„Acer“ šiandien atskleidė naują, ilgai lauktą produktų liniją ateinančiam atostogų sezonui IFA 2014 pasaulinėje spaudos konferencijoje. Tarp naujųjų produktų – du „Aspire R“ serijos konvertuojami nešiojamieji kompiuteriai, du „Aspire Switch“ serijos kompiuteriai „du viename“, trys „Iconia“ serijos planšetiniai kompiuteriai ir „Liquid“ serijos išmanusis telefonas.
Praeito ketvirčio rezultatai rodo, kad kompanijos apyvarta yra teigiama – ji vėl pradėjo augti ir nešti pelną. Dabar „Acer“ sutelkusi dėmesį į tobulėjimą, pateikdama įvairų produktų pasirinkimą ir kurdama naudotojams išskirtinės vertės gaminius visomis kainų kategorijomis.
Vienu prisilietimu arčiau sėkmės
Nuo metų pradžios „Acer“ iš techninės įrangos prekiautojo sėkmingai tapo ITC (informacija, technologija, komunikacija) kompanija, siūlanti aparatūrą, paslaugas ir sprendimus iš vieno šaltinio. Rezultatai kalba už save: paskutinį pusmetį „Acer“ gavo stiprią dalį rinkos ir sėkmingai stabilizavosi kaip kompanija.
„Mes susitelkėme į greitus sprendimus, kurių reikėjo, kad transformuotume kompaniją“, – sakė Jasonas Chenas, „Acer“ prezidentas ir generalinis direktorius. „Šiandien mes siūlome platų įrenginių pasirinkimą, kokybiškas paslaugas ir prieinamas kainas, o mūsų produktų dydis svyruoja nuo 1 iki 100 colių.“
Viena tokios pozityvios plėtros priežastis yra „Acer“ ryšys su klientais ir naudotojais ir jos gebėjimas sudėlioti prioritetus, sudaryti tinkamą pagrindą geriems rezultatams ir juos pasiekti; ypač didelis prioritetas teikiamas produktų dizaino atrankai. Kompanijos pagrindinis tikslas yra suteikti geriausią produktų pasirinkimą, kokybę ir vertę kiekvienam naudotojui bet kurioje kainų kategorijoje. Vartotojo poreikių pastatymas į centrą yra giliai įsišaknijęs „Acer“ DNR ir filosofijoje.
Chenas priduria: „Iš naujo atradusi savo DNR, „Acer“ teikia žmonėms įrenginius, kurie prisideda prie geresnio, glaudesnio pasaulio, toliau įnirtingai reklamuodama savo planšetinius kompiuterius, įrenginius „du viename“ ir plėtodama savo išmaniųjų telefonų verslą.“ Vienu prisilietimu arčiau
„Acer“ atidarymo renginio antraštė buvo „A Touch More Connected“ („Vienu prisilietimu arčiau“), kuri tapo tvirtu kompanijos transformacijos šūkiu.
Žmonės trokšta ryšio. Palaikyti santykius su draugais, šeimos nariais ir kolegomis yra itin svarbu ir kaip niekada lengva. Šis ryšys yra „Acer“ dėmesio centre: su „Acer“ įrenginiais visi greičiau ir lengviau palaiko santykius su mylimais žmonėmis ir dalykais. 2014 m. „Acer“ teikė didelę svarbą savo „Build Your Own Cloud“ (BYOCTM, „Sukurk savo debesį“) paslaugoms, kurios leidžia žmonėms ir organizacijoms saugiai valdyti savo ryšių pasaulį. BYOC leidžia daugumai, ne tik keletui, mėgautis technologijos pasiekimais ir pagerinti gyvenimo kokybę.
Ryšys ir priėjimas prie naujausių technologijų kiekvienam yra „Acer“ veiklos esmė. „Vienu prisilietimu arčiau“ taip pat yra naujausias „Acer“ rinkodaros kampanijos „A Touch More“ („Vienu prisilietimu daugiau“) šūkis. Tuo tarpu IFA parodoje „Acer“ paleidžia kampanijos versiją 2.0, kad galutiniams naudotojams ir partneriams įžiebtų naują susidomėjimo ugnelę. Taikydamasi į „šiuolaikinius atradėjus“ ir stilių vertinančius naudotojus, kampanija akcentuos jutiklinių ekranų technologijos ir dizaino inovacijas ir susies prekės ženklą su lytėjimo jusle pagal tai, kaip žmonės naudoja įrenginius. Kampanija susitelks konkrečiai į „Acer“ vėliavnešius – „Aspire“ ir „Iconia“ prekės ženklus ir jų jutiklinius nešiojamuosius kompiuterius, konvertuojamus įrenginius, „du viename“ ir planšetinius kompiuterius. „Acer“ visais atžvilgiais tampa „vienu prisilietimu artimesnis“.
Vienu prisilietimu daugiau kiekvienam
Mes gyvename žmonių gyvenimą lengvinančių technologijų ir dizaino laikais, dėl to „Acer“ stengiasi panaikinti barjerą tarp žmonių ir technologijos ir padaryti savo produktus prieinamus ir įperkamus kiekvienam. Laikyti naudotoją dėmesio centre visada buvo dalis „Acer“ DNR, o tokios filosofijos tęstinumas aiškiai matomas IFA 2014 parodoje.
Naujieji „Acer“ produktai numatyti daugybei poreikių. Naujosios „Aspire V Nitro“ serijos nešiojamieji kompiuteriai, įskaitant „Black Edition“ modelius, yra galingi ir elegantiški ambicingiems žmonėms, norintiems mėgautis grynomis pramogomis ir derinti jas su kūrybingumu. „Aspire R“ ir „Aspire Switch“ serijos su savo daugybe naudojimo modulių gerina žmonių gyvenimus produktyvesniu darbu ir linksmesniais žaidimais.
„Acer“ taip pat turi naują planšetinių kompiuterių rikiuotę, tarp kurių yra trys išskirtinės naujienos: „Iconia Tab 8 W“, 8 colių „Windows 8.1“ planšetinis kompiuteris, skirtas produktyvumui keliaujant; „Iconia Tab 10“, 10 colių planšetinis kompiuteris žmonėms, kurie mieliau renkasi didesnį ekraną asmeninėms pramogoms; ir „Iconia One 8“, naujoji 8 colių planšetė žmonėms, norintiems lengvo ir portatyvaus planšetinio kompiuterio, idealaus dinamiškam multimedijų vartojimui, kad ir kur esant.
„Acer“ IFA atidarymą karūnuoja naujasis „Liquid Z500“ išmanusis telefonas, prisidedantis prie „Acer“ išmaniųjų telefonų komplekto, skirtas žmonėms, ieškantiems įperkamų įrenginių su naujausiomis technologijomis.
„Acer“ kiekvienas gali rasti produktą, kuris labiausiai atitinka jo poreikius, ir kartu gauti pilną paketą: elegantišką dizainą, aukštos kokybės medžiagas ir naujausią technologiją.