Nuo lapkričio 30-osios Lietuvoje ir dar 21-oje pasaulio šalyje „Microsoft“ pradeda teikti naująją debesų kompiuterijos paslaugą „Office 365“. Artimiausius tris mėnesius visi norintys galės nemokamai išbandyti ir susipažinti su naujosios paslaugos galimybėmis. Vartotojų vertinimui pateikiamas paklausiausių bendravimo ir bendradarbiavimo programų rinkinys, suteikiantis galimybę organizuoti komandinį darbą, bendrai redaguoti, tvarkyti ir dalintis įvairiais dokumentais, rengti garso ir vaizdo konferencijas, naudotis bendrinamais kalendoriais, kontaktais ir profesionaliu elektroniniu paštu. Kartu pristatomas ir pirmasis „Office 365“ naujinimų paketas, kurį sudarė daugiau nei 30 naujų galimybių.
Labiausiai susidomės smulkaus ir vidutinio verslo atstovai
Pirmąja verslui skirta „Microsoft“ debesijos paslauga „Office 365“ labiausiai turėtų susidomėti Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo atstovai. „Office 365“ patraukli tuo, kad be investicijų į IT infrastruktūrą verslininkai galės naudotis pačiais pažangiausiais sprendimais, kurie anksčiau buvo prieinami tik didelėms korporacijoms, – sakė Martynas Bieliūnas, „Microsoft“ verslo strategijos ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims. – Lankstus ir paprastas paslaugos užsisakymas leidžia tiksliai ir lanksčiai kontroliuoti išlaidas priklausomai nuo įmonės poreikių.“
„Office 365“ paslauga apima populiariausius organizacijose produktus – biuro programų rinkinį „Office Professional Plus“ ir jo interneto versiją „Office Web Apps“, informacijos bendrinimo ir valdymo sprendimą „SharePoint Online“, el. pašto ir bendradarbiavimo programą „Exchange Online“, taip pat verslo komunikacijos produktą „Lync Online“. Naudojantis integruotų programų paslauga net ir nedidelės įmonės galės kurti išorines ir vidines interneto svetaines, įmonių socialinius tinklus, naudotis bendradarbiavimo sprendimais darbuotojams, partneriams ir klientams, rengti vaizdo konferencijas.
Išskirtinumas – ir nedidelė kaina
Naudojantis paslauga „Office 365“ vartotojams nereikia keisti darbo įpročių, nes programos veikia vartotojams pažįstamu būdu, panašiai kaip pamėgtajame „Office“ pakete. „Office 365“ įmonių darbuotojams suteikia lankstesnes galimybes patogiai planuoti susitikimus, dalintis kontaktais ir kitais bendrais resursais, rengti pristatymus, bendrauti ir dirbti iš bet kurios vietos ir naudojantis bet kuriuo išmaniuoju įrenginiu. Verslo vadovai gauna patikimą paslaugą, saugią prieigą prie duomenų iš bet kur ir galimybę kontroliuoti informacinių technologijų veikimą debesyje.
Siūlyti naująją debesijos paslaugą ruošiasi ir Lietuvos IT bendrovės. Holdingo „Blue Bridge Baltic“ generalinis direktorius Zbignev Gulbinovič teigė, kad iš Lietuvos verslo įmonių ir valstybės institucijų pastebimas didelis susidomėjimas „Office 365“. „Įmonėms konkurencinį pranašumą gali suteikti nauji darbo organizavimo būdai. Tokias galimybes kaip tik ir siūlo „Office 365“ paslauga. Esame pasirengę ne tik konsultuoti dėl naujosios paslaugos naudojimo, bet ir padėti klientams sėkmingai išnaudoti dabartines ir naujas IT galimybes, siūlydami integruotus privataus ir viešojo „debesies“ sprendimus“, – sakė Z. Gulbinovič. Naująją paslaugą siūlyti klientams pasirengusi ir bendrovė ATEA, patvirtino marketingo direktorius Simonas Stūrys. „Laukėme „Office 365“ ir ruošėmės klientų susidomėjimui. Esame tikri, kad finansiškai naudingiausia ji taps smulkioms ir vidutinėms įmonėms“, – sakė S. Stūrys. Pasak jo, bendrovė yra pasirengusi patarti klientams diegimo klausimais, taip pat teikti papildomas debesijos paslaugas.
Išbandyti naująją paslaugą „Office 365“ Lietuvoje vartotojai galės jau nuo lapkričio 30-osios. Planuojama, kad bandymo laikotarpis tęsis tris mėnesius, o vėliau paslaugą bus galima užsisakyti. Priklausomai nuo pasirinkto plano ir organizacijos poreikių skirsis ir „Office 365“ paslaugos mėnesinis mokestis. Pavyzdžiui, pagal planą individualiai veikiantiems profesionalams ir smulkioms įmonėms „Office 365“ kainuos 18 litų vienam vartotojui per mėnesį, o didelėms įmonėms – 31 litą vienam vartotojui per mėnesį.
Pristatė daugiau nei 30 atnaujinimų
Siekdama dar labiau praturtinti „Office 365“ funkcionalumą, „Microsoft“ pristatė daugiau nei 30 naujinimų paketą. Naujosios funkcijos apima bendravimo ir bendradarbiavimo programos „Microsoft Lync“ palaikymą „Macintosh“ tipo kompiuteriuose. Dabar ir šio tipo kompiuterių vartotojai gali naudotis balso ir vaizdo konferencijų galimybėmis. Atnaujinimų sąraše taip pat yra „SharePoint“ verslo bendradarbiavimo paslaugos, suteikiančios vartotojams galimybę naudotis informaciniais resursais ir verslo programomis, tokiomis kaip CRM arba SAP. Naujinimai taip pat garantuoja palaikymą „Windows Phone 7.5“, todėl išmaniųjų telefonų su šia operacine sistema vartotojai gali iš bet kurios pasaulio vietos pasiekti informaciją, esančią „SharePoint Online“.
„Office 365“ paslaugą 40-yje pasaulio šalių „Microsoft“ pradėjo teikti šių metų birželio 28 dieną. Nuo lapkričio 29 dienos „Office 365“ geografija pasipildė dar 22 šalimis, tarp jų ir Lietuva. Testavimo laikotarpio metu visame pasaulyje „Office 365“ išbandė daugiau nei 200 tūkstančių įvairaus dydžio įmonių, 70 proc. jų sudarė smulkaus ir vidutinio verslo bendrovės. Šiuo metu daugiau nei 40 proc. įmonių, įtrauktų į sėkmingiausių prekės ženklų „Interbrand“ šimtuką, naudojasi „Office 365“ arba analogiškomis anksčiau užsisakytomis „Microsoft“ paslaugomis. Tarp bendrovių, jau pasirinkusių „Office 365“, yra tokie gerai pasaulyje žinomi vardai, kaip „Campbel Soup Company“, „Group Marie Claire“ ar „Harrods“.