„Samsung Electronics“ pristatė LED televizorius pasaulio rinkai. Pirmiausia tai įvyko Korėjoje ir Europoje, vėliau sekė Šiaurės Amerika, Kinija, Pietryčių Azija, Vidurio Rytai, Afrika ir CIS (Common Wealth of Independent States) šalys. „Samsung Electronics“ nuosekliai kūrė LED televizorių technologijas pradedant 2006 m., kai Europos rinkai pristatė 40 colių (102 cm) LED televizorių. Šiais metais pristatyta visa LED televizorių serija papuošusi gausią televizorių rinką.
LED serijos televizorių modeliuose „Samsung Electronics“ vietoje CCFL lempų, kurios naudojamos įprastos konstrukcijos LCD televizoriuose, įdiegė LED apšvietimo diodus kartu su savo sukurtomis naujausiomis technologijomis, įskaitant „Samsung crystal LED“ sistemą, ypač aiškų vaizdą atkuriančią plokštę ir režimą „natural“, kuris užtikrina ypač ryškų ir kokybišką vaizdą. Tai visiškai naujas lygis nei įprasti televizoriai. LED televizoriai vartotojams suteikia daug geresnes paslaugas, ypač ploname, tik 29.9 mm storio, korpuse dera revoliucinės „Samsung“ technologijos ir išskirtinis dizainas, ekologija ir gyvsidabrio neturinčios medžiagos ir 40 % mažesnės elektros energijos sąnaudos. Be to, išskirtinės darbo tinkle funkcijos leidžia šiems televizoriams prisitaikyti prie vartotojų didėjančių lūkesčių matyti ir dalyvauti įvairiuose renginiuose, filmuose, žaidimuose ir kitose namų pramogose.
Elektronikos gigantas šiais metais išleido tris LED televizorių serijas: 6000, 7000 ir 8000. Serijas sudaro modeliai, kurių ekranų įstrižainė yra nuo 32 colių (81 cm) iki 55 colių (140 cm). Visų trijų serijų modeliuose įdiegtos trys pagrindinės savybės: ypač aukštos kokybės atkuriamas vaizdas, ypač plonas korpusas ir ekologiškumas. Visose serijose naudojama firminė „Samsung“ kadrų interpoliavimo technologija „Motion Plus™“. 8000-osios serijos televizoriuose įdiegtas 200 Hz kadrų keitimosi dažnis – keturis kartus didesnis nei įprastos konstrukcijos LCD televizoriuose, todėl labai kokybiškai atkuriamas greitai judančių objektų vaizdas dinamiškose scenose. 7000-osios ir 6000-osios serijų modelius įdiegtas 100 Hz dažnis, atkuriamas aiškus ir detalus sporto varžybų, žaidimų ir filmų vaizdas. Be to, 8000-oji ir 7000-oji serijos užtikrina puikias pramogų tinkle galimybes, vartotojai gali televizoriaus ekrane matyti įvairiausią turinį.
„Samsung Electronics“ taip pat atliko agresyvią šios produktų grupės marketingo kompaniją, kurios koncepcija – „nauja rūšis“. Daug investuota į šių televizorių komercinę ir spaudos reklamą pažymint naujųjų modelių išleidimą. Užkrečiantis vaizdo klipas, pavadintas „Extreme Sheep LED Art“ (Ypatingas LED menas), sukūrė baisų šurmulį tarp pasaulio interneto lankytojų. 2 savaičių laikotarpyje peržiūrėtas daugiau nei 4.7 milijonų kartų Britanijos „online“ vaizdo tinkle, sistemoje „Užkrečiantis vaizdo pokalbis“, šis „online“ vaizdo klipas užėmė pirmąją vietą mėnesio sąraše. Gamintojas aktyviai reklamavo LED televizorius prekybos centruose ir stengėsi nesudėtingai vartotojams paaiškinti, kas yra LED televizorius, kokius privalumus jis gali suteikti vartotojui.
