IT sprendimų bendrovė „Itema“ pristatė novatorišką naujienlaiškių valdymo įrankį „Mailer.lt“. Naujoji sistema leis įmonės klientams lengvai ir operatyviai kurti naujienlaiškių turinį, patogiai dirbti su gavėjų grupėmis, prieiti prie išsamių ataskaitų bei matyti realią investicijų į tiesioginę el. pašto rinkodarą grąžą.
„Pasauliniais tyrimais įrodyta, kad el. pašto rinkodara yra vienas efektyviausių reklamos būdų. Tačiau neretai įmonės jo atsisako dėl ilgai trunkančių programavimo bei dizaino darbų, jų kainos ar kitų priežasčių. „Mailer.lt“ sistemą sukūrėme atsižvelgdami į daugybę rinkodaros specialistų komentarų apie tai, kaip būtų galima optimizuoti naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo procesą. Be to mūsų sukurtu įrankiu naudotis yra pigiau, nei kiekvieno naujienlaiškio paruošimui samdyti IT specialistus.“, - sakė bendrovės „Itema“ direktorius Ignas Rubežius.
„Mailer.lt“ – turinio valdymo sistema, kuri leidžia patiems vartotojams ne tik kurti naujienlaiškio tekstus bei įkelti norimo dydžio nuotraukas, tačiau ir patiems valdyti informacijos blokus, jų išdėstymą. Visa tai – vos keliais pelės paspaudimais. Be to sistema užtikrina, kad naujienlaiškio turinys bus tinkamai atvaizduojamas įvairiose el. pašto programose.
Įrankio kūrėjai pasirūpino detalia ataskaitų sistema. Joje klientai galės matyti tikslią laiškų atvertimo statistiką, nuorodų paspaudimo statistiką, prenumeratos atsisakymus ar patvirtinimus, grįžusius laiškus ir kitus duomenis, kurie padės efektyviau planuoti rinkodaros kampanijas.
Pernai metų pabaigoje bendrovės „Datran Media“ atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausta 3 tūkst. vadovų, dirbančių į „Fortune 1000“ sąrašą patenkančiose kompanijose, parodė, kad el. paštas yra pats efektyviausias reklamos kanalas. Taip mano 80,4 proc. vadovų. Iš jų 62 proc. teigia įtraukę naujienlaiškius tarp įmonės rinkodaros priemonių 2009-aisiais.
„El. pašto rinkodaros efektyvumą iš kitų reklamos kanalų vertėtų išskirti dėl kelių priežasčių. Visų pirma ji pasižymi itin mažais kontakto pasiekimo, reklamos gamybos ir kampanijos valdymo kaštais. Taip pat šis kanalas suteikia puikias galimybes rinkodaros specialistams vertinti kampanijų efektyvumą bei, prireikus operatyviai reaguoti keičiant žinutes, ar kt. veiksmus“, - šio rinkodaros būdo privalumus vardino I. Rubežius.
Tuo tarpu kito tyrimo metu nustatyta, kad 1 JAV doleris investuotas į el. pašto rinkodarą gali atnešti net 43,52 JAV dolerių grąžą. Tai rodo, kad krizės sąlygomis naujienlaiškiai tampa neatsiejama kompanijų rinkodaros dalimi.