Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 23 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » IT sprendimai, programinė įranga Dalintis | Spausdinti

Įmonių akiratyje – santykių su klientais valdymo programos

Publikuota: 2010-04-06 19:11
Tematika: IT sprendimai, programinė įranga
Inf. šaltinis: Microsoft Lietuva

„Microsoft“ duomenimis, Lietuvoje sparčiai daugėja verslo įmonių, naudojančių ar planuojančių įdiegti santykių su klientais valdymo programas. Pasak kompanijos atstovų, susidomėjimas „Microsoft Dynamics CRM“ programine įranga per pastaruosius metus mūsų šalyje išaugo dvigubai.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Informacinių technologijų kompanijos „Microsoft“ duomenimis, Lietuvoje sparčiai daugėja verslo įmonių, naudojančių ar planuojančių įdiegti santykių su klientais valdymo programas (angl. Customer Relationship Management - CRM). Pasak kompanijos atstovų, susidomėjimas „Microsoft Dynamics CRM“ programine įranga per pastaruosius metus mūsų šalyje išaugo dvigubai.

Santykių su klientais valdymo programos įmonėms padeda sistemingai kaupti kontaktinius duomenis ir asmeninę informaciją apie klientus, taip pat užtikrina tinkamą bei savalaikį jų aptarnavimą. Pavyzdžiui, CRM praneša, kai artėja laikas atnaujinti sutartis, leidžia skirtingų sričių specialistams operatyviai gauti naudingos informacijos: kokių paslaugų ar produktų pageidauja klientas, ko teiravosi anksčiau, kokie pasiūlymai būtų patrauklūs, kurioje stadijoje yra jo aptarnavimo procesas, kokia informacija buvo pateikta klientui, koks bendravimo būdas jam patogesnis (pvz., telefonu ar el. paštu) ir kt.

„Ekonominių pokyčių metu dauguma įmonių turėjo iš esmės peržiūrėti klientų aptarnavimo procesus ir ieškoti efektyvesnių produktų pardavimo galimybių, - sakė „Microsoft Lietuva“ verslo valdymo sprendimų vadovas Apolinaras Škikūnas. - Santykių su klientais valdymo sistemos tampa įrankiais, parodančiais, ko iš tiesų mūsų klientams reikia ir kurios veiklos nėra tikslingos“. Pasak įmonės atstovo, santykių su klientais valdymo sistemos ypač efektyvios, kai dėl įmonės veiklos specifikos ar darbuotojų kaitos su tuo pačiu klientu tenka dirbti skirtingiems įmonės atstovams. „Tuomet išsami informacija ir profesionalus jos valdymas yra būtini, norint užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę,“ – teigė A.Škikūnas.

Santykių su klientais tobulumo link

Santykių su klientais valdymo sistemą „Microsoft Dynamics CRM“ draudimo rinkoje naudoja draudimo bendrovė „If“. Pagrindiniai uždaviniai šiai sistemai – duomenų apie klientus valdymas, rinkodaros veiksmų planavimas ir pardavimų rezultatų analizė.

„Microsoft Dynamics CRM“

Pasak draudimo bendrovės „If“ direktorės Žanetos Stankevičienės, pagrindinis CRM sistemos diegimo tikslas draudimo įmonėje buvo klientų aptarnavimo proceso tobulinimas ir efektyvesnis darbo organizavimas. CRM sistema padeda kryptingai tvarkyti informaciją, sistemingai dalintis ja su kitais darbuotojais. „Tai ypač pravartu, kai dėl atostogų ar ligos žmogaus nėra darbe arba keičiasi klientą aptarnaujantys specialistai. CRM taupo laiką, darbuotojams tampa lengviau dirbti, o klientams suteikiamas geresnis aptarnavimas“, - teigė draudimo bendrovės „If“ vadovė.

Vertindami savo darbo su CRM patirtį „If“ atstovai akcentuoja klientų aptarnavimo kokybės gerinimą bei efektyvesnį įmonės resursų panaudojimą. Bendrovės padalinys Lietuvoje CRM sistema naudojasi du metus, neseniai sistemą įsidiegė ir „If“ filialas Latvijoje.

