Į Portugaliją šimtus žurnalistų ir svarbių asmenų iš įvairiausių pasaulio kampelių sukvietusi bendrovė „CFMoto“ pristatė net aštuonias naujienas. Per keletą dienų garsiajame Algarvės regione, Portimauno (Portimão) miesto apylinkėse, trukusią išsamią prezentaciją įmonės specialistai pirmą kartą oficialiai parodė penkis naujus motociklus, taip pat naują galingiausio keturračio versiją bei du naujus bagius, iš kurių vienas – varomas vien elektros energija.
Išbandyti naujienas svečiams buvo pasiūlyta tarptautinėje Algarvės trasoje, kurioje dar visai neseniai buvo rengiamas ir „Formulės-1“ etapas, taip pat bekelės trasose.
Nauji modeliai ir variklis
Bendrovė pristatė penkis naujus motociklus: 125NK, 675NK, 675SR-R, 700MT ir 800MT-X.
„CFMoto 675NK“ modelyje debiutavo visiškai naujas skysčiu aušinamas 3 cilindrų DOHC variklis, išvystantis 66 kW galią, esant 11 000 aps./min., ir 68 Nm sukimo momentą, esant 8 250 aps./min. Ypatingas jo privalumas – santykinai mažas 189 kg svoris, suteikiantis pranašumą prieš analogiškus konkurentų gaminius. Be to, naujasis variklis visiškai atitinka „Euro5+“ reikalavimus.

„CFMoto 675SR-R“ (gamintojo nuotr.)
Sportiškasis 675SR-R modelis išsiskiria itin aerodinamišku dizainu, aptakiomis linijomis ir agresyvia forma. Jo variklis leidžia pasiekti maksimalų 220 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. galima pagreitėti per 3,6 sek. Šio motociklo galimybėmis svečiai galėjo įsitikinti įspūdingoje Algarvės F1 trasoje, pasižyminčioje įkalnėmis, nuokalnėmis, aklais bei greitais posūkiais ir ilga starto finišo tiesiąja – šie dalykai neišvengiamai kaitina kraują.
SR-R sėdėsena yra kur kas agresyvesnė nei NK modelio dėl žemiau siekiančių vairo rankenėlių ir aukščiau pakeltų pakojų – tai leidžia drąsiau įvažiuoti į posūkius. Motociklas primena lenktyninius modelius dėl vamzdinės metalo lydinio važiuoklės, tačiau dėl pritaikytų naujausių technologijų ir naudojimo paprastumą užtikrinančios ergonomikos jis išsiskiria universalumu.
675SR-R montuojama ABS sistema su modifikuojama traukos kontrole, galima rinktis važiavimo režimus, taip pat yra 5 colių įstrižainės TFT ekranas. Motocikle sumontuota visiškai reguliuojama KYB pakaba su 41 mm USD šakėmis bei 300 mm ir 240 mm stabdžių diskai.
Bekelei ir miestui

