„Acer“ pristatė du naujus 27 colių žaidimams skirtus monitorius, kurie praturtina žaidimo patirtį aiškiais vaizdais, ryškiomis spalvomis ir nepaprastai sklandžiu veikimu. „Predator X27“ integruota 4K skiriamosios gebos technologija NVIDIA G-SYNC HDR pakelia žaidimo patirtį į naują lygį, nes užtikrina itin greitą 144 Hz atnaujinimo dažnį, o „Acer Predator Z271UV“ 1800R išlenktas ekranas ir akių sekimo technologija padaro žaidimą intuityviu.
Abiejuose monitoriuose naudojama „Quantum Dot“ technologija, kuri užtikrina platų spalvų diapazoną, didesnį ryškumą ir geresnį tikslumą, todėl vaizdai yra itin tikroviški: „Predator X27“ palaiko 99 % „Adobe RGB“ spalvų schemos, o „Predator Z271UV“ – 130 % „sRGB“ spalvų schemos. „Quantum Dot“ plėvelė yra padengta įvairių tipų nano dydžio taškais, kurie skleidžia specifinę spalvotą šviesą, todėl naujuosiuose ekranuose, lyginant su standartiniais monitoriais, gali būti atkuriama platesnė spalvų gama, spalvos tampa ryškesnės ir efektingesnės.
„Predator X27“: stulbinanti patirtis
„Predator X27“ aukšta 4K (3840 x 2160) skiriamoji geba, 144 Hz atnaujinimo dažnis, greitas 4 ms reagavimo laikas ir 1 000 Nitų ryškumas padeda atkurti nuostabius ryškius vaizdus be judesio suliejimo. Integruota „Acer HDR Ultra“ technologija turi pažangią LED vietinio pritemdymo 384 atskirai valdomose srityse funkciją, kuri skleidžia šviesą tik tada ir tik ten, kur jos reikia, taip užtikrindama geriausią didelio dinaminio diapazono kontrastingumą.
Ši technologija teikia ne tik platesnę ryškesnių spalvų gamą, bet ir kelis kartus platesnį skaisčio diapazoną nei tradicinio dinaminio diapazono monitoriuose. Kai apšvietimas pritemdomas už juodų ekrano vietų, tos vietos atrodo gilesnės ir tamsesnės, todėl žmonėms, žaidžiantiems žaidimus su tamsiomis scenomis, sukuriamas papildomas efektas. Lenktas metalinis stovas yra labai tvirtas, kad būtų užtikrintas stabilumas ir ergonomika, kai ekranas pakreipiamas, pasukamas arba keičiamas jo aukštis.
„Acer Predator Z271UV“: kvapą gniaužiantis vaizdas iš visų pusių
„Acer Predator Z271UV“ vaizdas pateikiamas WQHD (2560 x 1440) skiriamosios gebos lenktame 1800R ekrane, todėl visi ekrano kampai yra išsidėstę vienodu atstumu nuo žaidėjo akių. Tai sukuria dar labiau įtraukiančio žaidimo įspūdį, nes regos laukas yra platesnis, o periferiniu regėjimu matoma sritis – didesnė. Be to, spalvų diapazonas apima 125 % „sRGB“ spalvų schemos. Monitorius yra itin greitas: jo reakcijos laikas – 1 ms, todėl beveik nėra judesio suliejimo, ir palaikomas iki 165 Hz spartinimas.
Monitorius buvo kuriamas atsižvelgiant į ergonomiškumą, todėl ekraną galima palenkti nuo –5 iki 25 laipsnių, pasukti +/– 30 laipsnių ir pakelti iki 4,7 colio. Jame yra tokios ryšio jungtys, kaip „DisplayPort“, HDMI, garso išvesties jungtis ir keturios USB 3.0 jungtys (1 viršuje, 4 apačioje). Du 7 vatų garsiakalbiai skleidžia aukštos kokybės garsą, o „Acer TrueHarmony™“ technologija užtikrina dinaminius pramoginius efektus.
Itin sklandus veikimas ir intuityvi akių sekimo funkcija
Be „Quantum Dot“, abiejuose monitoriuose taip pat veikia NVIDIA G-SYNC technologija, kuri užtikrina greitą atnaujinimo dažnį (todėl vaizdas ekrane neskaidomas), ir NVIDIA ULMB technologija, kuri atkuria aiškius, tikroviškus vaizdus. Integruota „Tobii“ akių sekimo technologija papildo įprastas klaviatūros ir pelės funkcijas, nes kamera pasukama, kai žaidėjas žiūri į ekrano kraštus. Kartu su pele ir klaviatūra arba žaidimų manipuliatoriaus valdikliais akių sekimo technologija užtikrina įtaigesnę žaidimo patirtį, nes žaidėjai gali imituoti realiame gyvenime atliekamus veiksmus, pvz., staigiai pasilenkti, kad išvengtų atakos, arba taikytis į taikinį. Šiuo metu akių sekimo funkciją palaiko 100 žaidimų.
Naujuose ekranuose vaizdą galima peržiūrėti iš įvairių kampų, iki 178 laipsnių, horizontaliai ir vertikaliai. Be to, „Acer VisionCare“ su „Flickerless“, „BluelightShield“, „ComfyView“ ir pritemdymo technologijomis gali padėti sumažinti akių nuovargį ilgai žaidžiant.
„Predator GameView“ leidžia žaidėjams koreguoti spalvas, nustatyti taikinius, kad būtų galima taikliai šaudyti nesitaikant, ir koreguoti tamsiuosius lygius, kad priešai būtų labiau pastebimi. Pasirinktiniai nustatymai gali būti įrašyti trijuose skirtinguose profiliuose, įskaitant veiksmo, lenktynių ir sporto, kad žaidžiant bet kuriuo metu būtų galima perjungti scenarijus.