Tinka ir didelėms, ir mažoms įmonėms

Jau ir Lietuvoje verslo praktika rodo, kad CRM funkcijas išnaudoja tiek didelės kompanijos, tiek vidutinio dydžio įmonės. Baltic Management Institute (BMI), vienintelė švietimo įstaiga Pabaltijo regione, teikianti tarptautinės magistrantūros studijas vadovams (International EMBA), „Microsoft Dynamics CRM“ sistema naudojasi jau ketverius metus. „Santykių su klientais valdymo programos poreikis nepriklauso nuo kompanijos dydžio. Svarbiausias kriterijus yra turimų klientų skaičius ir poreikis vienoje vietoje kaupti ir valdyti informaciją apie juos, matyti visą bendravimo istoriją“, – sakė Baltic Management Institute generalinis direktorius Jaunius Pusvaškis.

Visa Baltic Management Institute aštuonių žmonių komanda CRM sistema naudojasi kasdieniniame darbe. Pasak instituto generalinio direktoriaus, turėdami ir dalindamiesi informacija apie klientus vienoje vietoje – CRM platformoje, jie gali parengti žymiai tikslesnius ir tikslingesnius pasiūlymus savo klientams.

Nauda klientams

Pasak „Microsoft“ atstovo A.Škikūno, santykių su klientais valdymo sistema yra naudinga tiek įmonei, tiek jos produktų ar paslaugų vartotojams. „Įmonės darbuotojai turi galimybes greičiau ir tiksliau priimti reikiamus sprendimus, o klientai iš tiesų gauna būtent tai, ko jiems labiausiai reikia, ir būtent tada, kai to tikisi gauti“, – teigė „Microsoft“ atstovas.

Geografinių informacinių sistemų pardavimų lyderė Baltijos šalyse bendrovė „HNIT-BALTIC“ „Microsoft Dynamics CRM“ sistema naudojasi jau dvejus metus. Pasak bendrovės atstovo, „Maps.lt“ produkto vadovo Arvydo Doto, CRM sistema leidžia matyti tikslią informaciją apie bet kurį klientą ir jo poreikius. „Klientui paskambinus, mes galime pasitelkti CRM ir iš karto matyti jo bendradarbiavimo su mumis istoriją, nesvarbu ar paskutinį kartą su klientu bendravome prieš savaitę, ar prieš pusę metų. Tai svarbu ir patogu klientui, nes jam nereikia kartoti savo užklausų ar atsiminti prieš tai buvusių užsakymų“, - pasakojo A.Dotas.

Suderinta su kita programine įranga

Pasak draudimo bendrovės „If“, jų naudojamą „Microsoft Dynamics CRM“ sistemą nėra sudėtinga diegti, sklandžiai vyko ir naudojimosi ja mokymai. „Žinoma, mes turime labai aukštus saugumo reikalavimus, atsižvelgėme ir į CRM sistemos suderinamumą su jau turimais IT produktais. „Microsoft Dynamics“ yra patogi tuo, kad ja vartotojas gali naudotis įprastoje „Outlook“ aplinkoje, yra suderinta ir su „Microsoft SharePoint“ technologijomis“, - sakė Ž.Stankevičienė.

Šiuo metu pasaulyje yra virš 20 tūkstančių bendrovių ir daugiau nei milijonas „Microsoft Dynamics CRM“ sistemos vartotojų. Ketvirtadalis iš jų – finansinių paslaugų sektoriaus įmonės, apimančios draudimo bendroves, lizingo, bankinio sektoriaus įmones, brokerius ir pan. Vien per paskutinius metus bendrovių, besinaudojančių „Microsoft Dynamics CRM“, kiekis pasaulyje išaugo 29 proc., o vartotojų skaičius augo dar sparčiau – net 45 proc. Pasak A.Škikūno, vis daugiau skirtingoms veiklos sritims atstovaujančių įmonių įvertina CRM teikiamą naudą ir pradeda plačiai naudoti santykių su klientais valdymo sprendimus kasdienėje veikloje.

Europoje „Microsoft Dynamics CRM“ sistema naudojasi apie 7 tūkst. kompanijų. Lietuvoje „Microsoft“ sukurtu CRM sprendimu naudojasi daugiau nei 30 įmonių. Vien šiemet parengiamąsias studijas CRM diegimo naudai nustatyti užsisakė 77 įmonės.


Microsoft



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama