Naujos kartos elektrinių transporto priemonių lyderiai „Trafic“, „Estafette“ ir „Goelette“ laužo nusistovėjusius šio segmento standartus ir tampa pirmosiomis markės transporto priemonėmis, kuriose naudojama „Ampere“ sukurta lanksti, keičiamo dydžio programiškai valdomos transporto priemonės architektūra (SDV).

Naujas požiūris į transporto priemonių dizainą
Iki šiol transporto priemonės buvo projektuojamos aplink važiuoklę ir vidaus degimo variklį arba elektrinę galios pavarą. Tuomet gamintojai įtraukdavo elektronines funkcijas ir išankstinės įrangos paketus, reikalingus įvairioms funkcijoms ir versijoms.
Toks požiūris į transporto priemonių projektavimą reikalavo labai daug elektroninių valdymo blokų (iki 80 vienai transporto priemonei), o tai ribojo našumą ir galimybę integruoti naujas funkcijas.
Įgyvendindama požiūrį, panašų į tą, kuriuo kuriami galingiausi kompiuteriai, „Ampere“ naująjį SDV metodą grindė viena platforma su centralizuota programinės įrangos architektūra ir sujungta išmaniąja operacine sistema, skirta greitai ir patikimai valdyti, analizuoti ir atnaujinti transporto priemonės funkcijas.
Galingi kompiuteriai veikia kaip transporto priemonės smegenys, apdorojančios transporto priemonėje esančių jutiklių, ypač pagalbos vairuotoju sistemų (ADAS), transmisijos, važiuoklės valdymo ir multimedijos ir (arba) ryšio paslaugų, surinktus duomenis. Šiuos kompiuterius galima papildyti naujomis funkcijomis ir taip modernizuoti transporto priemonę arba prailginti jos eksploatavimo laiką naudojant „Ampere“ sukurtą automobilio operacinę sistemą arba CAR OS.
Šis revoliucinis metodas, sukurtas ir išplėtotas „Ampere“ inžinierių, apibrėžia naujus standartus. Pirmieji šį sprendimą išbandys „Trafic“, „Estafette“ ir „Goelette“ naudotojai.
Kiekvienam naudotojui pritaikyta transporto priemonė

Verslo klientai galės atnaujinti savo transporto priemonę visą eksploatavimo laikotarpį, lygiai taip pat, kaip nešiojamąjį kompiuterį ar telefoną, realiuoju laiku papildydami ją naujomis funkcijomis. Galimi personalizuoti pasiūlymai, atspindintys kiekvieno asmens faktinius naudojimo poreikius ir vairavimo įpročius.
Tai leis pagerinti verslo klientų patirtį, nes funkcijos bus pritaikytos prie jų veiklos ir reikalavimų:
- specialiose transporto priemonėse, pavyzdžiui, greitosios pagalbos, gaisrinės ar policijos automobiliuose, refrižeratorinėse transporto priemonėse ir kituose pertvarkytuose automobiliuose, galės būti diegiamos specialios programėlės, skirtos unikaliam, centralizuotam kiekvieno komponento valdymui. Panašus požiūris įgyvendinamas „openR link“ su „Convertor Companion“ – apdovanojimus pelniusia naujove, diegiama „Renault Master“ – tačiau SDV sistema bus išmanesnė;
- įmonės, naudojančios savo operacinę sistemą, pavyzdžiui, pristatymams atlikti, galės integruoti ją į transporto priemonės multimedijos sistemą, kad galėtų realiuoju laiku siųsti informaciją (laiką, maršrutą, kontaktus, pastabas ir t. t.) reisus vykdantiems vairuotojams;
- transporto priemonių parko naudotojai galės prisijungti prie savo profilio ir naudotis asmenine sąsaja su pageidaujamais transporto priemonės nustatymais ir programėlėmis.
Didesnis saugumas
Jau dabar transporto priemonėse diegiama prognozuojamoji techninė priežiūra SDV architektūros dėka taps dar tikslesnė dėl praktiškai neriboto skaičiavimo pajėgumo ir intelekto. Tams įmanoma realiuoju laiku stebėti kai kurių dalių susidėvėjimą ir inicijuoti nuotolinę diagnostiką, kad būtų galima planuoti remontą arba, jei įmanoma, imtis tiesioginių taisomųjų veiksmų.
Ši funkcija bus ypač naudinga transporto priemonių parkų valdytojams, nes leis optimizuoti išlaidas, eksploatavimo laiką ir transporto priemonių prieinamumą.
Didesnė vertė
Galimybė atnaujinti programiškai valdomas transporto priemones per debesį ne tik sustiprins vairavimo ir buvimo transporto priemonėje patirtį, bet ir padidins transporto priemonės vertę. Praktiškai tai reiškia, kad trejų ar ketverių metų senumo transporto priemonė praras mažiau vertės, nes bus patobulinta naujomis funkcijomis. Tai reiškia didesnę likutinę vertę.
Ši „apsauga nuo nuvertėjimo“ bus ypač naudinga lengvosioms komercinėms transporto priemonėms. Šios bus naudojamos ilgiau ir intensyviau nei lengvieji automobiliai.