„LG Electronics“ (LG) pristatė 2019 metų aukščiausios kokybės OLED ir „NanoCell“ televizorius, o pirmieji įrenginiai bus išleisti jau šią savaitę. Atsižvelgdami į prognozes, kad OLED televizorių paklausa pasaulyje šiemet augs iki 3,6 mln. vienetų, o 2021 metais pasieks 10 mln. vienetų, korėjiečiai užsibrėžė įtvirtinti savo lyderystę aukščiausios klasės TV rinkoje. Šiais metais OLED modeliai sudarys 20 proc. LG aukščiausios klasės televizorių pasiūlos.
Pažangus antrosios kartos „α9 Gen 2“ procesorius ir giliojo mokymosi technologija 2019 m. LG OLED ir „NanoCell“ LCD televizoriams suteikia dar geresnę vaizdo ir garso kokybę – šiuos parametrus valdo dirbtinio intelekto sistema. Be to, tai pirmieji televizoriai, kuriuose veikia net dvi pirmaujančios dirbtinio intelekto paslaugos, „Amazon Alexa“ ir „Google Assistant“. Vasaros pradžioje naujieji LG televizoriai sulauks atnaujinimo, kurį įsidiegę žmonės galės naudotis „Apple AirPlay 2“ ir „Apple HomeKit“ paslaugomis – lengvai transliuoti vaizdo ir garso turinį, prisijungti prie „Apple“ išmaniųjų namų įrenginių ir kt.
LG W, E ir C serijos OLED televizoriuose įmontuotas „α9 Gen 2“ procesorius pagerina vaizdo ir garso kokybę naudodamas giliojo mokymosi technologiją ir išsamią vaizdo duomenų bazę. Procesorius įvertina rodomo turinio kokybę ir, pritaikęs specialų algoritmą, optimizuoja vaizdą taip, kad jis atrodytų itin tikroviškai. Procesorius taip pat analizuoja aplinkos apšvietimą ir automatiškai nustato optimalų ekrano ryškumą.
LG 2019 metų namų pramogų linijos pažibos – OLED televizoriai, kuriuos galima rinktis ir įvairaus dydžio ekrano įstrižainės: W9 (modeliai 77 / 65W9), E9 (modeliai 65 / 55E9), C9 (modeliai 77 / 65 / 55C9) ir B9 (modeliai 65 / 55B9). Visų jų priešakyje – pirmasis pasaulyje 8K OLED televizorius (modelis 88Z9). Tuo metu kompanijos sukurta LED TV technologija „NanoCell“ užtikrina aiškų, ryškų vaizdą, tikslius atspalvius ir itin platų matymo kampą. Visa tai – jau ir didelės įstrižainės, patrauklaus dizaino televizoriuose su itin plonu rėmeliu.
Dalis 2019 metų LG OLED ir „NanoCell“ modelių palaiko „HDMI 2.1“, taigi juose galima iš išorinių šaltinių rodyti 120 kadrų per sekundę turinį, taip pat didelio dažnio 4K raiškos vaizdus (4K HFR), naudoti automatinį mažos delsos režimą (ALLM), kintamą atnaujinimo dažnį (VRR) ir patobulintą garso grįžties kanalą (eARC).
LG televizorių flagmanuose liko tiek „Dolby Vision“, tiek „Dolby Atmos“ sistemos, kurios pasirūpina realistišku vaizdu ir garsu. 2019 metų LG televizoriai išmaniai priderina „Dolby Vision“ turinį pagal žiūrėjimo sąlygas ir užtikrina puikią HDR patirtį net ir esant ryškiai šviesai. Procesorius „α9 Gen 2“ suderina garsą pagal turinio pobūdį ir išryškina žmonių balsus, dėl to žiūrint filmus ir TV laidas lengviau suprasti dialogus, klausantis muzikos aiškiau girdimi vokalai. Dirbtinio intelekto sistema parenka geriausius garso nustatymus pagal aplinkos sąlygas, tačiau žmonės, atsižvelgdami į savo poreikius, gali atlikti korekcijas rankiniu būdu.
LG „NanoCell“ 2019 metų televizorių liniją sudaro keturiolika modelių su dirbtiniu intelektu, kurių ekrano įstrižainės yra nuo 49 iki 86 colių*.
Dar vienas išskirtinis LG produktas – vienintelis toks pasaulyje susivyniojantis televizorius „LG SIGNATURE OLED TV R“ (modelis 65R9), kuris pakerėjo parodos „CES 2019“ publiką.
„LG ir toliau plečia televizorių inovacijų ribas, ką liudija ir mūsų 2019-ųjų aukščiausios kokybės televizorių pasiūla, – sakė Brianas Kwonas, LG Mobiliųjų ryšių ir Namų pramogų padalinių prezidentas. – Pažangios LG dirbtinio intelekto technologijos pagerina vaizdą ir garsą, praturtina ir išplečia žiūrėjimo patirtį.“
Pirmieji 2019 metų LG televizorius jau šį mėnesį galės įsigyti Pietų Korėjos ir JAV gyventojai, netrukus po to jie taps prieinami ir pagrindinėse Azijos, Europos ir Pietų Amerikos rinkose. Tikslios televizorių išleidimo datos ir kainos konkrečiose rinkose bus paskelbtos vietiniu mastu.
* Modeliai 75SM99, 65/55SM95, 86/75/65/55SM90, 75/65/55/49SM85 ir 65/55/49SM80.