Trečiadienį „Microsoft“ Lietuvos rinkai pristatė „Dynamics CRM Online“ sprendimą, iškeliantį į debesį tarp šalies bendrovių populiarią ryšių su klientais valdymo sistemą „Dynamics CRM“. Ši naujiena leis bendrovėms atsisakyti lokalių tarnybinių stočių, sumažins sąnaudas bei pagreitins įdiegimo procesą.
„Šioje versijoje klientai ras visas įprastas ir mėgstamas „Dynamics CRM“ funkcijas bei paprastą vartotojo sąsają, pritaikytą tiek įprastiems, tiek mobiliems įrenginiams. Didžiausias privalumas, kad visa tai išsikelia iš bendrovės nuosavų tarnybinių stočių į debesį. Tai reiškia, kad visą techninį darbą ir palaikymą bus galima patikėti mums ir susikoncentruoti į tai kas svarbiausia – puikių santykių su klientais palaikymą“, – sako Marius Bulbukas, „Microsoft Dynamics“ partnerių vadovas Baltijos šalims.
Iki šiol „Microsoft Dynamics CRM“ versijos dažniausiai buvo diegiamos bendrovės nuosavose tarnybinėse stotyse, kurias reikia nuolat prižiūrėti, papildomai padengti sunaudojamos elektros energijos ir kitus kaštus, samdyti IT specialistus. Pasak M. Bulbuko, persikėlimas į debesį leis to išvengti, nes visa klientų valdymo sistema migruos už bendrovės ribų į „Microsoft“ tarnybines stotis visame pasaulyje.
„Toks modelis suteikia daugiau lankstumo. Kaip ir kitų mūsų sprendimų, veikiančių debesyje, atveju, norint pradėti naudoti šią „Dynamics CRM“ versiją, tereikia vartotojui užsakyti mėnesinę licenciją. Staigiai padidėjus vartotojų skaičiui pakaks padidinti licencijų kiekį, tačiau neteks papildomai ieškoti ir pirkti naujų IT resursų. Bendrovės tai įvertina ir matome, kad pasauliniu mastu 65 % klientų nusprendžia rinktis „CRM Online“, o ne sprendimą bendrovės viduje“, – teigia M. Bulbukas.
Lietuvoje „Dynamics CRM Online“ vienam klientui mėnesiui kainuos 49,80 eurus.
Padeda nepamesti kliento
„Nemaža dalis planuojančių ir atidžiai rinką stebinčių Lietuvos bendrovių ryšių su klientais valdymo sistemomis domisi ir jau naudojasi. Tiesa, iki šiol, įvertinus naujų tarnybinių stočių pirkimo ir įdiegimo, jų priežiūros sąnaudas, tai daryti buvo gana brangu. Jų iškėlimas į debesį šią problemą išspręs ir procesą pagreitins“, – sako Lech Jancewiz, Lietuvoje CRM sprendimus diegiančios bendrovės „XRM Systems“ vadovas.
Pasak jo, toks sprendimas ypač patrauklus bendrovėms, norinčioms išbandyti klientų valdymo sistemą – tereikia įsigyti keletą licencijų ir paleisti bandomąjį projektą. Tai išlaisvina nuo būtinybės pirkti papildomą techniką ar diegti programinę įrangą bei kur kas pagreitina procesą. Anot L. Jancewiz, klientas šiandien tapo rafinuotas ir reiklus, jo dėmesio nori vis daugiau bendrovių, todėl būtinas sisteminis pardavimo, aptarnavimo ir rinkodaros procesų valdymas: „Juk su klientu dažnai šneka ne tik pardavimų vadybininkas, bet ir aptarnavimo, rinkodaros specialistai. Kiekvienas jų tokioje sistemoje pažymi ką nuveikė kliento labui ar kokia problema jam iškilo ir antrą kartą su juo bendraujant nebereikia aiškintis praeities. Klientas tai vertina.“
Produktyvūs pardavimai
Kartu su „Dynamics CRM Online“ technologijų bendrovė pristato ir „Sales Productivity“ sprendimą, kuris į vieną rinkinį apjungia „Dynamics CRM Online Professional“, „Office 365“ bei verslo analitikos „Power BI“ sprendimus. Šis rinkinys Lietuvoje kainuos 52,70 eurus vienam vartotojui per mėnesį arba 34,50 eurų jau esamiems „Office 365“ klientams.
„Toks rinkinys leis dirbti dar efektyviau, ypač pardavimų skyriuose, kur reikia skubiai reaguoti į klientų užklausas. Jiems nereikės ieškoti skirtingų programėlių užduotims atlikti, nes turės viską vienoje vietoje. Taip pat galės lanksčiau dirbti ne tik su savo komandos nariais, bet ir su klientais ar partneriais – tiek biure, tiek už jo ribų“, – sako M. Bulbukas.