2008-aisiais „Samsung Electronics“ užėmė pirmąją vietą ir iškovojo „tris 20 skaičių karūnas“ – televizorių parduota už 20 milijardų dolerių, parduota 20 milijonų LCD televizorių ir užimta 20 % visos LCD televizorių rinkos. „Samsung Electronics“ siekia užimti vietą Nr. 1 pasaulinėje televizorių rinkoje jau ketvirtus metus iš eilės. LED televizoriai visą veiklą smarkiai stimuliuoja ekonominės recesijos metu. Galingas „Samsung Electronics“ LED televizorių diegimas ne tik padeda pačiam gamintojui, bet ir stimuliuoja visą televizorių rinką, įskaitant prekybininkus, kurie laukia naujo proveržio iš ekonominio nuosmukio duobės.
LED televizorių galimybes rodo pranešimas apie „Samsung“ antrojo ketvirčio pajamas. „Samsung Electronics“ Skaitmeninių priemonių padalinio operacinės pajamos viršijo vieną trilijoną Korėjos vonų per ketvirtį pirmą kartą per visą padalinio veiklą. Tai pasiekta LED televizorių dėka.
Pasaulinės rinkos tyrimų agentūra „DisplaySearch“ nustatė, kad „Samsung Electronics“ užėmė pirmąją vietą LCD televizorių pasaulio rinkoje pirmojoje 2009-ųjų pusėje: parduotų televizorių rinkos dalis - 18.1%, gautų pajamų dalis - 22.9%. Pagal GfK duomenis „Samsung“ pirmavo Europoje, kurioje kompanijos parduotų televizorių rinkos dalis sudarė 32.4%, gautų pajamų dalis - 31.1%. Atotrūkis nuo antrąją vietą užimančio gamintojo vis didėja.
„Samsung Electronics“ sukurta nauja LED televizorių rinka teigiamai paveikė „DisplaySearch“ LED televizorių prekybos prognozes. Birželio 22 d. pranešime agentūra prognozavo, kad šiais metais LED televizorių paklausa sudarys apie 3.67 milijonų vienetų. Prognozė padidėjo daugiau nei 80 %, lyginant su ankstesniąja, kuri sudarė 2.01 milijono vienetų.
„Samsung Electronics“ LED televizorių puikią reputaciją patvirtina eilė gautų apdovanojimų, žurnalų apžvalgų ir pardavimų apimtys.
Šie televizoriai susikūrė pasaulyje geriausių televizorių reputaciją užkariaudami prestižinius apdovanojimus. Tai – šių metų „CES Innovation Award“ skirtas metų pradžioje, „iF Design Award“, „IDEA 2009“ ir „EISA Award“. Pasaulio žiniasklaida taip pat aukštai vertina vieną po kito „Samsung Electronics“ LED televizoriaus modelį. CNET UK žavisi „Samsung“ LED televizoriais ir sako: „Fantastiškas dizainas ir nuostabi vaizdo kokybė. Tai televizorius, kurį galima įsimylėti“. T3 ir „What Hi Fi Sound and Vision“ – Jungtinėje Karalystėje, „Home Theater“ - JAV, M3 - Švedijoje, LYD & BILDE - Norvegijoje, „Media Totaal“ – Olandijoje. Visi šie žurnalai išrinko LED televizorius pasaulyje geriausiais. LED gaminių serijų populiarumas didėja pasaulio specializuotuose leidiniuose. Netgi „Financial Times“ išskyrė puikią LED televizorių vaizdo kokybę: „Samsung“ LED televizoriai pakeitė nuomonę, kad HDTV raiškos vaizdo kokybė jau nebegali dar labiau gerėti“.
CNET USA ir „PC Magazine“ savo apžvalgoje taip pasakė apie 240 Hz technologiją: „Samsung“ ir „Sony“ – tik du LCD gamintojai užtikrina tikrąjį 240 Hz veiksmingumą,. Tokiu būdu pripažįstamas „Samsung“ televizorių technologijų pirmavimas. Kalbėdamas JAV radijo laidoje „Tech Guy“, žurnalo „Ultimate TV Magazine“ Vyriausias televizorių skyriaus redaktorius Scott Wilkinson taip pat labai išgyrė „Samsung“ televizoriuose įdiegus tikrąją 240 Hz technologiją.
