„Samsung Electronics Co. Ltd.“ parodoje „IFA 2011“ aptarė savo išmaniųjų televizorių pramonės vystymosi visame pasaulyje prognozes ir pristatė vaizdo ekranų naujoves.
Šeštus metus iš eilės „Samsung“ pirmauja Europoje ir visame pasaulyje televizorių pramonėje – užimama 1-oji pozicija pagal parduotų televizorių kiekį ir rinkos segmento dalį. Pirmojoje 2011 m. pusėje Europoje „Samsung“ plokščiųjų televizorių padalinio pajamos, įskaitant skystųjų kristalų (LCD) ir plazminius televizorius, siekė 30,7 proc. visų šio rinkos segmento pardavimų. Europos 3D televizorių rinkoje „Samsung“ produktai užima 46,3 proc. (pirmojoje 2011 m. dalyje). 2011 m. pradžioje kas trečias Europoje pirktas LED televizorius buvo pagamintas „Samsung“, o pusė visų Europoje mažmeninėje prekyboje parduotų 3D televizorių yra pažymėti „Samsung“ prekės ženklu.
Šių metų pradžioje „Samsung“ vartotojams pristatė naują ryšio sistemas turinčių televizorių seriją ir išleido pirmąjį išmanųjį televizorių. Nuo šių televizorių pasirodymo mažmeninėje prekyboje balandžio pradžioje praėjus 5 mėnesiams „Samsung“ jau pasiekė reikšmingų rezultatų.
- Turinio pasiūla išaugo 500 proc. Šiuo metu „Samsung Apps“ programėlių parduotuvėje galima įsigyti daugiau nei 900 programėlių.
- Vien per rugpjūčio mėnesį išleidusi 200 programėlių „Samsung“ per dieną pristato po 10 naujų programėlių visame pasaulyje tose šalyse, kur galima naudotis išmaniųjų televizorių paslaugomis. Parodoje „IFA 2011“ „Samsung“ Europos vartotojams pristatė CNBC, „Muzu.TV“, „HealthClubTV“ ir „BodyinBalance“ programėles, kurias bus galima įsigyti daugeliu kalbų. Šios programėlės papildo jau naudojamų išmaniųjų televizorių programėlių, tokių kaip „BBC iPlayer“, LOVEFiLM, „maxdome“ ar TF1, rinkinį.
- Iš „Samsung Apps“ programėlių parduotuvės jau parsisiųsta 10 milijonų programėlių. Visame pasaulyje per tris mėnesius parsisiuntimų skaičiaus augimas siekia 100 proc.
- Per 5 mėnesius po pristatymo labai išaugo „Explore 3D“ turinio paklausa. „Samsung“ internete talpinami 3D vaizdo įrašai visame pasaulyje nemokamai peržiūrėti jau 2 milijonus kartų. 30-yje Europos šalių peržiūrų kiekis siekia 1 milijoną. Šį mėnesį „Samsung“ išleis dar daugiau muzikinių vaizdo įrašų, filmų pristatymų ir dokumentinių filmų trimačiu formatu („Samsung 3D“ demonstracinį filmą, muzikinį filmą „We Are the World 25 for Haiti“ ir grupės „Black Eyed Peas“ koncerto pristatymą ir kt.).
Visame pasaulyje populiariausiųjų sąrašuose dominuoja vaizdo įrašų peržiūros programėlės („Netflix“, „YouTube“ ir „Vimeo“) bei informacinės programėlės („Goggle Maps“ ir „AccuWeather.com“).
Reikšmingas „YouTube“ ir „Samsung“ bendradarbiavimas toliau stiprinamas –populiariausia pasaulyje vaizdo įrašų sistema įtraukta į „Samsung“ 3D pasiūlymų rinkinį. „IFA 2011“ parodoje „YouTube“ pristato 3D turinį išskirtinai „Samsung“ išmaniesiems televizoriams. Šio tipo televizoriams pritaikytos „YouTube on TV“ funkcijos.
