Naujoji „Audi A6“ versija, pristatoma su „Avant“ stiliaus kėbulu, yra dinamiškesnė, efektyvesnė ir labiau skaitmeninė nei bet kada anksčiau. Modernūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai su švelnia „MHEV plus“ hibridine technologija pasižymi didesniu našumu ir mažesne CO2 emisija. Ilgose kelionėse ir mieste adaptyvi pneumatinė pakaba ir visų ratų vairo mechanizmas užtikrina aukštą vairavimo komfortą ir veržlų valdymą, o išskirtinis 0,25 oro pasipriešinimo koeficientas reiškia didelį efektyvumą ir demonstruoja puikią formos ir funkcijos kombinaciją.

„Praėjusiais metais „Audi“ pristatė daugiau nei dešimt naujų modelių, o šiemet tęsiame ne mažiau ambicingą produktų portfelio plėtrą, apimančią visų tipų pavaras. Naujasis „A6 Avant“ sukurtas galvojant apie klientus, kurie ieško patogaus kasdienio automobilio, užtikrinančio aukščiausios klasės patirtį net ir ilgesnėse kelionėse. Jo galingas, tačiau efektyvus variklis ir puikus valdymas užtikrina išties dinamišką vairavimo pojūtį. A6 modelių šeima yra verslo klasės lyderė, todėl esame užtikrinti, kad naujasis modelis ir šiais metais bus tarp geriausių pasirinkimų“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.
Tobula sąveika: dizainas ir aerodinamika
Aiškios ir elegantiškos linijos suteikia „Audi A6 Avant“ funkcionalų ir laikui nepavaldų charakterį. Tai atspindi ir automobilio dizainas, ir aerodinamika – 0,25 oro pasipriešinimo koeficientas yra geriausias tarp visų „Avant“ modelių su vidaus degimo varikliu.
Be didelių oro srauto angų ir valdomų šalto oro įsiurbimo angų priekyje, prie šio aerodinamikos pasiekimo labiausiai prisideda įspūdingas stogo spoileris ir aerodinaminės plokštės galinio lango šonuose. Sportiška galinė dalis su akį traukiančiu difuzoriumi įkūnija tipiškus „Avant“ bruožus. Kartu su galingai iš pečių linijos besiveržiančiomis „quattro“ ratų arkomis ir plačia vėže, galinė dalis pabrėžia dinamišką modelio dizainą. Tuo tarpu ilga ratų bazė ir pailgintas variklio gaubtas įkūnija eleganciją ir įtvirtina tobulas „A6 Avant“ proporcijas.
Ekonomiškas ir galingas: „MHEV plus“ technologija

„MHEV plus“ švelnios hibridinės technologijos pavaros atlieka pagrindinį vaidmenį užtikrinant išskirtinę vairavimo patirtį. Tokia dalinė elektrifikacija atlikta 2.0 TDI keturių cilindrų 150 kW (204 AG) ir 3.0 TFSI šešių cilindrų 270 kW (367 AG) varikliuose. „MHEV plus“ sistema palaiko vidaus degimo variklį, didina našumą ir važiavimo komfortą bei sumažina anglies dvideginio emisiją.
„A6 Avant“ gali važiuoti naudodamas vien elektros energiją automobilį statant ar manevruojant aikštelėje, važiuojant mieste lėtai judančiame eismo sraute ar įvažiuojant į gyvenvietę.
Sportiškumo ir komforto sintezė: važiuoklė ir vairo mechanizmas
Tokios pasirenkamos funkcijos kaip visų ratų vairo mechanizmas ir kėbulo aukštį bei amortizaciją reguliuojanti adaptyvioji pneumatinė pakaba išgrynina „A6 Avant“ sportiškumo ir komforto sintezę. Be to, sportinis „quattro“ diferencialas užtikrina dar didesnį manevringumą.
Standartinis progresyvus naujojo „A6 Avant“ vairo mechanizmas dabar reaguoja dar tiksliau. Palyginti su pirmtaku, visos vairo sistemos grandinės elementai buvo dar labiau sustiprinti – nuo torsiono ir tvirčiau pritvirtintos vairo kolonėlės iki standesnių svirčių įvorių. Taip pat šiek tiek padidintas priekinės ašies posvyris. Šie patobulinimai užtikrina dar tikslesnį vairo atsaką ir geresnį ryšį su keliu, o kartu su didelio našumo pavara suteikia precizišką ir lengvą valdymą.
Visų varančiųjų ratų vairo mechanizmą galima užsisakyti kaip papildomą įrangą kartu su „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Jis veikia su dinamine funkcija, kurios reakcijos greitis dar labiau pagerintas. Važiuojant nedideliu greičiu, galiniai ratai pasisuka iki penkių laipsnių priešinga kryptimi nuo priekinių. Dėl to automobilis tampa judresnis miesto eisme ir siaurose kreivėse, o apsisukimo spindulys sumažėja iki vieno metro. Važiuojant vidutiniu ir didesniu greičiu, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi, todėl automobilis valdomas stabiliau ir dar tiksliau.
Aukščiausio lygio komfortas ir skaitmeninės funkcijos interjere

Erdvus interjeras ir pažangiausios technologijos užtikrina aukščiausią kelionės komforto lygį. Valdymo koncepcijoje pirmenybė teikiama vairuotojui, o panoraminis ir keleiviams skirtas ekranas praplečia skaitmeninės patirties ribas. Personalizavimas čia vaidina svarbų vaidmenį, lygiai kaip ir apšvietimo srityje. Vairuotojas gali rinktis iš septynių skaitmeninių šviesos parašų priekyje ir gale.
Aktyvūs segmentai, kurie išmaniai reguliuoja šviesos intensyvumą, yra novatoriškos technologijos įrodymas, ypač kartu su antros kartos skaitmeniniais OLED galiniais žibintais. Jie ne tik kuria unikalų vizualinį identitetą, bet ir didina eismo saugumą.
Prabangos pojūtį dar labiau sustiprina daugybė aukščiausios klasės funkcijų, įskaitant reguliuojamą panoraminį stiklinį stogą, aukščiausios kokybės „Bang & Olufsen“ garso sistemą su individualiam muzikos klausymosi malonumui skirtais garsiakalbiais, sumontuotais priekinių sėdynių galvos atramose, ir išskirtinę patirtį garantuojančiu 3D garsu. Be to, pasirenkamas keturių zonų automatinės klimato kontrolės paketas užtikrina ypač aukštą komforto lygį vairuotojui ir keleiviams tiek priekyje, tiek gale. Pasirenkamą oro kokybės paketą sudaro jonizatorius ir smulkių dalelių jutiklis, pagerinantys oro kokybę salone.