ji reikalauja šį procesą pritaikyti veiksmingam ir efektyviam kenksmingų veiksnių izoliavimui, nukenksminimui, duomenų surinkimui ir analizei debesijoje. Įvertinusi šiuos poreikius, „Dell SecureWorks“ šiuos procesus susistemino ir sukūrė paketą, kuris tapo itin efektyviu ir patogiu naudotis tiriant įvairiausius internetinių incidentų atvejus.
Priemonė, kuri įmonėms padeda įvardinti ir įvertinti silpnas, bet kritiškai svarbias kompanijos naudojamos programinės įrangos grandis bei imtis atitinkamų veiksmų – „Dell Services“ pristatyta AEGIS. AEGIS, kartu su „Dell Managed Security Services“, sudaro galutinio duomenų saugumo tarnybų paketą, skirtą pačių įvairiausių krypčių verslo šakoms, kad šios galėtų apsaugoti svarbiausius duomenis, esančius viešose ir privačiose debesų tarnybose, tinkluose, kompiuteriuose ir programose. „Dell Services“ saugumo ekspertai prisijungia prie klientų IT darbuotojų komandos ir analizuoja duomenų saugumą, įrangos bei technologijų konfigūravimą, įspėjimų valdymą ir priežiūrą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.