Prieš „IFA 2011“ parodą įvykusiame susitikime „Samsung“ Europos marketingo direktorius Michaelis Zoelleris ir „Samsung“ Europos turinio kūrimo vadovas Danas Saundersas bendradarbiavimo galimybes ir naujų programėlių idėjas aptarė kartu su turinio kūrimo partneriais iš Berlyno filharmonijos, „maxdome“ ir „Real Madrid“. „maxdome“ neseniai pristatė to paties pavadinimo vaizdo įrašų programėlę, skirtą „Samsung“ išmaniesiems televizoriams Vokietijoje. Artimiausiu metu HD ir 3D paslaugos bus pateikiamos naudojant „Samsung“ išmaniųjų televizorių programėles.
„Didžiausias skirtumas tarp išmaniojo televizoriaus programėlės ir „maxdome“ paslaugų kompiuteryje yra tas, kad mes nuo šiol galime pateikti filmus jiems specialiai sukurtame ekrane, – kalbėjo „maxdome“ produktų valdymo vadovas Rene Rummelis. – „maxdome“ siekia į gyvenamąją erdvę perkelti įspūdingos kokybės kino filmų vaizdus, tiksliai perteikiamus „Samsung“ ekranuose, todėl mums rūpi sukurti tai užtikrinančią paslaugą.“
„Samsung“ įkvepia naują gyvybę D8000 serijai
D8000 yra „Samsung“ elitinių išmaniųjų televizorių serija. Parodoje „IFA 2011“ kompanija pristato naujausią modelį D8000 – 60 colių (152,4 cm) įstrižainės išmanųjį televizorių. Naujojo įrenginio korpusas pagamintas pagal firminę „Samsung One Design“ koncepciją, todėl ekrano įstrižainė yra 1,5 m didesnė. Sukuriamas įspūdis, kad vaizdas išsiplečia už ekrano ribų, todėl yra dar tikroviškesnis ir labiau įtraukia. Televizoriai suteikia galimybę stebėti trimačio formato vaizdo įrašus, naudotis „Samsung“ išmaniųjų centrų („Smart Hub“) funkcijomis. Įdiegtas DVR sumanymas vartotojams leidžia daryti pertrauką stebint tiesiogines televizijos transliacijas, įsirašyti mėgstamus realybės šou ir viską peržiūrėti pasirinktu laiku.
Siekdama sukurti geriausią pramogų, technologijų ir estetikos derinį „Samsung“ bendradarbiauja su transliuotojais, turinio kūrėjais ir pramogų organizatoriais, diegia pažangiausias technologijas, tobulina dizainą, – pažymėjo „Samsung“ Vaizdo ekranų padalinio vadovas Boo-Keun Yoonas. – 2012 m. turime didelių planų dar labiau tobulinti televizorių kokybę, dizainą ir vartotojams suteikti dar daugiau komforto.“
„Samsung“ kartu su „Microsoft“ pristato SUR40
„Samsung“ ir „Microsoft“, sukūrusi technologiją „PixelSense™“, pristato naujos kartos „Microsoft Surface“ įrenginį, kuris rinkoje pasirodys lapkričio mėnesį. SUR40 įdiegta kompaktiškų ekranų technologija atpažįsta pirštus, rankas ir kitus ant ekrano padėtus daiktus. SUR40 montuojamas horizontaliai arba vertikaliai. Ant stalo dedamas kompiuteris gali būti naudojamas viešose vietose įvairiausiems tikslams.
- „Fujifilm“ SUR40 naudos kaip skaitmeninių fotografijų valdymo įrenginį, kuris vartotojams padės susikurti ir tvarkyti nuotraukų albumus.
- Šarlio de Golio ir Orli aerouostuose SUR40 užtikrins informacijos pateikimą ir pramogas poilsio kambariuose laukiantiems keleiviams.
- „Dassault Aviation“ naudos SUR40 virtualių orlaivių turų kūrimui, planuojant karines misijas, atliekant diagnostiką ir aptariant skrydžius su darbuotojais ir klientais.
Pirmieji SUR40 galės pamatyti rugsėjo 2–7 dienomis vyksiančios parodos „IFA 2011“ lankytojai „Samsung“ ekspozicijoje.