Vokietijos automobilių koncernas BMW pristato naują „M“ serijos narį – „M3 CS Touring“, kuriame susijungia lenktyninių automobilių savybės ir praktiškas universalumas. Galingas 405 kW (550 AG) variklis, lengvų anglies pluošto (CFRP) komponentų naudojimas bei sportinė važiuoklės technologija leidžia šiam modeliui įsiveržti į rinką kaip vienam universaliausių ir dinamiškiausių automobilių savo klasėje.
„Naujasis „BMW M3 CS Touring“ yra skirtas vairuotojams, kurie siekia suderinti lenktynių trasos jaudulį su kasdienio vairavimo praktiškumu. Šis modelis siūlo itin universalią patirtį – nuo sportinio vairavimo iki patogaus važinėjimo kelionėse su šeima ar draugais. Šis modelis su galingu varikliu ir visų varomųjų ratų sistema pasiekia aukščiausią našumą, tačiau yra ir praktiškas kasdieniam naudojimui. Lenktyninis temperamentas ir didelė bagažinės talpa leidžia šiam modeliui būti unikaliu pasirinkimu vairuotojams, kurie nori turėti viską viename automobilyje. Verta išskirti, kad naujo dizaino anglies pluošto elementai optimizuoja aerodinamines savybes“, – pasakoja BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto“ direktorius Aurimas Tamašauskas.
Lengvas, bet galingas
„BMW M3 CS Touring“ dizainas atspindi automobilio lenktyninį charakterį ir funkcionalumą. Siekiant maksimaliai sumažinti svorį ir padidinti kėbulo standumą, plačiai naudojamas anglies pluoštu sustiprintas plastikas (CFRP). Iš šios medžiagos pagamintas variklio gaubtas, priekinis buferio skirstytuvas, priekinės oro įsiurbimo angos, išorinių šoninių veidrodėlių korpusai bei galinis difuzorius. Tai ne tik sumažina bendrą automobilio svorį, bet ir gerina aerodinamines savybes.
Tokia konstrukcija tęsiasi ir salone – sportinės sėdynės bei kiti anglies pluošto apdailos elementai sustiprina sportišką atmosferą. Dėl visų šių sprendimų „BMW M3 CS Touring“ yra maždaug 15 kg lengvesnis už standartinį „BMW M3 Competition Touring“ su „M xDrive“ sistema.
Automobilio eksterjere išsiskiria naujos kartos BMW priekinės grotelės, kurios suteikia automobiliui modernią bei sportišką išvaizdą. Nepaisant išreikštos sportinės prigimties, „BMW M3 CS Touring“ išlieka praktišku automobiliu su itin lanksčiu salonu. Bagažinės talpa svyruoja nuo 500 iki 1510 litrų, todėl automobilis tinka tiek savaitgalio išvykoms, tiek lenktynių entuziastams.
Variklis, kuris nebijo lenktynių trasos
„BMW M3 CS Touring“ variklis buvo kuriamas taip, kad užtikrintų aukštą našumą lenktynių trasoje. Automobilio 3.0 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklis buvo projektuotas siekiant maksimalaus našumo ekstremaliomis sąlygomis, todėl automobilio variklis gali generuoti 550 AG galią ir 650 Nm sukimo momentą. Specialus variklio tvirtinimas leidžia tiesioginį galios perdavimą į vairavimo sistemą, suteikiantį įspūdingą dinamiką ir greitą reakciją į akceleratoriaus paspaudimus.
Nuo 0 iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja per vos 3,5 sekundės. „M Steptronic“ 8 laipsnių pavarų dėžė kartu su „M xDrive“ visų varomųjų ratų sistema suteikia vairuotojams nepriekaištingą sukibimą ir vairavimo stabilumą. Galima rinktis net tris vairavimo rėžimus – nuo stabilumo užtikrinančio „4WD“ iki sportiškesnio „4WD Sport“ ar gryno „2WD“ režimo, skirtam tikriems galinės ašies pavaros entuziastams.
Lenktynių dvasia juntama ir važiuoklėje – pakaba su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais ir aktyvus M diferencialas užtikrina tikslų automobilio balansą net agresyviai manevruojant trasoje.Kita vertus, lenktynėms pritaikyta pakaba ir optimizuota stabdymo sistema užtikrina ne tik stabilumą trasoje, bet ir patikimumą kasdienėse situacijose.
Dar vienas lenktynių atmosferą stiprinantis akcentas – M specifinė išmetimo sistema su galiniu titano duslintuvu. Ji ne tik sumažina svorį, bet ir suteikia ryškų, sportišką variklio skambesį, kurio intensyvumas priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo. „Sport“ ir „Sport+“ nustatymai sukuria emocingą garsinį foną, ypač išryškėjantį perjungiant pavaras ir kylant variklio apsukoms.
Inovacijos ir sportiškas komfortas
„BMW M3 CS Touring“ yra aprūpintas naujausia „BMW iDrive“ sistema su lenktu 14,9 colio ekranu ir balso valdymo funkcija. Vairuotojai gali individualiai nustatyti variklio, pakabos ir stabdžių parametrus per „M Setup“ meniu, o dvi individualiai konfigūruojamos nustatymų parinktys leidžia personalizuoti automobilio elgseną, įskaitant variklio garsą bei pavarų perjungimo charakteristiką.
„M Drive Professional“ sistema, skirta trasai optimizuotoms funkcijoms, apima „M Drift Analyser“ ir „M Laptimer“ įrankius. „M Mode“ mygtuku ant centrinės konsolės vairuotojai gali pasirinkti „Road“, „Sport“ ir „Track“ nustatymus, kurie koreguoja vairavimo asistento sistemas bei informacijos rodinius.
Interjere sportinio automobilio dvasia susijungia su skaitmeniniu patogumu ir išskirtiniu dizainu. Elektra reguliuojamos ir šildomos „M Carbon“ sėdynės turi integruotus galvos atlošus ir apšviestą „CS“ logotipą.
Modernūs technologiniai sprendimai apima ir „BMW Intelligent Personal Assistant“ funkciją bei lenktą ekraną, kuris intuityviai valdosi lietimu ar balsu. Standartinėje komplektacijoje rasite „BMW Live Cockpit Professional“ su lenktu 14,9 colio ekranu, kuris, kartu su „BMW Head-Up Display“ sistema rodo M modeliui pritaikytą turinį. Sistema apima debesų kompiuterijos pagrindu veikiančią navigaciją „BMW Maps“, išmaniojo telefono integravimą ir „WiFi“ ryšį. Tai modelis, kuris sujungia lenktynių trasai pritaikytą našumą su kasdienio naudojimo patogumu – ir visa tai įvilkta į preciziškai suprojektuotą aerodinaminį dizainą.
Įgaliotoji BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“, priklausanti tarptautinei „Inchcape“ grupei, skelbia, kad Lietuvos vairuotojai naująjį „BMW M3 CS Touring“ galės užsisakyti vėliau šiemet.