Prieš daugiau nei dvidešimt metų pasaulį išvydo turbūt pati ikoniškiausia konsolė per visą vaizdo žaidimų istoriją. Iš karto po originaliojo „Playstation“ pasirodymo „Sony“ pradėjo jos pamainos kūrimą ir per visus tuos metus sukūrė tikrai kažką įspūdingo. „Emotion Engine“ ir 32 megabaitai operatyviosios atminties (iki tol tai buvo nematyta) leido žaidimams veikti be priekaištų ir tai lėmė milžinišką jos sėkmę. Skaičiai kalba patys už save, nes per visą jos gyvavimo laikotarpį buvo parduota daugiau nei 155 milijonai šio žaidimų kompiuterių. Šio skaičiaus nesugebėjo prisivyti ir jos įpėdiniai „Playstation 3“ ir „Playstation 4“, kurių buvo parduota 87 mln. ir 113 mln. vienetų atitinkamai. Žemiau pateiksime penkis faktus apie „Playstation 2“, kurių tikriausiai nežinojote.
Dizainas buvo nukopijuotas nuo „Atari“ žaidimų kompiuterio
Kas keisčiausia, kad „Playstation 2“ buvo toks sėkmingas, nepaisant to, kad jo išvaizda buvo akivaizdžiai nukopijuota nuo paskutinio „Atari“ žaidimų kompiuterio „Falcon Microbox 030/040“. Net pačiame patente yra paminima „Atari“ bendrovė ir galimybė konsolę laikyti tiek horizontaliai, tiek vertikaliai buvo taip pat „pasiskolinta“ iš jų. Dabar viena iš šių dviejų įmonių yra lyderė vaizdo žaidimų industrijoje, o kita tik kuria pavienius žaidimus. Tiesa, pastarieji paskutiniu metu yra pristatę kelias konsoles, bet vis tiek niekaip nesugeba grįžti į savo auksinius laikus.
„Playstation 2“ buvo gaminamas iki pat „Playstation 4“ pasirodymo
Ši konsolė buvo tokia sėkminga, kad ji buvo ir toliau gaminama iki pat 2013-ųjų, tiksliau iki mėnesio prieš „PS4“ startą. Tai reiškia, kad „Sony“ ją ir toliau kūrė per visą „Playstation 3“ gyvavimo erą, o paskutinis žaidimai, skirti jai buvo 2013-aisiais išleisti „Fifa 14“ ir „Pro Evolution Soccer 2014“. Tiesa, jie jau nepasiekė tokių aukštumų kaip pavyzdžiui „GTA: San Andreas“, kurio buvo parduota net 17 milijonų kopijų nuo pat 2004-ųjų.
Krovimosi langas turėjo unikalią funkciją
Visi, kurie turėjo šį kompiuterį turbūt iš daugelio įsimintinų funkcijų prisimena baltus bokštus, kurie nuolatos kilnojosi aukštyn ir žemyn. Kaip pasirodo, šie vaizdai turėjo užslėptą reikšmę. Šie bokštai atvaizdavo išsaugotus žaidimus, o tai reiškia, kuo daugiau jų matosi, tuo daugiau jų informacijos yra saugoma konsolės atmintyje. Ši funkcija kaip ir neturėjo kažkokios specialios paskirties, bet tai buvo puikus būdas sužinoti ar kurie nors failai buvo pažeisti.
Vienas iš savininkų pasikeitė savo vardą į „PS2“
Tikriausiai visi kuo nors susižavėję galime pridaryti kvailiausių dalykų, bet turbūt nedaugelis išdrįstų savo pavardę pasikeisti į mėgstamos įrangos pavadinimą. 2002-aisiais Didžiosios Britanijos gyventojas D. Holmes praktiškai įsimylėjo „Playstation 2“ konsolę ir oficialiai pasikeitė savo vardą į Dan Playstation2. Pats Dan arba (Playstation 2) teigė, kad jis šį kompiuterį pasiima kartu į atostogas ir dar tada išleido daugiau nei 7 tūkstančius svarų vaizdo žaidimams, o ši suma atrodytų tik dar įspūdingiau šiandien.
Jau tada konsolėje buvo „Netflix“
Dabar atrodo, kad tai nieko ypatingo, bet reikia suprasti, kad tai vyko šio tūkstantmečio pradžioje. Nepaisant to, kad „Netflix“ pasirodė dar 1997-aisiais, bet iki 2000-ųjų pradžios jis tikrai nebuvo toks populiarus. Vėliau pasirodžiusios transliavimo platformos yra natūralus dalykas šiais laikais, bet tikriausiai daugelis nežinojo, kad jau „Playstation 2“ turėjo šią galimybę naudojant specialų diską. Tiesa, tai nebuvo Jungtinės Amerikos valstijos, bet Brazilija, kurioje įsirašius programą šia platforma buvo galima naudotis iki pat 2012-ųjų.