Ekologija – tai dar viena sritis, kurioje „Samsung“ LED televizoriai yra puikiai vertinami. Tai pirmasis televizorius, kuriam skirtas SWAN ženklas – garbingiausias Švedijoje ir Šiaurės Europoje aplinkosaugos savybių įvertinimas. Švedai laikomi pažangiausias ir jautriausiais ekologijos klausimais visame pasaulyje. Balandžio mėn., vienos iš Britanijos antžeminės televizijos transliuotojų, „Five TV“ laida „Gadget Show“ pavadino „Samsung“ LED televizorių UE46B7000 Geriausiu ekologišku televizoriumi. CNET USA pripažino LED 6000-osios serijos modelį: „gaminys, kuris energijos naudojimo efektyvumu lenkia visus kitus plokščiuosius televizorius dėl išskirtinio energijos taupymo, kurį užtikrina LED technologija.“
„Samsung Electronics“ LED televizorių išskirtinumą taip pat liudija puikūs jų prekybos rezultatai. Birželio pabaigoje, praėjus tik 100 dienų po pristatymo, „Samsung“ LED televizorių pardavimai siekė pusę milijono vienetų (pagal prekybininkų teikiamus duomenis). Vieno milijono riba buvo viršyta rugsėjo pradžioje.
Tokių puikių rezultatų pavyko pasiekti dėka ne tik sėkmingos prekybos Šiaurės Amerikoje ir Europoje, kur populiarūs 40 colių ir didesni aukščiausios klasės televizoriai. šie modeliai populiarėja ir tokiose besivystančiose rinkose kaip Vidurio Rytai ir Afrika, Pietryčių Azija, Kinija ir Lotynų Amerika.
„Samsung Electronics“ mano, kad Europoje naujus produktus kuriantys gamintojai ypač smarkiai konkuruoja. LED televizorių pardavimai ypač žymūs Vokietijoje. Dėl savo vidinių nuostatų Vokietijos vartotojai ypač vertina visapusiškos paskirties ir funkcionalumo gaminius, todėl jų nuomonė labai ryškiai patvirtina „Samsung“ LED televizorių išskirtinumą.
Papildydami entuziastingą vartotojų požiūrį, viso pasaulio prekybininkai intensyviai parėmė „Samsung“ LED televizorių. Žymus Jungtinės Karalystės prekybos tinklas, kuris dirba tik su „premium“ klasės prekės ženklais, „Samsung“ LED televizoriams skyrė specialią vietą. Milžiniškas prekybos tinklas, turintis parduotuves visoje Europoje, eksponuoja „Samsung“ LED televizorius prie įėjimų į pagrindines parduotuves, todėl lankytojai turi praeiti šalia šių modelių.
Po pirmosios marketingo strategijos dalies „naujos rūšies gimimas“, „Samsung Electronics“ planuoja naujos koncepcijos marketingo kampaniją, kuri akcentuos išskirtinę LED televizorių vaizdo kokybę. Šios kampanijos metu, „Samsung“ kreiptis į vartotojus emocingiau ir kalbėti apie tai, kad žiūrimas televizorius, kurio atkuriamas vaizdas yra ypač tikroviškas. Vartotojui tiesiog prieš akis turint puikų akivaizdų pasiūlymą, įspūdis fokusuojamas į visame pasaulyje aukštai vertinamą „Samsung“ LED televizorių vaizdo kokybę.
Pasauliui „Samsung Electronics“ savo gaminius ir pirmavimą kuriant technologijas, LED televizorius demonstruos pasaulyje didžiausioje vaizdo-garso ir multimedijos priemonių parodoje IFA 2009, kuri vyks šešias dienas nuo rugsėjo 4-osios (penktadienis) iki rugsėjo 9-osios (trečiadienis) Berlyne, Vokietija.