Kiekviena įmonė ir bet kuris darbuotojas dirba savaip ir turi individualius dokumentų spausdinimo ir apdorojimo poreikius. Dėl šios priežasties kompanija „Sharp“ siūlo paslaugą „Sharp Optimised Services“ ir pateikia ją „Managed Print Service“ (MPS) – spausdintuvo valdymo paslaugos – forma. Dokumentų valdymas optimizuojamas pasitelkus tris etapus, kurių metu padidėja produktyvumas ir sumažėja išlaidos. Šioje sistemoje pagrindinį vaidmenį atlieka aktyvi aplinkos apsauga ir konfidencialių įmonės duomenų saugumas.
Paslaugos „Sharp Optimised Services“ tikslas yra padidinti darbo produktyvumą, pagerinti spausdinimo infrastruktūros valdymą bei sumažinti spausdinimo ir kopijavimo išlaidas įmonėje. „Managed Print Services“ koncepcija yra susijusi su integruotu ir visapusišku spausdinimo, kopijavimo, skenavimo bei dokumentų siuntimo faksu valdymu, apimančiu koordinuotą eksploatacinių medžiagų tiekimą ir įrengimą, daugiafunkcinių prietaisų techninę priežiūrą ir aptarnavimą bei naujos įrangos tiekimą įmonėms. Šios koncepcijos dėka, „Sharp Optimised Services“ paslauga atitinka kiekvieno kliento individualius poreikius.
Sumažėjusių kainų struktūra
Daugelis įmonių nežino savo išlaidų, susijusių su dokumentų spausdinimu, nuskaitymu ir kopijavimu, o taip pat nežino, kurie įmonės ištekliai naudojami neracionaliai ir kur dar galima sutaupyti. Be to, naudojama įranga yra dažnai pasenusi ir susideda iš įvairių modelių, o dėl to tik mažėja darbo našumas.
Paslauga „Sharp Optimised Services“ yra trijų etapų procesas, realizuojamas glaudžiai bendradarbiaujant su klientu. Pirmajame etape programinė įranga pateikia spausdinimo, kopijavimo, nuskaitymo ir siuntimo faksu aplinkos ir, išlaidos bei pajamų, taip pat popierinių ir elektroninių dokumentų srauto schemos įmonėje analizę. Itin didelis dėmesys skiriamas spausdinimo ir kopijavimo išlaidoms ir jų įvertinimui. Remiantis gautais rezultatais, atliekamas visų spausdinimo ir kopijavimo prietaisų, juos papildančių įrenginių bei eksploatacinių medžiagų (popieriaus, dažomųjų miltelių, priežiūros, aptarnavimo) auditas. Toks tyrimas taip pat sutelkia dėmesį į duomenų apsaugos aspektus, įskaitant, pvz., duomenų šifravimą. „Mums atlikus išsamią analizę, daugelis įmonių buvo nustebintos dažno kai kurių prietaisų naudojimo ir dėl to, viena vertus, didėjančių išlaidų, kita vertus – spausdinimo įrangos apkrovos“, – sakė Pawel Lisowski, „Sharp Electronics Europe GmbH“ skyriaus Lenkijoje PPC ISD produkto vadovas.
Kitame etape – optimizavimo ir tobulinimo – atliekama analizė, kurios metu nustatomos silpnosios vietos, ir pateikiami pasiūlymai dėl per mažai išnaudojamų ar per daug apkrautų prietaisų bei išteklių. Galiausiai prie individualių vartotojo poreikių pritaikoma spausdinimo bei dokumentų apdorojimo sistema, padedanti veiksmingai dirbti.
Įvesdama naujas sistemas, apimančias programinę įrangą ir struktūras, kompanija „Sharp“ pradeda nuolatinį išlaidų ir darbo našumo monitoringą įmonėje. Šis sprendimas gali padėti valdyti prietaisus nuotolinio valdymo pultu.
„Iš pat pradžių esame glaudžiai susiję su klientu. Registruojame prietaisų naudojimo statistiką bei renkame duomenis apie tam tikrų prietaisų veikimą. Tai daroma prieš įvedant pokyčius, o vėliau gauti rezultatai palyginami su duomenimis, gautais įdiegus siūlomas naujoves; beveik visada finansinės išlaidos popierinių ir elektroninių dokumentų apdorojimo priemonėms sumažėja“, – papildė Pawel Lisowski.
Didesnė konfidencialių duomenų apsauga
Daugiasluoksnio saugumo struktūra užtikrina įmonėms patikimą duomenų, dokumentų ir tinklo apsaugą. Vienas tai iliustruojančių pavyzdžių – prieigos prie prietaisų ribojimas įvedus individualią vartotojų identifikaciją. Papildomą apsaugą užtikrina ir visų duomenų, įrašytų (netgi momentiškai) ir išsiųstų iš daugiafunkcinio prietaiso, šifravimas.