Bendrovė „Microsoft“ pristatė bandomąją savo naujos elektroninio pašto paslaugos „Outlook.com“, kuri turėtų tapti didžiausiu „Google“ pašto „Gmail“ konkurentu, versiją.
„Outlook“ siūlo vartotojams neriboto dydžio el. pašto dėžutes, automatiško laiškų rūšiavimo funkcijas, įdiegtą dokumentų peržiūros ir redagavimo galimybę, prieigą prie „SkyDrive“ duomenų saugyklos „debesyje“ paskyros. Tarp kitų svarbių naujosios paslaugos privalumų minimas bendravimas su kitais per „Skype“, patogi vartotojo sąsaja, nauji pranešimų valdymo įrankiai ir individualizuotos reklamos atsisakymas.
Skirtingai nuo „Hotmail“ pašto paslaugos „Outlook“ išoriškai kur kas panašesnis į „Gmail“ ir atitinka minimalistinio „Windows 8“ ir „Office 2013“ vartotojos sąsajos dizaino principus, sakoma bendrovės pranešime. „Outlook“ išvaizdai būdingi aiškūs dideli šriftai, tiesios linijos, konservatyvi spalvų gama. Pasak „Microsoft“ atstovų, „Outlook“ sąsaja leidžia ekrane matyti maždaug 30 proc. daugiau laiškų, nei kitose WWW elektroninio pašto paslaugose.
Pranešama, kad „Outlook“ sujungtas su „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir kitais populiariais socialiniais tinklais, vartotojai gali peržiūrinėti draugų nuotraukas, pranešimus, jų statuso pasikeitimus, nes tokią galimybę teikia nuolat atnaujinamas kontaktų sąrašas, vienijantis visas šias integruotas paslaugas.
Svarbiu naujosios paslaugos privalumu turėtų būti automatinis laiškų ir pranešimų skirstymas atsižvelgiant į jų pobūdį, sakoma bendrovės pranešime. Dėl to pašto dėžutė neturėtų būti perkrauta ir neapsunkins norimos informacijos paieškos. Pranešama, kad artimiausiu metu į „Outlook“ bus integruotas „Skype“, tad vartotojai galės skambinti ir keistis pranešimais su kitais neatsijungę nuo savo el. pašto paskyros.
Į „Outlook“ integruotos „Microsoft“ „debesyje“ veikiančios nemokamos biuro programos „Office Web Apps“ ir virtualus „SkyDrive“ kaupiklis. Gautų laiškų aplanke galima atsidaryti prie laiškų prikabintus dokumentus ir juos redaguoti. Naujiems „SkyDrive“ vartotojams suteikiama 7 GB nemokamos disko vietos „SkyDrive“ kaupiklyje.
„Microsoft“atstovai pabrėžia, kad „Outlook“ laiškai nebus skenuojami siekiant rodyti individualizuotą reklamą, kaip daro „Gmail“. Reklama „Outlook“ paskyroje bus tekstinė, ji bus rodoma sąsajos šone ir netrukdys turinio peržiūrai, sakoma pranešime. Reklaminiai pranešimai nebus siejami su laiškų turiniu ir bus parenkami atsitiktine tvarka.
Pabrėžiama, kad „Outlook“ paslauga yra nemokama, o pašto dėžutės talpa neribojama. „Hotmail“ vartotojai gali automatiškai pereiti prie „Outlook“ paskyros, prisijungti prie jos galima ir su „Windows Live“ slaptažodžiu. Nenaudojantys šių paslaugų gali užsiregistruoti „Outlook.com“ svetainėje. „Outlook“ yra suderinamas su „Exchange ActiveSync“ protokolu, todėl savo paštą vartotojai gali pasiekti įvairiais įrenginiais, įskaitant planšetes ir išmaniuosius telefonus.
Šiame vaizdo siužete – „Outlook.com“ pristatymas.