„CFMoto 800MT-X“ (gamintojo nuotr.)
Naujasis 800MT-X yra Lietuvoje neblogai žinomo 800MT labiau į bekelę orientuota versija. Naujasis motociklas turi 21 colio priekinį ratą (vietoj 19 colių), pasižymi didesne prošvaisa (240 mm) ir pakabos eiga (230 mm) bei visiškai reguliuojama abiejų ratų amortizacija, taip pat jame žemiau sumontuotas ergonomiškos formos iš šonų apgaubiantis 22,5 l degalų bakas.
Šiame modelyje, palyginti su 800MT versija, 10 Nm padidintas sukimo momentas (iki 87 Nm) ir naudojant veleno balansavimo technologiją sumažintas vibracijų lygis. Visi šie pakeitimai leidžia motociklą geriau valdyti nuvažiavus nuo asfalto.
Išvengti bet kokių spūsčių miestuose padedantis „CFMoto 125NK“ sveria tik 142 kg ir turi vieno cilindro 11 kW galios ir 11 Nm sukimo momentą pasiekiantį „Euro5+“ klasės variklį. Mažoje aikštelėje vingiuotoje trasoje šį modelį išbandę svečiai akcentavo stebėtinai stabilų motociklo elgesį posūkiuose.
Gamintojai paaiškino, kad 125NK gerai važiuoja dėl 37 mm USD šakių bei viengubo amortizatoriaus, kuris tiksliai pritaiko amortizaciją prie įvairių kelio sąlygų ir užtikrina išskirtinį valdymą ir komfortą. Patikimą stabdymą lemia 292 mm ir 220 mm diskiniai stabdžiai, dviejų kanalų ABS ir reguliuojama traukos kontrolė.
„CFMoto“ siūlo gana plačią MT (Multi-functional Touring) modelių gamą, pavyzdžiui, 450MT ar „800 MT Explorer“, tačiau norintiems dažniau leistis į patogias keliones bekelėje labiau tiks antrosios kartos 700MT modelis, nes jis pasižymi rafinuotesniu valdymu, tvirtumu ir labiau atliepia vairuotojų, mėgstančių derinti kasdienį važinėjimą į darbą su ilgesnėmis išvykomis, poreikius.
Šis motociklas išsiskiria žema sėdyne (jos aukštis – 800 mm), o jo variklis buvo patobulintas, siekiant užtikrinti sklandesnį darbą ir didesnį sukimo momentą esant žemiems sūkiams. Jame montuojamas 20 litrų degalų bakas ir platus vairas, važiuoti patogiau ir dėl 19 bei 17 colių aliuminio stipinų ratlankių.
Į 700MT įdiegtos atjungiamos ABS ir traukos kontrolės sistemos, o papildomai galima sukomplektuoti daugybę įvairiausiose kelionėse praversiančių elementų: nuo rankų apsaugos ir šildomų rankenėlių iki kilnojamo priekinio stiklo ar nuimamų pakojų. Per 5 colių TFT ekraną pasiekiamos „CFMoto Ride“ programėlės.
Elektrinė naujiena

„9CFMoto ZForce Z10“ bagiai (gamintojo nuotr.)
Greta naujų motociklų „CFMoto“ pristatė ir naująjį keturratį „CForce 1000 MV“ (Mud Version) bei pirmąjį savo gamoje turbininiu varikliu varomą bagį „CFMoto ZForce Z10“. Taip pat debiutavo ir elektrinis bagis „UForce U6 EV“ – jis sudomins ne tik pramogų ieškotojus, bet ir tuos, kam reikia tylaus verslo įrankio.
„CForce 1000 MV“ versija atsirado po išsamių konsultacijų su didele tarptautine bendrovės produktų vartotojų baze ir purvo trasų entuziastais. Atsižvelgiant į iššūkius, kylančius važiuojant per purvo dangas, buvo patobulintos įsiurbimo ir aušinimo sistemos, taip pat sumontuotos didelio profilio padangos. Be to, šios versijos keturratis pasižymi didesne prošvaisa ir platesne tarpvėže.
Elektriniame UV6 EV montuojama pačios „CFMoto“ sukurta jėgos pavara ir nuolatinis sinchroninio magneto elektros motoras su tiksliai atitaikyta transmisija. Bagis generuoja 35 kW galią ir 74 Nm sukimo momentą, o viena įkrova gali nuvažiuoti iki 110 kilometrų.
Tylus, greitas ir galingas modelis nuo 0 iki 60 km/val. įsibėgėja greičiau nei per 6 sekundes ir išvysto maksimalų 80 km/val. greitį. Juo galima patogiai įkrauti išorinius įrenginius ar net juos persivežti dėl galimybės vilkti iki 800 kg svorį. Dėl šių savybių jį lengva pritaikyti viešbučių, komunalinių paslaugų, parkų priežiūros ir panašiai veiklai.
Sėkminga plėtra
Skirtinguose pasaulio kampeliuose gamyklas turinti Kinijos bendrovė siekia skatinti plėtrą, rinkai pateikdama dar daugiau įspūdingą gamą papildančių produktų. Renginio metu „CFMoto“ pardavimo Europoje viceprezidentas Markusas Ferchas atskleidė, kad 2024-aisiais įmonė pasiekė 21 proc. augimą, o vien per pirmąjį pusmetį gavo 1,6 mlrd. JAV dolerių pelną. Bendrovės atstovo teigimu, tai labiausiai lėmė puikus pasaulinis prekybos ir platinimo tinklas, taip pat – 100 mln. JAV dolerių viršijanti investicija į produktų tyrimus ir plėtrą.
„CFMoto“ produktai populiarūs ir Lietuvoje. 2024 metais bendrovė mūsų šalyje pardavė 1203 keturračius ir fiksavo 24,4 proc. pardavimo augimą bei užėmė 69 proc. visos naujų modelių rinkos.