Nors mes paprastai nerašome apie klasikinius žaidimus, nebent jie būtų labai išskirtiniai, tačiau šiuo atveju su malonomu padarėm išimtį - kad ir kaip ten būtų, tačiau žaidimas „Starcraft“ yra mažų mažiausiai strategijos klasika. Ir jeigu jo atnaujinimas bus tikrai toks geras, kaip tikina „Blizzard“ atstovai, tuomet galėsime prisiminti savo jaunystę ir vėlei panirti į aršius kosmoso karus.
Realaus laiko strategija „Starcraft II“ yra legendinio 1998 metais išleisto žaidimo tęsinys. Tų laikų jaunimas turbūt puikiai prisimena, koks tai buvo įtraukiantis ir konkurencingas žaidimas. „Blizzard Entertainment“ kompanija 2007 metais viešai anonsavo sėkmingo žaidimo tęsinį - žaidimų rinka yra didelis verslas ir nepasinaudoti tokiu sėkmingu vardu būtų tiesiog nedovanotina. Tačiau iš to gali išlošti ir paprasti žaidėjai - intensyviai žaidžiamas „Starcraft I“ jau ne vienam buvo atsibodęs. Tad ką žada pasiūlyti nauja žaidimo versija?
Jau žinoma, kad vėl susitiksime su gerai žinomomis trim rasėm: zergais, žmonėmis ir protosais. Kiekviena pusė išmoko naujų triukų, modifikavo arsenalą, įgavo naujų savybių. Iš pirmo žvilgsnio susidaro įspūdis, kad „Starcraft II“ bus pagrinde grafiškai atnaujinta versija. Nors pagrindinis dizainas išliks beveik toks pat - nežiūrint neesminių pakeitimų ir padailinimų. Meniu, žemėlapis ir valdymo laukas taip pat bus tose pačiose vietose.
Trys senosios karingos rasės grįžta ir pasiruošę naujam karui galaktikoje. Autoriai žada mums greitą ir dinamišką žaidimą, unikalią vieno žaidėjo kampaniją (ji prasideda ten, kur baigėsi „Starcraft: Brood War“) su visu būriu naujų ir pažįstamų herojų, taip pat galimybę žaisti tinkle (multiplayer) Battle.net serveriuose.
Tiesa, „Blizzard“ senjoras ir viceprezidentas Rob Pardo patvirtino, kad kompanijos kuriamos strategijos „StarCraft II“ nebus galima sužaisti per „LAN Multiplayer“. Internete pasirodė pranešimų, jog tokia galimybė yra pašalinama dėl to, kad visas verdantis veiksmas būtų sutelktas į Battle.net.
Tačiau „Blizzard“ vis dar nėra visiškai paruošusi naujos Battle.net sistemos. „StarCraft II“ „Multiplayer“ režimo beta testavimas turėtų prasidėti šią vasarą.
Šiek tiek pradinės informacijos apie žaidime „Starcraft II“ būsimas trys rases:
„Zerg“ rasę žaidimo gamintojai keičia labiausiai. „Tai yra paskutinė sukurta rasė, todėl nenuostabu, kad ji vis dar tobulinama“, - sakė Dustin Browder. Kūrėjai siekia šią rasę padaryti dar galingesnę, kadangi ji vis dar šiek tiek silpnesnė už kitas, ypač žaidime „Tier 2“. Tačiau vargu ar tai yra silpnas priešininkas.
Vienas iš sprendimų - „Baneling“ – tai naujasis padalinys, kuris padės kovoti prieš kitų rasių antpuolius: jis ypač naudingas kovojant su „Protoss Zealots“ ir „Terran Marines“. Žaidėjas gali pasinaudoti naujai pertvarkytu „Queen“ daliniu. Jeigu žaidėjas sukaups didelę armiją ir, siekdamas sumažinti nuostolius, įterps ją į „Roach“ padalinį, jis turės pakankamai galingas pajėgas.
„Protoss“ rasė, užuot kūrusi naujus padalinius tiesiai prieš vartus arba netoli pagrindinės bazės taško, gali steigti juos tolimiausiame žemėlapio kampe. Kitas naujas šios rasės patobulinimas – gebėjimas pastatyti obeliską. Ši rasė visada daugiau laiko skirdavo galingų ir tvirtų dalinių kūrimui, o ne dideliam dauginimuisi. Tačiau turėdamas obeliską, žaidėjas galės kur kas greičiau rinkti kristalus ir taip didinti armiją. Tai leis lengviau kovoti su „Zerg“ rasės ordomis.
„Terran“. Vienas iš svarbiausių šio žaidimo pakeitimų bus susijęs su „Ghost“ kariais. Pirmajame žaidime jie buvo daug pigesni, tačiau nelabai efektyvūs antžeminiusoe mūšiuose. O žaidime „SCII“ jie yra labai efektyvūs: šį efetyvumą jų greitis ir gebėjimai, tačiau už tai teks pakloti daugiau resursų.
„Terran“, kaip ir kitoms rasėms, buvo suteikta keletas naujų triukų, padidinančių šios rasės produkciją ir efektyvumą. Žaidėjas, atnaujindamas savo kareivines, gali vienu metu kurti du pėstininkų padalinius. Be to, žaidėjas gali atnaujinti savo komandų centrą ir trumpam laiko tarpui padidinti mineralų derlių.
Naujajame žaidime „SCII“ yra keletas naujų savybių, galinčių palengvinti žaidimą. Tačiau šie palengvinimai atsiras tik pasibaigus kovai. Pavyzdžiui, žaidėjas gaus informaciją apie savo bei priešininkų pasirodymą: armijos dydį, nepanaudotų išteklių vidurkį bei detalų sąrašą viso to, kas buvo pastatyta kovos metu.
Jeigu žaidėjas išnagrinės šią informaciją, jis galės išspręsti probleminius klausimus ir patobulinti savo strategiją. Be to, žaidėjas gali peržaisti kovas. Naujoji „Battle.net“ sistema sutelks dėmesį į žaidėjų kvalifikacijos lygį, o tai užtikrins, kad žaidėjai nesistengs nuslėpti savo realaus kvalifikacinio lygio.
Bent jau kol kas atrodo, jog naujasis žaidimas „Starcraft II“ net ir neturėdamas esminių atnaujinimų, vis tiek turės ką pasiūlyti visiems žaidėjams. Pabaigai priminsime, kad „StarCraft II - Terrans: Wings of Liberty“ planuojama išleisti šių metų pabaigoje.
Ką apie žadimą pasakoja patys jo kūrėjai, galite pasižiūrėti šiuos video intarpuose:
Daugiau informacijos apie žaidimą galima gauti oficialiame „Starcraft II“ tinklapyje, kuriame galima rasti būsimą žaidimą pristatančius filmukus, vaizdelius ir kitą informaciją apie šį projektą.