„Audi“ atstovų salonus jau pasiekė viena laukiamiausių šių metų naujienų – moderniu sportiškumu spinduliuojantys naujieji „Audi A5“. Naujasis A5 žymi naują sėkmingos „Audi“ istorijos vidutinio dydžio automobilių segmente puslapį. Abiejų kėbulo tipo – „Sportback“ ir „Avant“ – versijos žavi aštresne dizaino kalba, aukščiausios klasės proporcijomis ir puikiai įkūnija sportišką „Audi“ dizaino filosofijos esmę.
Naująjį modelį siūloma rinktis iš keturių variantų: „A5 Sedan“ ir „S5 Sedan“ bei „A5 Avant“ ir „S5 Avant“. Šios versijos yra pirmieji modeliai, gaminami naudojant „Premium Platform Combustion“ (PPC) platformą. Išbandyti naująjį A5 jau gali ir klientai Lietuvoje, o iki sausio 31 d. šiems modeliams taikomas specialus įvadinis pasiūlymas. „A5 Sedan“ kainos prasideda nuo 38 600 eurų, o „A5 Avant“ – nuo 39 900 eurų. Daugiau jaudulio ir galios pageidaujantys klientai taip pat gali rinktis „S5 Sedan“ ir „S5 Avant“ versijas.
„Šiemet „Audi“ pertvarkė savo modeliu pavadinimus – skaičiai juose nuo šiol tampa skiriamaisiais ženklais, o nelyginiai skaitmenys žymi modelius su vidaus degimo varikliais. Ilgus metus populiarumo neprarandantį A4 modelį keičianti naujoji „Audi A5“ karta išsiskiria atletišku dizainu, visiškai nauju interjeru ir ateities elektronikos architektūra. Neabejojame, kad naujieji modeliai taip pat sulauks didelio klientų dėmesio“, – sako Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.
Sportiškumas ir komfortas
Palyginti su ankstesne karta, naujieji modeliai išaugo ir į ilgį, ir plotį. Be to, „Audi“ išplėtė jų standartinę įrangą, taip pozicionuodama naująjį „Audi A5“ aukštesniame vidutinio dydžio segmente. Visiškai atnaujinta A5 šeima iš pirmo žvilgsnio atkreipia dėmesį į galingą ir švarų dizainą. Pakeistos proporcijos su ilga ratų baze bei dideliais ratais ir žemas sportiškas kėbulas įkūnija progresyvų dinamiškumą ir aukščiausios klasės standartus. Sedane sportiška, kompaktiškai atrodanti salono dalis plačiu lanku tęsiasi į galą, sklandžiai pereina į kupė stiliaus galinį langą ir baigiasi ties vizualiai trumpomis galinėmis durelėmis su ryškia spoilerio briauna.
Naujojo „Audi A5“ interjeras yra orientuotas į žmogų, t. y. jis nuosekliai atitinka naudotojų poreikius. Antrasis ypatingas bruožas – tai skaitmeninė patirtis, kuri atsiveria vairuotojui ir priekiniam keleiviui gerai matomuose „Audi“ MMI ekranuose.
Dėl medžiagomis pagrįsto dizaino „Audi A5“ serijos automobiliai pasižymi erdvės pojūčiu ir aukšto lygio komfortu. Aiškus salono išdėstymas ir paprastas valdymas leidžia reaguoti greičiau bet kokioje situacijoje ir sukuria ketvirtąjį bruožą – vizualinį aiškumą.
Plati variklių gama
„Audi A5” siūlomas itin platus efektyvių variklių spektras: nuo įprastinių variklių baziniuose modeliuose iki patogių ilgų nuotolių bėgikų ir dinamiško sportinio automobilio. Be to, naujuosius modelius taip pat galima rinktis su hibridine „MHEV plus“ sistema, kuri leidžia „Audi A5“ modelių serijoje gerokai sumažinti CO2 emisiją ir degalų sąnaudas.
Bazinio modelio variklis yra 2.0 TFSI, kurio galia siekia 110 kW (150 AG). Pasirinktinai galima įsigyti tą patį variklį tik 150 kW (204 AG) galios. 2.0 TDI, kurio galia 150 kW (204 AG), dėl „MHEV plus“ technologijos nustato naujus A5 modelio standartus. Šis dviejų litrų darbinio tūrio EA288 evo kartos variklis sūkių diapazone nuo 1750 iki 3250 aps./min. išvysto 400 Nm sukimo momentą. 2.0 TDI galima įsigyti su dviejų sankabų pavarų dėže ir priekinių ratų pavara arba su „quattro ultra“.
S5 yra sportinis automobilis, kurio pagrindą sudaro 3,0 l V6 TFSI variklis su 270 kW (367 AG) galia ir optimizuotu degimo procesu. Jame pirmą kartą sumontuotas turbokompresorius su kintama turbinos geometrija (VTG) ir „MHEV plus“ technologija. Patikslinta „S tronic“ dvigubos sankabos transmisija, skirta didesniam sukimo momentui, taip pat sumažina priekinės ašies svorį ir pagerina manevringumą.
Dėl nuolat tobulinamos pakabos naujasis „Audi A5“ puikiai perteikia „Audi“ prekės ženklui būdingas važiavimo savybes. Dėl kruopštaus pakabos ir vairo mechanizmo detalių kūrimo „Audi A5“ pasižymi tiksliu, lengvu ir iš esmės neutraliu valdymu, kuris, jei pasirenkama papildoma pakaba su adaptyviais amortizatoriais, gali būti gerokai labiau diferencijuojamas tarp komforto ir sportiškumo.