„Audi“ pristato trečiąją Q5 modelio kartą. Dabar vienas populiariausių vidutinio dydžio visureigių segmento automobilių Europoje – dar modernesnis ir dinamiškesnis. Tai pirmasis PPC platformos pagrindu sukurtas visureigis – jame montuojami benzininiai ir dyzeliniai varikliai, suporuoti su MHEV plius technologija, tapo dar ekonomiškesni, o modelių seriją papildo ir sportinis „Audi SQ5“.
Su naujuoju Q5 „Audi“ pristato jau trečiąją sėkmingo modelio kartą. Pirmoji šio vidutinio dydžio visureigio karta buvo pristatyta 2008 m. ir nuo to laiko dominuoja premium klasės segmente. Šią sėkmės istoriją dabar tęsia naujasis „Audi Q5“.
Q5 visureigis tapo antruoju „Premium Platform Combustion“ (PPC) platformos modeliu po „Audi A5“. Ši platforma leidžia „Audi“ pristatyti skirtingų segmentų modelius, pasižyminčius aukščiausiais techniniais standartais.
Erdvus ir sportiškas
Naujausios kartos „Audi Q5“ buvo ištobulintos pagrindinės produkto savybės, ir keleiviai tai pajunta nuo pat pirmos akimirkos. Naujos interjero koncepcijos rezultatas – komfortiškas erdvės pojūtis ir daug vietos galvai bei kojoms. Ypač praktiška „Audi Q5“ savybė – visiškai reguliuojama galinė sėdynė, kurią galima perstumti išilgai ir pakreipti, pagal poreikį padidinant bagažinės tūrį arba suteikiant daugiau patogumo keleiviams gale.
Trečiosios kartos Q5 visureigių modeliai tapo dar sportiškesni ir pasižymi tobulomis proporcijomis. Įtempta ir aukšta pečių linija sukuria galingą siluetą, sujungia priekinius ir galinius žibintus, todėl automobilis atrodo ilgesnis.
Be to, naujuoju „Audi Q5 SUV“ „Audi“ ne tik pabrėžia savo lyderio vaidmenį apšvietimo dizaino ir technologijų srityje, bet ir žengia dar vieną žingsnį į priekį. Dėl skaitmeninių OLED kombinuotų galinių žibintų 2.0 Q5 pakelia apšvietimo dizainą, funkcijų spektrą, taigi ir saugumą į naują lygį savo klasėje. Pirmą kartą antros kartos skaitmeniniai OLED kombinuoti galiniai žibintai gali tikslingai bendrauti su artimiausia automobilio aplinka („Car-to-X“).
Technologijų ir jaukumo derinys
Pagrindinis interjero elementas yra „Audi MMI“ ekranai, įrengti priešais vairuotoją ir priekinį keleivį. Aiškiai suderinti ekranai puikiai integruoti į interjerą. Plonas, laisvai pastatomas „Audi MMI“ panoraminis ekranas išsiskiria lenktu dizainu ir OLED technologijomis – jį sudaro 11,9 colio „Audi virtual cockpit“ ir 14,5 colio MMI jutikliniai ekranai. Papildomai galima užsisakyti 10,9 colio MMI priekinio keleivio ekraną.
„Audi Q5“ visureigio informacinė ir pramogų sistema naudoja „Android Automotive OS“ operacinę sistemą. Jos turinys atnaujinamas nuotoliniu būdu, todėl vartotojai visada gauna aktualiausias „Audi connect“ paslaugas. Tokias programėles kaip „YouTube“ galima rasti trečiųjų šalių programėlių parduotuvėje, kuri integruota tiesiai į MMI, tad norint ja naudotis nereikia išmaniojo telefono.
„Bang & Olufsen Premium“ garso sistemos širdis – itin efektyvus stiprintuvas. Jis valdo 16 garsiakalbių, kurių galia siekia 685 W. „Bang & Olufsen Premium Sound System“ veikia su automobilio triukšmo kompensavimo sistema, kuri kompensuoja triukšmą automobilio salone.
Naujasis „Audi Q5“ pasižymi vadinamuoju „medžiagomis grįstu dizainu“, kuris atitinka aukščiausius erdvės pojūčio ir komforto lygio standartus. Atsvarą skaitmeninėms ir techninėms sritims sukuria nuo durelių iki durelių per visą prietaisų skydelio plotį besidriekiantys minkštieji apmušalai. Kartu su medžiaginiais durelių ir porankių skydais jie kuria jaukią atmosferą.
Itin modernūs varikliai su „MHEV plus“
Visuose Q5 serijos modeliuose, pristatomuose rinkai, įdiegta itin efektyvi „MHEV plus“ technologija su 48 voltų elektros sistema, kuri palaiko vidaus degimo variklį, mažina CO2 emisijas ir kartu didina našumą bei važiavimo komfortą.
Jėgos generatorius (PTG) suteikia papildomą iki 230 Nm sukimo momentą ir iki 18 kW (24 AG) galios. Vėliau naujojo „Audi Q5“ modelių gamą papildys ir iš tinklo įkraunamas hibridas su didele baterija.
Europoje „Audi Q5“ visureigiai bus pradėti pardavinėti su trimis variklių versijomis. Visuose modeliuose naudojama 7 laipsnių „S tronic“ dviejų sankabų transmisija.
Pradinio lygio variklis – 2.0 TFSI. Jis išvysto 150 kW (204 AG), 340 Nm maksimalų sukimo momentą ir yra poruojamas su priekinių ratų pavara. Kaip papildomas pasirinkimas taip pat siūloma visų varančiųjų ratų quattro pavara.
„Audi Q5“ taip pat galima įsigyti su 2.0 TDI EA288 evo kartos varikliu. Jis išvysto 150 kW (204 AG) ir 400 Nm maksimalų sukimo momentą ir gali būti komplektuojamas tik su quattro visų varančiųjų ratų pavara.
Pristatymo rinkai metu kaip geriausią serijos modelį „Audi“ siūlo SQ5, kurio trijų litrų darbinio tūrio V6 TFSI generuoja 270 kW, o didžiausias sukimo momentas siekia 550 Nm.
Naujasis „Audi Q5“ visureigis pasižymi geriausiomis markei būdingomis vairavimo savybėmis, iš esmės neutraliu valdymu, o dėl optimizuotos pakabos ir vairo mechanizmo sąrankos pasiekiamas pastebimai didesnis komfortas. Šiuose modeliuose „Audi“ siūlo ir platų vairuotojo pagalbinių sistemų asortimentą, kurių funkcijos žymiai pagerina visų eismo dalyvių kasdienybę ir saugumą kelyje. Nuo pat pasirodymo rinkoje standartinėje įrangoje yra automobilio statymo pagalba su atstumo iki kliūties rodymu, kruizo kontrolė ir greičio ribotuvas, įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema, efektyvumo ir dėmesio bei mieguistumo asistentai.