Turtingu „Nismo“ padalinio paveldu besiremiantis automobilių gamintojas „Nissan“ į kelius išleido japonų dizaino įkvėptą patobulintą elektromobilį „Nissan Ariya Nismo“. Naujokas pasižymi įprasto „Ariya“ modelio atributais: 87 kWh talpos baterija, „e-4ORCE“ sistema ir pan., tačiau jame įdiegta daugybė patobulinimų, kad vairuotojas patirtų dar stipresnių įspūdžių.

Įspūdingas pagreitėjimas ir valdymas posūkiuose
„Ariya Nismo“ montuojama iš standartinės versijos perimta 87 kWh talpos baterija, tačiau „Nismo“ meistrai patobulino galios sistemą: jos maksimali galia pakilo beveik 130 AG ir dabar siekia 435 AG (320 kW), o maksimalus sukimo momentas tebesiekia įspūdingus 600 Nm. To pakanka, kad naujasis elektromobilis nuo 0 iki 100 km/val. galėtų pagreitėti per 5 sek., o padidinti greitį nuo 80 km/val. iki 120 km/val. jam pavyksta per vos 2,4 sek.
Vis dėlto „Ariya Nismo“ galimybės atsiskleidžia ne tik įsibėgėjant tiesa linija. Dėl automobilio visų varančiųjų ratų sistemos „e-4ORCE“ ir kitų agregatų patobulinimų akivaizdžiai pagerėjo valdymo savybės ir atsako į vairuotojo veiksmus greitis.
„Ariya Nismo“ versijoje naudojama specialiai sureguliuota „e-4ORCE“ sistema gali maksimaliai padidinti mechaninį sukibimą, reguliuodama kiekvienam ratui siunčiamą galią 10 000 kartų per sekundę. Standartinis sukimo momento perdavimo balansas tarp ašių buvo pakeistas į 60:40 santykį galinių ratų persvarai. Tai suteikia sportiškesnį važiavimo pojūtį, palyginti su įprasta elektromobilio versija, ir 12 proc. pagerina tiesinį stabilumą.
Pakaba taip pat visapusiškai perdaryta: buvo iš naujo sureguliuoti stabilizatoriai, amortizatoriai ir peržiūrėtas spyruoklių įtempimas. Dėl to pagerėjo svorio balansas, kėbulo valdymas ir automobilio reakcija važiuojant didesniu greičiu. Perreguliuotas vairo stiprintuvas padeda geriau jausti kelią ir patirti tiesioginį atsaką, kai greitis didėja.
Naudodami „i-Booster“ sistemą, inžinieriai padidino ir stabdymo efektyvumą. Jie pakoregavo energijos regeneracijos stabdant parinktis, taip pat parinko naujas padangas.

Visos šios detalės leidžia vairuotojams patirti labiau jaudinančio ir įtraukiančio vairavimo malonumą, būdingą „Nismo“ dirbtuvėse patobulintiems automobiliams. Be viso to, vairuotojai galės jaustis ypač saugūs kelyje.
Siekiant dar labiau padidinti automobilio universalumą, jame įdiegtas naujas „Nismo“ vairavimo režimas, kuris pagerina elektromobilio reakciją į vairuotojo veiksmus, todėl vairavimas tampa dar labiau jaudinantis ir malonesnis.
Sportiškas stilius ir patobulintos aerodinaminės savybės
Subtiliai atnaujintas „Ariya Nismo“ dizainas dar geriau atspindi jo sportišką DNR. Nuoseklus ir skulptūriškas elektromobilio dizainas suteikia papildomų emocijų, o dėl stilingų papildomų elementų automobilis išsiskirs iš minios kelyje ar stovėjimo aikštelėje.
Nauji oro aptakai ir sklendės padeda sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą ir sklandžiai skirsto oro srautą išilgai kėbulo. Naujas priekinis oro srauto nukreipiklis su sūkurių generatoriais, išplėsti apatiniai buferiai, dvigubas difuzorius ir viršutinis galinis oro aptakas padeda sumažinti automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą įspūdingais 40 proc.
Ant unikalių 20 colių „Nismo“ reljefo „Enkei“ ratlankių montuojamos specialios „Michelin Pilot Sport EV“ padangos užtikrina didesnį sukibimą ir saugumą kelyje. Kartu šie dalykai sumažina neamortizuojamą masę ir pagerina stabdžių aušinimą.
Naudojant „Enkei“ patentuotą MAT technologiją pagaminti „Ariya Nismo“ aliuminio lydinio ratlankiai pasižymi puikiu tvirtumo ir svorio santykiu. Tuo jie panašūs į kaltinius ratus, todėl dizaineriai gali naudoti plonesnius stipinus, kad užtikrintų efektyvesnį stabdžių aušinimą.
Sportiškesnis, bet be komforto kompromisų

„Ariya Nismo“ pasižymi kruopščiai pertvarkytu salonu – nuo sėdynių iki vidaus apdailos, tad visi keliaujantys elektromobiliu gali mėgautis aukščiausios kokybės medžiagomis. Sėdynės, apdailintos zomšą primenančiu audeklu ir siuvinėtais „Nismo“ logotipais, yra specialiai sukurtos sportiškam vairavimui. Jos suteikia geresnę atramą, posūkiuose geriau prilaiko kūną, bet ne komforto sąskaita.
„Nismo“ esmę galima jausti visame salone – nuo naujų skaitmeninių prietaisų matuoklių dizaino iki ikoniškų markės raudonų siūlių ant vairo ir išskirtinių raudonų „Nismo“ akcentų. Visa tai asocijuojasi su sportiškumu ir aukšta kokybe. Elegantišką atmosferą dar labiau sustiprina visame salone naudojama pajuodintos medienos tekstūra. Ji suteikia rafinuotumo ir šiuolaikiškumo įspūdį.
Vidinės erdvės patobulinimai atspindi sportiškesnį „Ariya Nismo“ charakterį, tačiau praktiškumas ir patogumas išlieka be kompromisų.
„Ariya Nismo“ versiją bus galima įsigyti „Gun Grey“ pilkos ir „Pearl Black“ juodos spalvų, taip pat bus siūlomi du dvigubų atspalvių variantai, nudažyti „White Pearl“ baltais ir „Stealth Grey“ pilkais dažais.
Išankstinių „Ariya Nismo“ užsakymų kaina – 56 990 Eur. Pirmieji automobiliai Baltijos šalis pasieks jau šį pavasarį.